Ongecontroleerde rant topic!
- JerryM
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Als de reiskosten maar vergoed worden zou ik zeggen.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Pff...Ik kom hier ook even wat ranten.
Vandaag "algemene staking". Ik heb bij die vorige staking al het een en ander qua tegengeluid laten horen, maar hoewel ik daar zeker niet de enige in ben gaan de vakbonden door. Hebben ze alternatieven? Nee. Hebben ze een draagvlak? Alleen volgens zichzelf? Hebben ze volgelingen? Ja. En dat is genoeg.
Ik bedoel...van mij mogen banken gerust nog wat verder zwart gemaakt worden. Wat mij betreft mag de gehele financiële sector er gerust voor opdraaien. Maar verdorie: DOE ER DAN OOK IETS CONCREETS MEE!!!
Als zij de schuldigen zijn...waarom wordt het openbaar vervoer dan lamgelegd? Waarom staat er geen piket aan elk bankfiliaal? Waarom wordt er niet massaal opgeroepen tot het weghalen van spaarcenten?
Het toppunt is nog dat ze beweren dat het in naam van de werkende klasse is. Deze staking zou zogezegd tegen het langer werken zijn...maar het is al op voorhand gezegd dat het niet gaat helpen. Dus in plaats van de werkende klasse te steunen gaan ze die nog wat pesten door te zorgen dat ze niet op hun werk geraken. Grrrr...
Nu...ik mag eigenlijk niet klagen. Eigenlijk zelfs integendeel: ik ben in Antwerpen gaan werken, wat qua reistijd zowat anderhalf uur treinen bespaart. Maar zonder gebruikers kan ik natuurlijk maar weinig uitvreten. Resultaat: een hele dag lang saaie mailtjes nalezen en (al dan niet verticaal) klasseren.
...en nu is het nog mogelijk dat er volgende maand ALWEER gestaakt gaat worden.
@kitten: is zo'n gesprek verplicht? Of liever: wordt het nagegaan? Toen ik vorig jaar opnieuw begon te zoeken gevonden te worden waren er ook een aantal die zichzelf maar wat interessant vonden (oké, bijna allemaal, om eerlijk te zijn. maar de meesten hielden het verborgen tot op het gesprek), maar die niet eens een reden konden zeggen om langs te komen. Gewoon een "nee bedankt" of "bel maar terug als u iets hebt dat meer bij me past
" is echt niet onbeschoft of ondankbaar of zo. Integendeel: zo verspil je van beide kanten geen tijd.
Vandaag "algemene staking". Ik heb bij die vorige staking al het een en ander qua tegengeluid laten horen, maar hoewel ik daar zeker niet de enige in ben gaan de vakbonden door. Hebben ze alternatieven? Nee. Hebben ze een draagvlak? Alleen volgens zichzelf? Hebben ze volgelingen? Ja. En dat is genoeg.
Ik bedoel...van mij mogen banken gerust nog wat verder zwart gemaakt worden. Wat mij betreft mag de gehele financiële sector er gerust voor opdraaien. Maar verdorie: DOE ER DAN OOK IETS CONCREETS MEE!!!
Als zij de schuldigen zijn...waarom wordt het openbaar vervoer dan lamgelegd? Waarom staat er geen piket aan elk bankfiliaal? Waarom wordt er niet massaal opgeroepen tot het weghalen van spaarcenten?
Het toppunt is nog dat ze beweren dat het in naam van de werkende klasse is. Deze staking zou zogezegd tegen het langer werken zijn...maar het is al op voorhand gezegd dat het niet gaat helpen. Dus in plaats van de werkende klasse te steunen gaan ze die nog wat pesten door te zorgen dat ze niet op hun werk geraken. Grrrr...
Nu...ik mag eigenlijk niet klagen. Eigenlijk zelfs integendeel: ik ben in Antwerpen gaan werken, wat qua reistijd zowat anderhalf uur treinen bespaart. Maar zonder gebruikers kan ik natuurlijk maar weinig uitvreten. Resultaat: een hele dag lang saaie mailtjes nalezen en (al dan niet verticaal) klasseren.
...en nu is het nog mogelijk dat er volgende maand ALWEER gestaakt gaat worden.

@kitten: is zo'n gesprek verplicht? Of liever: wordt het nagegaan? Toen ik vorig jaar opnieuw begon te zoeken gevonden te worden waren er ook een aantal die zichzelf maar wat interessant vonden (oké, bijna allemaal, om eerlijk te zijn. maar de meesten hielden het verborgen tot op het gesprek), maar die niet eens een reden konden zeggen om langs te komen. Gewoon een "nee bedankt" of "bel maar terug als u iets hebt dat meer bij me past

- Voleuse
@Wever: ja, in Nederland is het verplicht om een aantal keer te solliciteren als je een werkloosheidsuitkering wil ontvangen. Of ze ook echt nagaan of je op gesprek ben geweest weet ik niet.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten
Het kan steekproefsgewijs worden nagegaan, ja. Maar dan nog ga ik volgende keer bij gebrek aan een concrete vacature wel bedanken. Dat heeft geen gevolgen voor mijn WW uitkering. Toch had het ook goede kanten: ik heb voor het eerst in een sollicitatiegesprek aangegeven dat mijn sterke kant intelligentie is en de bijbehorende valkuil verveling en dat ik dus niet op een eerstelijns helpdesk meer neergezet moet worden. Daar reageerde ze heel positief op en ze vond het een goede zaak dat ik ontwikkelde in dat besef. 

- juffie
- Site Admin
Aaaaaaarch!!!
Die kutstick die moet zorgen voor mobiel internet klapt er steeds uit! Ik heb sinds half 10 al 2 keer mijn laptop opnieuw opgestart en al 7 keer opnieuw verbinding moeten zoeken.
Heb al gemaild naar de ICT-ers en antwoord dat dit niet goed is, en morgen kijken we ernaar. Dus dat is tenminste iets.
Voorbereiden van de RT gaat zo nauwelijks!
Nog ff en ik hang mijn foon als hotspot aan de laptop.
/rant
Die kutstick die moet zorgen voor mobiel internet klapt er steeds uit! Ik heb sinds half 10 al 2 keer mijn laptop opnieuw opgestart en al 7 keer opnieuw verbinding moeten zoeken.
Heb al gemaild naar de ICT-ers en antwoord dat dit niet goed is, en morgen kijken we ernaar. Dus dat is tenminste iets.
Voorbereiden van de RT gaat zo nauwelijks!
Nog ff en ik hang mijn foon als hotspot aan de laptop.
/rant
MILF 

Krijg ik een mailtje van iemand met een heel verhaal over zijn begin in de BDSM....en toen werd ik toch effe stil. Niet dat ik nu direct met die meneer mailde om tot een daadwerkelijk daten/spelen te komen (al hoopte ik op een wonder) en ik ben normaal niet zo snel stil te krijgen.....Hij zal nu wel denken, waar blijft de waterval aan woorden per mail....maar ik moet toch even laten bezinken. Ofzo.
Toen is niet nu. En mensen doen soms bepaalde dingen.... Zegt niks over nu. En...en....
Nouja...confusion all over.
Toen is niet nu. En mensen doen soms bepaalde dingen.... Zegt niks over nu. En...en....
Nouja...confusion all over.
- eireann
- Site Admin
Ik heb ook geen idee wat je bedoelt colet 

**Self Rescuing Princess**
- kitten
Nope, ik ook niet. Heeft ie iets naars meegemaakt? Of gedaan?
Laat ik zeggen, dingen gedaan waarvan ik nu nog denk OMG
Maarja...dat was vroeger...en is niet nu. Hoeft niks over ide persoon te zeggen...enz enz.
Ach weten jullie...ik ben gewoon zo in de war. Je moet altijd voorzichtig en op je hoede zijn, maar ook weer niet te voorzichtig.
dit is verkeerde topic voor dat stuk 

Maarja...dat was vroeger...en is niet nu. Hoeft niks over ide persoon te zeggen...enz enz.
Ach weten jullie...ik ben gewoon zo in de war. Je moet altijd voorzichtig en op je hoede zijn, maar ook weer niet te voorzichtig.

Ik begrijp ook niet precies wat er aan de hand is. Mailt hij zelf vreemde dingen over zijn begintijd? Dan zegt het toch wel wat over hem. Als hij zich er niet voor schaamt en oude blunders (?) per mail wil delen.. of er zelfs trots op is? Ik weet niet wát hij je verteld heeft natuurlijk..
Of mailt iemand anders je over dingen die hij gedaan zou hebben? In dat geval kan het ook aangedikt zijn en moet je het misschien eerst met hem zelf checken om zijn kant van het verhaal te horen voordat je oordeelt.
Of mailt iemand anders je over dingen die hij gedaan zou hebben? In dat geval kan het ook aangedikt zijn en moet je het misschien eerst met hem zelf checken om zijn kant van het verhaal te horen voordat je oordeelt.
Ik wilde vooral kwijt dat ik van mijn reactie schrok, duiken jullie (Aagjes
) allemaal op dat verhaal!
En pluu, dat is ook wat ik dacht vandaag. Eerst dacht ik nog...oke...dat was vroeger, maar om dat nou meteen te schrijven?? Of het is een test....
Ik ga vanavond terugschrijven, dat ik best ruimdenkend ben, want dat is gewoon zo, maar hiervan toch even stil was. En dan zie ik wel wat zijn reactie is.
En wat ik al zei...ik raakte met hem in gesprek, niet om te gaan mailen als zijnde potentiele Dom, de verschillen zijn te groot zo op eerste gezicht.

En pluu, dat is ook wat ik dacht vandaag. Eerst dacht ik nog...oke...dat was vroeger, maar om dat nou meteen te schrijven?? Of het is een test....
Ik ga vanavond terugschrijven, dat ik best ruimdenkend ben, want dat is gewoon zo, maar hiervan toch even stil was. En dan zie ik wel wat zijn reactie is.
En wat ik al zei...ik raakte met hem in gesprek, niet om te gaan mailen als zijnde potentiele Dom, de verschillen zijn te groot zo op eerste gezicht.
- Sabrina
Heel snel tussendoor een minirant (even koffiepauze in college): Waerde klasgenoten,
Dat jullie het vak niet interessant vinden, vind ik prima. Dat jullie geen zin hebben om je voor te bereiden op een college, vind ik ook prima. Dat jullie het mij kwalijk nemen als ik een vraag stel, mij pissig aan gaan kijken als ik het goede antwoord geef op een vraag en vervolgens elkaar aan gaan stoten, naar mij gaan wijzen en kijken en gaan giechelen, vind ik niet prima! Blijf dan lekker thuis of ga elkaar zitten vervelen in de kroeg! Serieus, ik wil me niet opgelaten voelen als ik iets wil vragen, of als ik denk dat ik het antwoord op de vraag van mijn (erg knappe) docent weet!

Dat jullie het vak niet interessant vinden, vind ik prima. Dat jullie geen zin hebben om je voor te bereiden op een college, vind ik ook prima. Dat jullie het mij kwalijk nemen als ik een vraag stel, mij pissig aan gaan kijken als ik het goede antwoord geef op een vraag en vervolgens elkaar aan gaan stoten, naar mij gaan wijzen en kijken en gaan giechelen, vind ik niet prima! Blijf dan lekker thuis of ga elkaar zitten vervelen in de kroeg! Serieus, ik wil me niet opgelaten voelen als ik iets wil vragen, of als ik denk dat ik het antwoord op de vraag van mijn (erg knappe) docent weet!

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Daantje
- Contacteer:
Heerst er op de Uni, naast een vijfenhalfisgoedgenoegcultuur nu ook al een mbo mentaliteit? Damn dan zat ik op het HBO toch echt niet verkeerd.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Jezebel
Knufff, dat is echt rot Sabrina!
Lekker laten praten, lekker laten wijzen al is dat nog zo moeilijk. Dit is toch dat vak waar je al heel lang naar uitkeek? Laat het niet verpesten door een paar stomme mensen die ook in je werkgroep zitten hoor!

There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets