Jeejtje, Tweejtje & Threejtje
- juffie
- Site Admin
- juffie
- Site Admin
Re: Het Jeejtje-babytopic
Ik dacht dat ik gek geworden was toen ik vrijdagavond een hard scherp randje in Jeejtjes mondje dacht te voelen. Tandjes? Neeeeeeee joh! Das veel te vroeg!!! Ze is donderdag 3 maanden geworden, en tandjes komen zo rond de 5 á 6 maanden.
Maar net waren toch echt duidelijk 2 bobbels in haar onderkaak te zien en te voelen.
Dat is wel héél snel geloof ik!
Maar net waren toch echt duidelijk 2 bobbels in haar onderkaak te zien en te voelen.

MILF 

neh! kan zat, mijn spruit (jongste) had ook twee tandjes toen hij drie maanden oud was.
- kitten
Yup, dat is vroeg. Maar zoooo schattig!
- Daantje
- Contacteer:
- puppie
Een drinkende baby heeft zijn tong over zijn ondertandjes heen liggen, tis bij mijn meiden niet gebeurd dat ze in hun eigen tong betenfixertje schreef:Pas maar op met borstvoeden dan.

- Daantje
- Contacteer:
Laat mij nou eens een lolletje hebben
.... Anders moet ik zélf in Juffie d'r tepel gaan bijten. 

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gisteren Jeetje geknuffeld en vastgehouden, wat een scheetje is het toch!!!!!!!

- juffie
- Site Admin
Heb net haar puntje voor het eerst gepoetst... 
Djiezzz wat gaat het harddddd zeg!!!
Gisteren weer even 8 pakken luiers gehaald, we hadden kortingsbonnen. Zag er niet uit, net pakezels.
Oh, en oma belde net dat Sinterklaas daar was geweest, dus, dat gaan we zo maar eens bekijken.
(Yaay!!! Ik mag me weer legitiem helemaal in het Sinterklaassprookje storten! Okee, ze snapt het pas echt over een paar jaartjes, maar toch, Yay!!!
)
Enne: het was idd erg gezellig bij rubyvita. En Jeejtje zag er zo schattig uit in dat grote bed van minivita!

Djiezzz wat gaat het harddddd zeg!!!

Gisteren weer even 8 pakken luiers gehaald, we hadden kortingsbonnen. Zag er niet uit, net pakezels.

Oh, en oma belde net dat Sinterklaas daar was geweest, dus, dat gaan we zo maar eens bekijken.
(Yaay!!! Ik mag me weer legitiem helemaal in het Sinterklaassprookje storten! Okee, ze snapt het pas echt over een paar jaartjes, maar toch, Yay!!!

Enne: het was idd erg gezellig bij rubyvita. En Jeejtje zag er zo schattig uit in dat grote bed van minivita!

MILF 

Hahaha, alsof er niemand gezegd heeft dat het hard gaat! Dat is geen verzonnen fabel.
(Luister ook Abba: 'slipping through my fingers")
Ja, een kleintje in een groter bed is zeker een lief gezicht! En vond minivita het geen leuk idee dat Jeejtje in haar bed mocht?!
Wat betreft Sinterklaas....zálig he dat legitiem mogen geloven!
(Luister ook Abba: 'slipping through my fingers")
Ja, een kleintje in een groter bed is zeker een lief gezicht! En vond minivita het geen leuk idee dat Jeejtje in haar bed mocht?!
Wat betreft Sinterklaas....zálig he dat legitiem mogen geloven!
- JerryM
minivita was er niet, we horen dinsdag wel hoe ze het vond.
Jeejtje ligt nu al bijna een half uur de olifant te proberen vast te pakken; soms gewoon maar wat waaien met de hand, en soms heel geconcentreerd proberen een been te grijpen.
en nu heeft ze genoeg en gaat naar bed.
Jeejtje ligt nu al bijna een half uur de olifant te proberen vast te pakken; soms gewoon maar wat waaien met de hand, en soms heel geconcentreerd proberen een been te grijpen.
en nu heeft ze genoeg en gaat naar bed.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Laat me raden, jij mocht haar ook al niet mee naar huis nemen?ruby-vita schreef:Gisteren Jeetje geknuffeld en vastgehouden, wat een scheetje is het toch!!!!!!!![]()
![]()
- juffie
- Site Admin
- thaliya
Had dus krant bewaard... en nu aan het pakken en kan ik hem gewoon nergens vinden... 

And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington