Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
juffie
Site Admin

Re: Het Jeejtje-babytopic

Bericht door juffie »

awww, das jammer... nou ja, ik hoop dat je hem nog vindt, maar geen ramp als je hem kwijt bent he. :)
MILF :grin_ani:
colet

Bericht door colet »

Oh duimen is zo schattig! :inluv:
Ik werd alleen altijd gek van de mensen die begonnen over "moeilijk af te leren". Helaas hadden ze wel gelijk. Eh...of het lag aan het doortastende karakter van midi. Of aan mijn weinige overtuigingskracht, dicipline en doorzettingsvermogen.
Zij zelf ziet het nog niet als nadeel want iedereen heeft een beugel.

Maargoed...babys die duimen zijn ozo schattig!
Ik baal wel dat ik haar al zo lang niet heb gezien. Oh en jullie ook natuurlijk! 8-)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Nou ja, we hebben ook echt wel de fopspenen geprobeerd hoor, maar ze hoeft ze niet (meer). Ze spuugt ze meteen uit.
Voorheen konden we haar alleen met onze vingers troosten, dus het is in dat opzicht een vooruitgang dat ze nu haar eigen duim pakt en zichzelf rustig kan krijgen.

En dat afleren.. tja, helaas, maar dat zien we dan later wel weer...

Jerry en ik hebben ook beiden een beugel gehad, beiden vanwege overbeet, dit terwijl ik nooit geduimd heb vroeger. Dus, het zegt niet zo veel. En ook dat: zien we dan wel weer wanneer het aan de orde is...

En we willen jou ook weer zien!!!
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

Dan ben ik de tegenhanger.. geduimt tot dat ik me in de brugklas realiseerde dat de rest van mn klasgenootjes dat niet deden.. :clown:

En nooit een beugel gehoeven.. Dussuh... lekker laten duimen. :mrgreen:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Nou ik heb er wel een slecht verhaal over. Ik heb ook heel lang geduimd en vervolgens dus echt meer dan 5 jaar met verschillende beugels rondgelopen. En ik kan je vertellen, dat is echt geen pretje! Ik zou het toch wel op tijd afleren, want beugels zijn echt mega ellendig en ik zou er niet op gokken dat jeejtje tippi-genen heeft :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Voor het 4e jaar afleren middels het aftapen van de vinger/duim. Dat is inmiddels mijn advies als "ervaringsdeskundige".

Daarna zitten ze op school en hebben ze die vinger/duim wellicht nodig bij het tekenen/schrijven. Oudste is nu pas gestopt, die is 10. Ze heeft niet alleen een scheef bekkie, maar de juf merkt ook dat ze veel alerter is en beter oplet, nu ze niet al tuttend weg kan dromen. Ik geloof niet dat je Jeejtje nu kunt verhinderen te duimen. Jongste en Oudste spuugden ook allebei de speen uit en gingen op vingers tutten. Knappe ouder die dan, 24/7, op kan letten om stug het speentje terug te steken hoor! Middelste nam wel braaf haar speentje, dus die konden we met 9mnd gewoon wegnemen. Jongste is rond het 1e jaar vanzelf gestopt met vingers tutten en Oudste deed het dus tot heel recent nog steeds.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

We zullen het in de gaten houden. :) Nu kunnen we toch niet heel veel meer doen.

Enne, 2 halen 1 betalen bij de Hema is niet goed voor mama's portemonnee, maar wel leuk voor Jeejtjes kast! :static:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

:)

Vandaag, precies een jaar geleden, straks zo rond 1 uur, deed ik de zwangerschapstest. Nog even snel, want dan konden we rustig gaan slapen, want er was vast niks aan de hand, ook al was ik al 3 dagen overtijd.

Nou, de rest is geschiedenis, de test die ik toen deed staat in de openingspost. :) En ligt ons prachtige meisje boven in de wieg te slapen.

En mama? Die is dit jaar wél ongesteld op 21-12. :mrgreen:
kitten

Bericht door kitten »

He, word er helemaal emotioneel van... Vandaag een jaar geleden lag ik bij Heerscher in bed. :biggrin:
madeleine

Bericht door madeleine »

Awww 2 keer :inluv:
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Hihi, ja, wisten jullie trouwens hoe Jeejtje aan dr nick is gekomen? :mrgreen:

Dat is Heerschers schuld.

Toen ik met die test in handen stond met een dik vet kruis erop en mijn vent meteen met veel gevoel voor dramatiek naar de fles Boswandeling greep -helaas was ie op 2 slokken na leeg :P - en vervolgens apatisch voor zich uit ging zitten staren moést ik iemand spreken.

'Ik ga kitten bellen! MOET MOET MOETTTTT iemand spreken!!!'
'Schat, het is over enen, ze slaapt waarschijnlijk.'
'Kan me niet schelen, dan komt ze er maar uit. Hiervoor mag ik haar best wakker bellen. En trouwens, zag haar net nog online.'

'Kitten, met juffie. Sliep je nog niet? Mooi. Zit je? Nee? Doe maar even. Ik ben zwanger. Zwanger ja.'
'....' 'Wauw'.
(tegen Heerscher:)
'Het is juffie. juffie is zwanger.'

'Jeetje. juffie zwanger? Jeetje. Jeetje. Jeetje! Jeeeeetje! JEEEEETJE!!! Zwanger?!?! JEEEEEEEEEETJE!!!!' (etc.) :mrgreen:
kitten

Bericht door kitten »

En hij sprak de legendarische woorden... "Jeetje... ja... jeetje..." :schater:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Oh, en dat 'jeetje' vonden we dan weer zo leuk (en ook wel de spijker op zijn kop enzo natuurlijk) dat we het hebben aangepast.

J-tje (van juffie en Jerry)
Jeetje (van schrik en verrassing)
Jeej-tje (van Jeeej! Yay, :static: blijheid)

Jeejtje, ons prachtige kind. :inluv:
leonietje

Bericht door leonietje »

:inluv:
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

juffie schreef: Toen ik met die test in handen stond met een dik vet kruis erop en mijn vent meteen met veel gevoel voor dramatiek naar de fles Boswandeling greep...
Hahahaha, ben ik nou de enige die "Boswandeling" zo niet stoer vind klinken voor een alcoholische drank?

Kijk, iemand die met gevoel voor drama naar een fles whiskey, of jenever, grijpt, ja, daar spreekt meteen uit dat er ernstige stront aan de knikker is, maar "Boswandeling?", nah....dan denk ik eerder aan iemand die upset is vanwege een gescheurde nagel ofzo.

"Nou, en toen dronk ik wel twee liter Boswandeling per dag, zo puur uit de fles..." dat klinkt toch niet?
Geeft mij meteen visioenen van een alcholistische kabouter met een rode puntmuts :clown:
Plaats reactie