BAM - bewust alleenstaand moeder.
Re: BAM! Bewust Alleenstaand Moeder.
Ik hoop ook dat grof geschut werkt dan. knuffel!!!
- kitten
Knuffel! Het komt goed!
- miss_meeko
Hoop dat de dokter je snel kan helpen en een oorzaak kan vinden. Het is ontzettend moeilijk als het zolang duurt. 

Mag ik vragen hoe het ondertussen gaat me je op dit vlak?
- eireann
- Site Admin
Dat is lief funga, dank je
Nog niet zwanger. Ben nu weer aan het wachten of het is gelukt of niet. We moeten nog even wachten voor we naar het ziekenhuis kunnen voor hulp/tests (privé iets van de donor, ga ik niet uitleggen, maar is goede reden). Alle papieren om in te vullen zijn binnen, en de verwijsbrief van de huisarts ook.
Ik hoop hoop dat het niet nodig is, in principe zou het nu qua timing best slecht uitkomen (zo met nieuwe baan zoeken enzo) dus hopelijk is dat een goed teken! Ik vind het stiekem wel tijd voor mijn beurt. Ik vind het ook lastiger worden, veel zwangeren, pas geborenen en probeerders in m'n omgeving, en ik ben voor iedereen echt blij. Heus, echt enorm. Maar het begint wel te steken. Ik wil ook!

Nog niet zwanger. Ben nu weer aan het wachten of het is gelukt of niet. We moeten nog even wachten voor we naar het ziekenhuis kunnen voor hulp/tests (privé iets van de donor, ga ik niet uitleggen, maar is goede reden). Alle papieren om in te vullen zijn binnen, en de verwijsbrief van de huisarts ook.
Ik hoop hoop dat het niet nodig is, in principe zou het nu qua timing best slecht uitkomen (zo met nieuwe baan zoeken enzo) dus hopelijk is dat een goed teken! Ik vind het stiekem wel tijd voor mijn beurt. Ik vind het ook lastiger worden, veel zwangeren, pas geborenen en probeerders in m'n omgeving, en ik ben voor iedereen echt blij. Heus, echt enorm. Maar het begint wel te steken. Ik wil ook!
**Self Rescuing Princess**
Ik heb al jaren geen kinderwens meer en als ik de foto's zie van het kindje van Guilty en Pluu, smelt ik helemaal en rammelen mijn eierstokken heel eventjes. Kan je nagaan :-)
Ik kan me alleen maar proberen voorstellen hoe dat moet voelen voor iemand als jou, hoe hard je hun dat geluk ook gunt. Je gunt het jezelf ook.
Ik blijf in ieder geval keihard duimen voor je!
Ik kan me alleen maar proberen voorstellen hoe dat moet voelen voor iemand als jou, hoe hard je hun dat geluk ook gunt. Je gunt het jezelf ook.
Ik blijf in ieder geval keihard duimen voor je!
- isara
- Dreamer74
ik blijf ook duimen voor je !! knuffff
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 
The best way to make your dreams come true is to wake up....

The best way to make your dreams come true is to wake up....
- eireann
- Site Admin
Jullie zijn lief 
Ik heb nog niks te melden

Ik heb nog niks te melden

- eireann
- Site Admin
Ik ben zwanger
----
Ik dacht, laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen
Het is nog superpril, ik heb dit weekend positief getest maar ik ben nooit echt geduldig geweest met het delen van blije/leuke dingen
Omdat het nog zo vroeg is vind ik het erg spannend. De vorige zwangerschap ging in week 5 mis. Ik zit nu in week 4. Dus spannend... Maar ik dacht ook, mocht het.... dan wil ik hier ook wel komen uithuilen, dus ik post het gewoon
Ik ben super opgelucht dat mijn lijf werkt, dat zijn zwemmers werken, dat dit nu gelukt is. ZO Opgelucht!
Dit was ronde 15, laatste paar maanden een paar rondes overgeslagen. Ronde 15! Ik ben zo blij dat het werkt!
En wat echt raar is; toen ik net bezig was met proberen dacht ik elke maand 'oh... ik kan MOEDER worden!
en nu ben ik al zo lang bezig met 'zwanger worden' en met 'een positieve test' dat ik me dat niet meer echt realiseerde het laatste jaar. Zwanger worden was het doel. Maar nu komt het echt doel pas in zicht!
Ik mama, voor een kindje
Duimen jullie voor me?

----
Ik dacht, laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen

Omdat het nog zo vroeg is vind ik het erg spannend. De vorige zwangerschap ging in week 5 mis. Ik zit nu in week 4. Dus spannend... Maar ik dacht ook, mocht het.... dan wil ik hier ook wel komen uithuilen, dus ik post het gewoon

Ik ben super opgelucht dat mijn lijf werkt, dat zijn zwemmers werken, dat dit nu gelukt is. ZO Opgelucht!
Dit was ronde 15, laatste paar maanden een paar rondes overgeslagen. Ronde 15! Ik ben zo blij dat het werkt!
En wat echt raar is; toen ik net bezig was met proberen dacht ik elke maand 'oh... ik kan MOEDER worden!
en nu ben ik al zo lang bezig met 'zwanger worden' en met 'een positieve test' dat ik me dat niet meer echt realiseerde het laatste jaar. Zwanger worden was het doel. Maar nu komt het echt doel pas in zicht!
Ik mama, voor een kindje

Duimen jullie voor me?
Ondanks de prilheid, wel mooi nieuws. Ik duim zeker mee.
- Mack
Yup, Duim-generator in actie! 

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.