Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- kitten
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Mijn auto begeeft het, mijn laptop begeeft het, mijn telefoon begeeft het, waarom moet altijd alles tegelijk stuk gaan? 

Wet van Murphy heet dat! *knuffelt kitten*
Yikes, da's wel heel veel tegelijk!
*knuffelt kitten*
*knuffelt kitten*
Dit is weer eens zo'n dag die maar beter nooit had kunnen beginnen....

- kitten
Soms hebben ook anderen baat bij mijn waardeloze geheugen. Want nu heb ik geen idee mee wie het was die op de Ardennenmeet onder mijn motorkap keek en concludeerde dat er nog genoeg koelvloeistof in zat.
Nu ik hem gevuld heb gezien weet ik ook hoe leeg eruit ziet! En hij was dus echt wel leeg. Ik ben dus ZONDER koelvloeistof van de Ardennen naar Tilburg gereden!
Gister heeft de garage hem helemaal gevuld, vanmorgen was ie alweer helemaal leeg. Meteen weer gevuld en terug naar de garage. :smiley_panic: Ardennen-Tilburg!
Dit had zoooo lelijk kunnen aflopen... Mijn auto heeft een geheel eigen beschermengeltje denk ik... Nu wachten op het oordeel... Hoe lang ik mijn auto kwijt ben (heb morgen een big deal afspraak in Utrecht!) en wat het gaat kosten...
Nu ik hem gevuld heb gezien weet ik ook hoe leeg eruit ziet! En hij was dus echt wel leeg. Ik ben dus ZONDER koelvloeistof van de Ardennen naar Tilburg gereden!

- cinderella
Met een beetje mazzel is dit een reparatie van een paar tientjes voor het vervangen van een slangetje. En koelvloeistof? Weet je wel hoe koud het is buiten?
toen doet er nu niet meer toe
- cinderella
Dan kan je motor oververhit raken. Schijnt niet prettig te zijn.
toen doet er nu niet meer toe
- kitten
Ik ben ook een auto-n00b hoor, maar de waarschuwingen in de handleiding waren best dreigend (meteen stil zetten!! Niet verder rijden!!) en je schijnt er je auto goed stuk mee te kunnen maken. Nog meer dan ie al was dus.
Mja, gegeven paard in de bek kijkend: deze auto is bij dezelfde houtje-touwtje garage in onderhoud geweest als mijn vorige en die had ook 1000 euro reparatie nodig toen ik hem kreeg... Dus ik wil na deze reparatie meteen een afspraak maken om hem even goed na te laten kijken. De ANWB meneer zei ook al dat het inspuit-geval vies was. Dat was ook niet goed...
Mja, gegeven paard in de bek kijkend: deze auto is bij dezelfde houtje-touwtje garage in onderhoud geweest als mijn vorige en die had ook 1000 euro reparatie nodig toen ik hem kreeg... Dus ik wil na deze reparatie meteen een afspraak maken om hem even goed na te laten kijken. De ANWB meneer zei ook al dat het inspuit-geval vies was. Dat was ook niet goed...
Zolang jij het nog maar niet begeeft valt het allemaal wel mee...kitten schreef:Mijn auto begeeft het, mijn laptop begeeft het, mijn telefoon begeeft het, waarom moet altijd alles tegelijk stuk gaan?
Helaas heb ik geen 2e hands auto/laptop/telefoon liggen...

- kitten
De auto wordt as we speak gemaakt, de laptop is met zijn 4 jaar inmiddels ook gewoon oud (en doet het nu weer of er niks aan de hand is geweest...) en de foon is niet stuk, maar hij hing terwijl alles al stuk was en toen was ik boos en moest ik mopperen!
(maar het valt wel mee dus..
)

Een auto zonder koelvloeistof? Da's linke soep...
Maar het valt te overleven.
Koelvloeistof is bedoeld om de motor te koelen - tenslotte is de 'verbranding' van benzine eigenlijk een continue van 4-8 miniexplosies en dat geeft echt wel wat hitte af. Nu met het winterweer en als jij rijd dan heb je in ieder geval enige luchtkoeling.
In de zomermaanden (met de bijbehorende temperaturen) zou het wel funest zijn: door oververhitting kan je echt letterlijk de motor in de soep draaien.
Maar het valt te overleven.
Koelvloeistof is bedoeld om de motor te koelen - tenslotte is de 'verbranding' van benzine eigenlijk een continue van 4-8 miniexplosies en dat geeft echt wel wat hitte af. Nu met het winterweer en als jij rijd dan heb je in ieder geval enige luchtkoeling.
In de zomermaanden (met de bijbehorende temperaturen) zou het wel funest zijn: door oververhitting kan je echt letterlijk de motor in de soep draaien.
- kitten
Dankzij de vrieskou is dat dus gelukkig niet gebeurd. 

-
offtopic... goed dat je erover begint ik moet ook nog ff code invullen 

- Ravelijne
Pffff, ben zo moe dat ik nauwelijks meer in volzinnen kan *denken*...