Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

De beste aanbiedingen: Hier melden graag!
Plaats reactie
Sabrina

Re: Je nieuwe bdsm/fetish aanwinsten

Bericht door Sabrina »

We hadden ons eigenlijk voorgenomen om voorlopig even een beetje de hand op de knip te houden, maar da's niet helemaal gelukt... :mrgreen:

Nieuwe collar! En hij is pwiiiiittyyyyyyy, al zeg ik 't zelf! En het is een (lockable) posturecollar, dus da's geylmoppergrmbl!
Afbeelding

En bijpassende (ook al lockable) polsboeien!
En (hadden jullie vast nog niet geraden) ook al lockable bijpassende enkelboeien! (die er hetzelfde uit zien als de polsboeien, maar dan iets groter)
*wijst naar bijlage*

Nu alleen nog bijpassende zwarte hangslotjes vinden (liefst 5 met één universele sleutel), iemand tips? Beste wat wij konden vinden, was één of andere Australische webshop, dus daar wilde ik de verzendkosten niet echt zien...

Maar yayness! Nieuwe boeien!!! En nieuwe collar!!!!! :static: :banana: :static: :banana: :static:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

mooi Sabrina. En voor die slotjes zou je Peter even kunnen vragen.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

En ze zijn paars!!! :banana:
MILF :grin_ani:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

I know!!! :static:

Nu is bij ons eigenlijk bijna alles paars/zwart in onze speelgoedcollectie, dus het moest ook wel! Ze zijn zoooooo gaaf! *kwijlt*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
leonietje

Bericht door leonietje »

wow die zijn gaaf en PAARS! Echt tof!
Arno

Bericht door Arno »

Hoi

Zien er inderdaad heel mooi uit, mag je trots op zijn.
kitten

Bericht door kitten »

Ik was op zoek naar zwarte slotjes voor je bij Deal Extreme. (Nog) niet gevonden, maar ik had wel deze slotjes gevonden! :mrgreen:
fran

Bericht door fran »

Mooi Sabrina. Mooie kleur ook.
fran

Bericht door fran »

Ben zo onvoorstelbaar trots op mijn eigen, persoonlijke, mooie handboeien......
skaoot

Bericht door skaoot »

Oeh mooi Sabrina! Paaaaaaas is goed :D

en die van musje zijn ook mooi.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

oh, die van musje zijn ook heel mooi. Waar heb je die gekocht?
En zelfde vraag ook voor Sabrina. Waar heb je ze gekocht?
fran

Bericht door fran »

Ik was gisteren met mijn Meester bij Black Dreams in De Lier. http://www.blackdreams.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Is niet een hele gezellige zaak. Laced Up in Utrecht is veel intiemer en persoonlijker. Maar wij zijn er wel goed geslaagd. Heb ook een prachtige leren string gekocht (met ketingen), gag (wat luxer dan ik al had) en een zweep. :zweepje: Goed geslaagd dus.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Die van mij kun je krijgen bij Stockroom als je een vermogen over hebt voor shipping (ruim 50 euro voor onze bestelling), dus wij hebben ze gekocht bij BDSM World of Dreams, een Engelse webshop die alle spullen van Stockroom ook lijkt te hebben.

We hebben trouwens zwarte slotjes gevonden! Gewoon bij de bouwmarkt, en er staat nog Master op ook :mrgreen:. Thanks voor 't zoeken kitten, echt lief!
RayP

Bericht door RayP »

Mooi hoor Sabrina..

Hey musje, hoe waren de prijzen daar in lier??? De showroom ziet er idd niet heel erg sfeervol uit als ik eerlijk ben... LacedUp ken ik ook niet ..... jaja ik ga me schamen ;)
fran

Bericht door fran »

Hoi,

Voor mijn gevoel zijn de prijzen redelijk, maar ik heb helaas niet zoveel ervaring. De shops in Amsterdam waar wij waren, zijn zeker duurder.
De zweep (type eenvoudige paardrijzweep), was ongeveer 15 euro, de leren string 30 euro, een mooie grote gag 25 euro en de leren boeien met zachte achterkant ook zo een 25 euro.

Wat is een leren string toch erg NIET charmant als je die in het rek ziet hangen. Maar eerlijk is eerlijk, het voelt fantastisch om aan te hebben en staat (volgens mijn Meester) prachtig.

Maar voor de winkel, de sfeer en het personeel moet je zeker niet naar De Lier gaan. Maar voor rustig shoppen, spullen bekijken en passen, Is De Lier prima.
Laced up in Utrecht is echt een aanrader. Goede sfeer, mooie collectie, leuke mensen. Die je echt op weg helpen.

Voor de liefhebbers, ook nog even een foto van de gag.
Plaats reactie