Jeejtje, Tweejtje & Threejtje
Re: Het Jeejtje-babytopic
ik heb ook altijd gezegd dat ik geen kinderen wilde en ben tot op de dag van vandaag bij dat standpunt gebleven. En nu..... hoef ik daar niet meer echt over na te denken want mijn leeftijd speelt nu ook mee.
- kitten
@Gilraen: dat ontken ik dan ook niet. Ik zeg alleen dat ik nu toch wel erg veel van die heel erg overtuigde mensen "om" zie gaan.
- skaoot
Bij ook nog niks te bespeuren van enige interesse in/behoefte aan kinderen. Leuk voor anderen en ik wil best even een Jeetje vasthouden voor de foto maar verder mag ze instant retour want wat moet ik ermee!?
Dus kitten, heb je er nog een bij op je lijstje
maar wat ik eigenlijk wilde zeggen: wat is een jaar dan toch belachelijk snel omgegaan!
Wel leuk zo'n korte terugblik "the beginning of Jeejtje"
Dus kitten, heb je er nog een bij op je lijstje

maar wat ik eigenlijk wilde zeggen: wat is een jaar dan toch belachelijk snel omgegaan!
Wel leuk zo'n korte terugblik "the beginning of Jeejtje"

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- kitten
LOL, ik zal geen opmerking maken over je leeftijd dan. 

- skaoot
Haha ja die had ik zelf ook al bedacht. Achja 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Het Jeejtje-babytopic
Ook aan deze kant. Totaaaaaal geen kinderwens. Nooit gehad. En nu kan het ook niet meer. Terwijl mijn halve omgeving, inclusief manlief, zegt: komt wel. En ik zeg: tuurlijk..... Terwijl ik denk, wij zien het wel.
- Daantje
- Contacteer:
Ik blijf toch echt bij het standpunt van geen kinderen hoor. Maar ik zal ze in de toekomst gewoon niet meer zoveel mijden alsof ze de achtkoppigegroenebuilenpest hebben. Wellicht dat ik nog eens een kindvriendelijke meet bezoek ook.kitten schreef:Niet per se iedereen, maar van alle mensen die ik ken, die 'nooit' riepen, zijn er nu nog maar 2 die bij hun standpunt blijven... 3 als ik mijn zus mee tel, maar de vage opmerkingen over zure bommen en zo... Hmmzzz.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- kitten
Tuurlijk ga je dat doen. Ik ga je toch wel pushen. 

- Voleuse
Dat die oma's gelijk hebben maakt ze nog niet minder irritant. Wat zeg ik, het maakt ze alleen nog maar irritanter. Als iemand kinderen neemt zeg je toch ook noet oh, straks vind je ze niet leuk meer hoor....
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Voleuse schreef:Dat die oma's gelijk hebben maakt ze nog niet minder irritant. Wat zeg ik, het maakt ze alleen nog maar irritanter. Als iemand kinderen neemt zeg je toch ook noet oh, straks vind je ze niet leuk meer hoor....
(dat geldt niet alleen voor oma's....)
En wat te denken van mensen met deze uitspraak: o maar dan heb je nog niet de ware ontmoet, dan wordt het wel anders!
- kitten
Hey, ik ga samenwonen met de King van Geenkinderwens.
Vertel mij hoe hardnekkig het kán zijn. 

kitten schreef:Hey, ik ga samenwonen met de King van Geenkinderwens.Vertel mij hoe hardnekkig het kán zijn.
Tja, ik zou zelf niet eens een relatie willen hebben met iemand die (opgroeiende) kinderen heeft.... Zo hardnekkig kan het dus ook zijn.
Maar feli voor het samenwonen.
- kitten
Oh, dat riep Heerscher ook altijd, hoor. Maar soms is liefde sterker. 

kitten schreef:Oh, dat riep Heerscher ook altijd, hoor. Maar soms is liefde sterker.
Ik behoor dan tot de groep mensen die liefde niet eens een kans geven, in die omstandigheid