Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
vode

Re: Vrolijk!

Bericht door vode »

Ik mag me hier weer eens melden :biggrin:

Gewoon blij, gisteren mee gaan helpen inkopen doen met schoonbroer en -zus en vriendje. Was erg leuk, superveel kersteten gekocht, apart van elkaar prutsdingen gehaald voor kadootjes spelletjes met kerst, getrakteerd worden op macdonalds in hun chille bus met lampjes erin en tafeltjes om van de eten, luxe! :mrgreen:

Morgen naar mn zus en vader kerst vieren, mn kleine neefje weer eens zien, daar blijven slapen. Zaterdag terug naar hier en kerstfeestje met schoonbroer/zus en vriendje en nog een schoonbroer. En volgende week nieuwjaar en als kadootje hebben we twee loten gekregen voor de nieuwjaarstrekking, van schoonvader.

Mijn schoonfamillie is best wel lief voor mij. :) :inluv: Ze weten ook van mijn situatie via mijn vriend en stellen er geen vragen over en doen niet anders tegen me, maar helpen ons gewoon waar het nodig is en zijn er altijd voor een gezellige babbel. En mijn vader en zus zijn ook supertof want die hebben mijn situatie ook geaccepteerd en doen nog altijd gezellig tegen me en mijn zus moedigt me alleen maar aan en ik mag er altijd terecht.

Tevree :static: Zo'n besef van wat je allemaal om je heen hebt is erg fijn in een hele depri periode. :bloos:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

En dan heb je ook nog de koelkast schoongemaakt :biggrin:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
vode

Bericht door vode »

:static:
dbj

Bericht door dbj »

Voleuse schreef:Das normaal hoor ;) . Ik hoefde ook niets in te vullen voor mn bonuskaart. Wees blij, anders kunnen ze weten wat je allemaal koopt en nu ben je lekker anoniem.
Dank voor je reactie; dus is het net zo anoniem als met die anonieme ov-sjitkaart :confused:
Subbeding_A schreef:je hebt altijd recht op de bonusprijs bij AH, ook als je geen kaart hebt. Kassamedewerkers hebben allemaal een eigen kaart die ze dan langs de kassa halen. Als je niks zegt, betaal je gewoon te veel voor je boodschappen.
Oh.... dan kunnen toch beter gelijk de prijzen verlagen? heb ie ook geen bonuskaart meer nodig :lol:

Maar goed, nu heb ik er eentje en ik beschouw het maar als een kerstgedachte van dat kassameisje :inluv:
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

zo toch hier ook even posten...
ik ben gister naar de toys R us geweest...

MY GOD!!!!

dat is zoooo groot... er staat een reuzenrat in van 3 verdiepingen hoog... en er is een enorm barbiehuis waar je in kan lopen en een bewegende dino en er komt een vrachtwagen uit het dak die superman dan tegen houd en er zijn allerlij poppen en dingen en kleren en speelgoed zooo veel speelgoed!!!!!!!!!!

dat was echt geweldig... je kan gewoon niet volwassen doen in zo een winkel omdat voor je gevoel al je kinderdromen in 1 keer uitkomen :mrgreen:

ennn ik heb een nieuw trucje geleerd... ik kan lichtjes uit de lucht pakken...dat is echt geweldig ikw eet niet of ik het in nederland ook kan vanwege het klimaat enzo maar we'll see ik heb er iig een filmpje van dat ik het hier doe...is echt geweldig!!!!!!!

en gister ook naar m&m world geweest...dat is zooooo huge!!!!!!!!
er is een muur van 2 verdiepingen hoof en dik 20 meter lang... met buizen vol met m&ms in alle kleuren soorten en maten die je je voorkan stellen...niet normaal gewoon en je hebt ALLES van M&M's echt.....WAUW!

new york is wel mooi :)

en timesquare is echt...zo groot en licht en knipperend..en en... wauw :) word je wel blij van.
:)

zo.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Fijn brabbel, dat je behalve op het troostbankje ook in dit vrolijk topic over je vakantie schrijft. Wat een gave dingen zie en doe je daar! Geniet van het positieve.
Geniet van de positieve momenten.
aimée

Bericht door aimée »

Brabbel zet hem op !!!! geeft dikke knufffffffff... fijn dat je het ondanks de wat mindere dingen toch plezier hebt you go girl..

nou eigenlijk ik ben niet echt vrolijk maar ook niet verdrietig of iets dergelijks dus dacht plaatst hier maar heen.

ik mis m'n schat...

daarnaast heeft m'n moeder nu oppaskinderen die echt wolkjes zijn van kinderen. ééntje is drie kan nauwelijks praten maar wel erg goed luisteren..

de jongste van 6 maanden is een meisje en daar werd ik om half 6 door wakker gemaakt.. iemand dacht leuk te zijn en haar bij mij in bed neer te leggen.. (was ik pissig om eigenlijk) maar dan zie je dat lieve koppie en kijkt ze je aan met die grote ogen en begint ze te schateren van het lachen.. Ik had het niet meer... ook zo rustig meisje.. kun je niet anders dan verliefd op zijn..

8-)
kitten

Bericht door kitten »

Gisterenavond tegen adviezen in toch naar Eindhoven getogen voor knuffels met jongetje (met 50 km/u op de snelweg kom je er ook). Daarna, rond een uur of 1 's nachts zijn we nog even naar het glazen huis getogen, meegesprongen op #Hello, dat was echt tof!! :banana: Vanmorgen uitgeslapen tot 11 uur ik jongetjes bed en zo meteen nog even een last minute kerstkadootje halen hier. :)

En de SR taart staat al op 285 en daar word ik ook vrolijk van! :biggrin:
faery

Bericht door faery »

Rust doet me goed. Ik krijg er goede ideeën van. Nu heb ik sowieso wel regelmatig briljante ideeën. Die ik dan vervolgens niet uitvoer. Maar deze blijven wel hangen, denk ik. (en nee, ik ga ze hier niet vertellen, ze moeten eerst nog wat verder ontwikkelen wil ik ze echt aan de grote klok gaan hangen :))
Evy

Bericht door Evy »

Misschien een beetje raar in een "Vrolijk" topic....maar ik ben ben blij omdat.....ik vanmiddag voor de allereerste keer in tranen was door/tijdens een spel. Binnen 10 minuten...
Ik wilde het zo graag een keer meemaken. Niet meer in de ratio en alles beredeneren, maar alleen nog maar voelen. Loslaten, emoties....

Yeah.

En hij was trots...
Yeah.
chell

Bericht door chell »

Zo'n geweldige dag gehad! Heerlijk gefeest bij het Glazen Huis, in de erehaag gestaan met fakkel om de DJ's te ontvangen en daarna hoog kippenvel bij de eindstand. Vervolgens nog even meegesprongen op de allerallerallerindrukwekkendste "Hello" en nog wat extra dansjes gemaakt om op te warmen. En als kerst op de taart: onderweg terug kwamen we op de radio na het sturen van een stuiter SMSje naar 3FM. Awesome!
skaoot

Bericht door skaoot »

Xbox meegezeuld naar ouders om Guitar Hero te spelen (wilde mn moeder wel eens leren), blijkt dat als kabels van xboxA in xboxB passen, kabels van xboxB niet automatisch in xboxA passen... Maar na wat logisch nadenken, plastic weg snijden/zagen, een Red Ring of Death, doorprutsen, contactpunten vastsolderen... Toch gelukt! Ha! En erg leuk, Guitar Hero met familie ^_^
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
iezje

Bericht door iezje »

schoonouders in het ander topic, mijn moeder in deze
Zit ik lekker op de bank, opent ze de deur van een kastje. Haalt er een doos kersenbonbons uit en een fles drank (wodka).
Duwt ze mij in de handen terwijl ze zegt: zo drank is duur in Finland, dit heb ik zelf gekregen (note: mijn moeder drinkt graag een wodka maar dan alleen russische wodka en dit was nederlandse dus ik geef je dit mee zodat je met oud en nieuw niet zonder drank zit daar...

w00t voor mijn moeder :static:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik word vrolijk van leuke berichten van lieve mensen!!! :icon_biggrin:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
tijgie{K}

Bericht door tijgie{K} »

Nou zijn de rollen omgedraaid!! Kluk heeft mij vandaag ten huwelijk gevraagd!!! :static: :inluv: :close_knuf: :worshippy: :inluv: :inluv: :inluv:

Ja natuurlijk heb ik ja gezegd. :mrgreen: Mijn ring en mooi en groot en woeiiiii!! :shock: :static: :static:
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

Plaats reactie