Tessie, het valt me op dat je op Sabrina vaak wel erg heftig reageert, bij anderen zie ik je dat veel minder doen. Toen met die discussie voor GFC4 over geld van ouders krijgen ook al. En nu ga ik even iets gemeens zeggen: toen je zwanger was, postte je om de zoveel dagen dat je moe was: had ik dan moeten zeggen dat je niet moest zeuren want je was toch zelf zwanger geworden, dus dat dat je eigen schuld was? Dat had je ook niet gewaardeerd, waarschijnlijk.tessie schreef:Nou ja, die discussie hadden we een tijdje terug hier op het forum toch ook al... Als je ergens iets post, kan je een reactie verwachten. En dat kan ook een reactie zijn die je niet leuk vind. En als je dat niet wil, dan kan je het beter zelf niet posten ipv van anderen te verlangen dat ze dan maar niet reageren...
En eerlijk gezegd vind ik die reactie ook niet heel erg vreemd. Bot misschien ok, maar verder..
Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- eireann
- Site Admin
't gaat geloof ik niet zo goed met me :icon_sad: 

**Self Rescuing Princess**
- Sabrina
*geeft eireanne een knuffel* Wil je kwijt wat er aan de hand is? *zet thee en een koekje klaar*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- JJV
:close_knuf: ook van mij
gil maar als er iets aan gedaan kan worden
(al zal dat gillen op zich ook al kunnen helpen)
gil maar als er iets aan gedaan kan worden
(al zal dat gillen op zich ook al kunnen helpen)
~\v/~
- kitten
*knuffel* Misschien helpt het je hart te luchten? Wat speelt er allemaal?
Ik kom knuffelen van een afstandje.
Mag verdorie niet eens even gewoon koorts hebben én spugen én spierpijn.
Gaan ze brullen dat ik de mexicaanse griep wel zal hebben.
Hallo!! Ik versta geen mexicaans. Mag het gewoon de lieve Limburgse variant zijn die met 3 dagen weer over is?
Mag verdorie niet eens even gewoon koorts hebben én spugen én spierpijn.
Gaan ze brullen dat ik de mexicaanse griep wel zal hebben.
Hallo!! Ik versta geen mexicaans. Mag het gewoon de lieve Limburgse variant zijn die met 3 dagen weer over is?
- eireann
- Site Admin
Ik trek het vrolijk doen terwijl ik het niet ben niet meer, ik heb echt nul reden tot klagen alles 'gaat goed' behalve ikzelf. M'n glazen muur is weer helemaal terug en ik haat dat ik niet gewoon echt vrolijk ben. En dat het forum me nu veel te persoonlijk is geworden om alle preciese gedachten uit de doeken te doen. Ik heb het gevoel dat ik nergens m'n ei kwijt kan of mezelf kan zijn.
tis kut.
tis kut.
- kitten
Da's een lastige eireanne! :icon_sad: Ik wou dat ik iets kon doen...
@donderstraaltje: beterschap! Hopelijk is het de Limburgse griep! (Die dan ook dáár blijft!)

@donderstraaltje: beterschap! Hopelijk is het de Limburgse griep! (Die dan ook dáár blijft!)
- JJV
denk dat er hele lading pb's open staan waar je ook nièt vrolijk in mag zijn hoor eireanne
~\v/~
anne.. is het niet 'gewoon' de weerslag van de hele snelle veranderingen die je hebt doorgemaakt? nieuwe baan die veel sneller kwam dan gepland, daardoor de verhuizing en het afscheid nemen van wat je achterlaat ook allemaal veel sneller. Nauwelijks tijd om te verhuizen omdat je al weer aan het werk moest. Het is echt allemaal niet niks wat er is gebeurd hoor
Het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat het gewoon allemaal ff te veel te snel is geweest en dat je gewoon eens flink tijd nodig hebt om alles te verwerken. Even de tijd nemen om je thuis te gaan voelen, jehuisje jouw huisje te maken, niet alleen in kleur en stijl, maar ook vooral tussen je oren, het nieuwe land toch weer jouw thuis tel aten worden, door het rustig en op je gemak weer te gaan verkennen.
Dikke knuff en hoop toch dat je je (en dit wel heel snel)... weer wat beterderderderderderder gaat voelen!
** edit... en uiteraard.. wat jjv zegt!!
Het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat het gewoon allemaal ff te veel te snel is geweest en dat je gewoon eens flink tijd nodig hebt om alles te verwerken. Even de tijd nemen om je thuis te gaan voelen, jehuisje jouw huisje te maken, niet alleen in kleur en stijl, maar ook vooral tussen je oren, het nieuwe land toch weer jouw thuis tel aten worden, door het rustig en op je gemak weer te gaan verkennen.
Dikke knuff en hoop toch dat je je (en dit wel heel snel)... weer wat beterderderderderderder gaat voelen!
** edit... en uiteraard.. wat jjv zegt!!
- eireann
- Site Admin
Na het werk thuis voor de deur parkeren en eerst nog een 20 minuten mobiel forummen omdat ik geen zin heb naar binnen te gaan is al geen goed teken natuurlijk.
Ik ontwijk mezelf en ik zie waar het misgaat maar ik weet het niet te stoppen...
Ik ontwijk mezelf en ik zie waar het misgaat maar ik weet het niet te stoppen...
- JJV
waar gaat het mis dan... en waarom niet even hulp vragen om te proberen het te stoppen? Den Helder kan je heerlijk uitwaaien hoor, even weg van wat blijkbaar toch niet jouw veilige thuis is geworden.... t is maar ideetje.... maar zo zijn er vast nog meer mensen die je met alle liefde willen helpen, op welke manier dan ook
@phedre.. Wat een gedoe he met die instanties. Ik hoop dat het allemaal goed komt, en wel snel. Red je het nu allemaal wel?
@sabrina.. ik snap helemaal wat je bedoelt. Het voelt ook gewoon onveilig. Hoog Catharijne lijkt wel een soort vrijbrief voor dat soort dingen. Ik heb ook veel via HC gereisd.
Probeer zoveel mogelijk in de drukke gedeeltes te blijven en met anderen samen. Recht je rug als je loopt en probeer zekerheid uit te stralen. Dat kan helpen, en een mini-deo-spray bij de hand? Vind niemand leuk als ie dat in zijn ogen krijgt en geeft jou het gevoel dat je iets terug kan doen mocht het nodig zijn. De reactie op dat andere forum vond ik uitermate lullig.
@ anne.. Wat er al gezegd wordt, idd misschien de weerslag nu na alle drukte en een stuk heimwee? Een nieuw leven beginnen is ook niet zo maar iets.
Hou je taai, in ieder geval sterkte en een dikke knuffel.
Dondertje en gilrean, beterschap en sterkte!
@sabrina.. ik snap helemaal wat je bedoelt. Het voelt ook gewoon onveilig. Hoog Catharijne lijkt wel een soort vrijbrief voor dat soort dingen. Ik heb ook veel via HC gereisd.
Probeer zoveel mogelijk in de drukke gedeeltes te blijven en met anderen samen. Recht je rug als je loopt en probeer zekerheid uit te stralen. Dat kan helpen, en een mini-deo-spray bij de hand? Vind niemand leuk als ie dat in zijn ogen krijgt en geeft jou het gevoel dat je iets terug kan doen mocht het nodig zijn. De reactie op dat andere forum vond ik uitermate lullig.
@ anne.. Wat er al gezegd wordt, idd misschien de weerslag nu na alle drukte en een stuk heimwee? Een nieuw leven beginnen is ook niet zo maar iets.
Hou je taai, in ieder geval sterkte en een dikke knuffel.
Dondertje en gilrean, beterschap en sterkte!