Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
juffie
Site Admin

Re: Het Jeejtje-babytopic

Bericht door juffie »

:schater:
MILF :grin_ani:
JerryM

Bericht door JerryM »

enige wat in huis was, en ja, ik ben een alcoholisch watje, ik hou van zoet ;)
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

+1 voor Ruby-Vita, boswandeling klinkt niet dramatisch genoeg. ;)

Overigens heeft Jeejtje niet enkel een betoverende naam. Ze heeft ook een betoverende uitwerking op mij. Ik begin steeds meer te ontdooien op gebied van kinderen. :panic: Mag het even goed gaan vriezen? Ik ben dit niet gewend. ;)

Aaaaaaaaaaaaarrrgh I'm melting! What a world, what a world.....
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
kitten

Bericht door kitten »

Gevolg is wel dat ik mensen die roepen "ik wil nooooooit kinderen" steeds minder ga geloven natuurlijk. Mijn zus geloof ik ook al niet meer!
Crownless

Bericht door Crownless »

Je kunt kinderen toch ook gewoon leuk vinden zonder er ook meteen een te willen? Ik vind paarden/pythons/chocoladefontein/replica van de uss enterprise ook leuk en gaaf en omg als iemand ze heeft, maar ik hoef er geen van mezelf.

(daarentegen wil ik wel kinderen, over een jaartje of twee)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ook al zijn ze nog zo lief, na een 15 minuten heb ik er wel genoeg van. Als ze niet lief zijn geef ik het 15 seconden. Mischien dat ik het zo langzaam aan kan oprekken tot een dag ofzo.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
faery

Bericht door faery »

kitten schreef:Gevolg is wel dat ik mensen die roepen "ik wil nooooooit kinderen" steeds minder ga geloven natuurlijk. Mijn zus geloof ik ook al niet meer!
Grmbl... Nu durf ik al helemaal niet meer toe te geven dat ik misschien toch wel kindjes wil, want dan gaat iedereen "I told you so" zeggen, terwijl ik echt oprecht geen kinderen in mijn toekomst wilde tot zo'n jaar geleden. :evil:

Maar eh, yay voor Jeejtje! :static:
kitten

Bericht door kitten »

Misschien he... Misschien hebben al die omaatjes die "wacht maar..." roepen, wel gewoon gelijk. ;)
colet

Bericht door colet »

JerryM schreef:enige wat in huis was, en ja, ik ben een alcoholisch watje, ik hou van zoet ;)
EEn alcoholisch watje :zuipen: Ik vind 'm enig klinken.

Hoe dan ook. Dat duimen postte ik op mijn zeikerige dag, diezelfde dag postte ik ook al in kotertopic. Misschien word ik gewoon oud (of ben geworden ;)) en wil ik bij tijd en wijle even zeuren en zaniken.
Ik ben nog geen omaatje :jjv: dus ik roep nooit iets van 'wacht maar". Dat denk ik alleen :hypocrite:
Midi is duimend geboren. Inderdaad ja, dat is best krap in die nauwe gang. :confused2: Ik heb er nooit moeilijk over gedaan, tot ergernis van de tandarts en logopediste.
colet

Bericht door colet »

En ohja, de rugzak is af en ik vind hem erg leuk! Mag geen foto posten, want juffie is veel te nieuwsgierig, die gaat dan toch kijken en ze wil 'm nog niet zien.
Achteraf had ik moeten opschrijven welke maten, dan had ik er vaker één kunnen maken. En dan zou ik net een klein stukje meer stof willen, zodat ik beter uitkom, scheelt hoop gepuzzel namelijk/is mooier. Nu maar hopen dat het werkt!
pluis

Bericht door pluis »

kitten schreef:Misschien he... Misschien hebben al die omaatjes die "wacht maar..." roepen, wel gewoon gelijk. ;)
Wie weet.

Voorlopig kun je nog altijd op me vertrouwen, hoor kitten.. 28 en nog altijd absoluut geen neiging tot moederen. Zelfs tante-zijn vind ik geen leuke bezigheid (zal misshcien wel komen als neefjelief een jaar of tien is)
kitten

Bericht door kitten »

Ha, mijn pluis in de branding! :puh:
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

colet schreef:En ohja, de rugzak is af en ik vind hem erg leuk!

Hey....heb je een patroon van het rugzakje? Lijkt me leuk om er een voor mini-vita te maken!
Of is het echt baby formaat? Dan is het te klein voor mijn reuze kleuter.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Weet je ik ben ook zo iemand die nu toch kinderen wilt, maar die oma's hebben niet gelijk. Er zijn ook zat mensen die bij hun standpunt blijven. Of die eerst wel kinderen wilden en dan toch besluiten er geen te willen. Ik denk wel dat een meerderheid kinderen wilt, maar echt niet zo dat perse iedereen die wens gaat ontwikkelen hoor.
kitten

Bericht door kitten »

Niet per se iedereen, maar van alle mensen die ik ken, die 'nooit' riepen, zijn er nu nog maar 2 die bij hun standpunt blijven... 3 als ik mijn zus mee tel, maar de vage opmerkingen over zure bommen en zo... Hmmzzz. :clown:
Plaats reactie