WS valt af!
- eireann
- Site Admin
Re: WS valt af!
ik mag er 35 per dag en 49 per week. Volgens mij wordt het minder naarmate je meer afvalt.
**Self Rescuing Princess**
- Ravelijne
Van te weinig eten vertraagt je metabolisme, dat is volgens mij een van de redenen waarom je bij WW zo 'veel' mag/moet eten. Maar wel automatisch verantwoorder vanwege die regels over hoeveel van wat.
- puppie
Klopt Anne, hoe zwaarder je bent hoe meer punten je mag en naarmate je afvalt wordt het steeds bijgesteld.
-
Ik mag er 34 en 49. Als ik niet snoep enzo hou ik enorm punten over van die 34
- kitten
Des te beter is het vol te houden, chell. Ik merk wel echt een verschil, de eerste week mocht ik er 30 per dag, nu 29 en die 7 punten per week merk ik best!
Ik heb me ook opgegeven en per vandaag gestart.
Ik mag 28 punten per dag en 49 weekpunten.
Gelukkig is een uurtje Pilates toch weer 5 punten en een uurtje Yoga ook.
Met af en toe wat wandelen erbij, kom ik dan toch wel aan wat extra puntjes.
Dus ik ben benieuwd.
Ik mag 28 punten per dag en 49 weekpunten.
Gelukkig is een uurtje Pilates toch weer 5 punten en een uurtje Yoga ook.
Met af en toe wat wandelen erbij, kom ik dan toch wel aan wat extra puntjes.
Dus ik ben benieuwd.
-
Oeps, wij doen vandaag makkelijk, want ik ben gesloopt van 2 dagen sjouwen en werkplekken aansluiten in nieuwbouw. Dat betekent in dit geval een Knorr Wereldgerechtding. Da's 19 punten voor een portie volgens WW.
Stom! Zo merk ik dus wel weer direct hoe slecht pakjes en zakjes zijn. Blij dat we dat maar heel weinig doen. Punten voor vandaag gaan dus wel op...
Stom! Zo merk ik dus wel weer direct hoe slecht pakjes en zakjes zijn. Blij dat we dat maar heel weinig doen. Punten voor vandaag gaan dus wel op...
- eireann
- Site Admin
WS valt af!
Ik denk steeds dat 35 zo veel is, maar ik heb nog veel te leren want ik heb regelmatig een honger gevoel en de punten zijn evengoed op... Vandaag wel fruit gegeten!
- puppie
Op het moment dat je honger gevoel hebt en het is nog geen maaltijdtijd kan je 0 punten dingen eten 

ik heb voor de snackmomentjes vaak tomaatjes in huis, van die kleine snoeptomaatjes
-
Ik eet vaak komkommer inderdaad. En je kunt ook bijhouden, online iig, of een maaltijd wel/niet verzadigd. Op die manier kun je mss ook leren welke dingen een hongergevoel voorkomen.
- eireann
- Site Admin
Ja, dat snap ik natuurlijk wel.... Ben tenslotte niet achterlijk. Maar mijn probleem is dat dat vooral dingen zijn die heel erg buiten mijn comfort zone liggen als het om eten gaat. De theorie is simpel genoeg, maar juist aanpassen van wat je altijd al deed is moeilijk. En daar heb ik meer dan 1 dag voor nodig.puppie schreef:Op het moment dat je honger gevoel hebt en het is nog geen maaltijdtijd kan je 0 punten dingen eten
Ik heb vandaag een banaan gegeten!

Ik wil heel graag van m'n fruit-structuur angst af....
- Daantje
- Contacteer:
- eireann
- Site Admin
Het kost me heel veel moeite om fruit te eten, fruit is eng. Het voelt raar in je mond en het MOET want het is GEZOND, en dan moet je vaak ook het velletje er eerst nog afhalen (banaan, mandarijn etc) of nog erger er op kauwen (druiven, appels). En ook vruchten zonder duidelijk velletje zoals aardbeien zijn eng. Je weet nooit precies zeker wat de smaak ik, helemaal rijp?, niet rijp genoeg?, te rijp? zuur, zoet, het wisselt steeds per mandarijn.
Ik heb oprecht ruim een halfuur (en als het slecht met me gaat langer) nodig om mezelf te overtuigen een stuk fruit te eten, dat ik moet zeggen dat ik het wel lust, dat ik het vaker heb gegeten etc. En dan eet ik het vaak met lange tanden....
lastig... En dat heb ik ook met groente... wel in mindere mate maar het is er wel.
En nee, gepureerd door elkaar geflikkerd fruit een smoothy noemen helpt niet. Want dan is de structuur ook raar en vreemd. Ik drink wel eindelijk jus d'orange met vruchtvlees.
Ik heb oprecht ruim een halfuur (en als het slecht met me gaat langer) nodig om mezelf te overtuigen een stuk fruit te eten, dat ik moet zeggen dat ik het wel lust, dat ik het vaker heb gegeten etc. En dan eet ik het vaak met lange tanden....
lastig... En dat heb ik ook met groente... wel in mindere mate maar het is er wel.
En nee, gepureerd door elkaar geflikkerd fruit een smoothy noemen helpt niet. Want dan is de structuur ook raar en vreemd. Ik drink wel eindelijk jus d'orange met vruchtvlees.
-
En zou het helpen om bijvoorbeeld fruit op de markt te kopen? Ik doe dat altijd en dan weet ik gewoon dat ik fruit heb wat een week goed is en je kan daar de hoeveelheid vragen die je wilt hebben en vooraf vragen of het al rijp is hoelang je het nog kan bewaren of dat je het juist nog een paar dagen moet laten liggen voor een optimale smaak. En ik vraag ook vaak of de mandarijnen lekker zoet zijn omdat ik er niet van houd als ze droog of zuur zijn. Dat maakt de structuur nog niet anders maar je kan vooraf al wel wat meer info krijgen over het product. Dan weet je hoe het ongeveer moet smaken en kan de drempel misschien minder hoog zijn. Fruit van het seizoen is ook altijd een aanrader omdat dat vaak wel goed houdbaar is en vaak goed op smaak.