Ergens op een rustige plek in de buitenlucht. Het lijkt me gewoon wel leuk om mooie foto's van mezelf (en bij voorkeur ook partner) te hebben. Maar dan geen speelfoto's, maar gewone foto's die je ook aan zeurende moeders kunt geven.
op de bruiloft van mijn eigen kinderen (ze zijn nu 4 en 6 ... dus duurt nog ff .. maar lijkt me speciaal moment om mee te mogen maken en betekent waarschijnlijk toch dat ze dan goed terecht gekomen / gelukkig zijn)
Wat was het meest bijzondere moment in je leven so far?
*edit .. tegelijk gepost .... kies maar welke vraag
De tijd rond het overlijden van mijn vader. Eerst hem zijn laatste dagen thuis verzorgen, en na de crematie met mijn broers en zussen het huis opruimen en herinneringen ophalen. Af en toe moeilijk, maar met terugblik een fantastische tijd.
Hoe is de band met je broer(s)/zus(sen)?
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
best wel goed, we zien elkaar niet te veel, zijn er voor elkaar als we iemand nodig hebben en niemand heeft ruzie met een van de anderen.. en dat in flinke groep.. (heb 5 broers/zussen, waarvan aantal met aanhang.. al wordt dat aantal door scheidingen wel kleiner)...
Vanochtend, toen ik naar m'n werk ging, was-ie er, maar kon ik 'm niet waarderen. Toen ik met de lunch echter naar buiten ging - heerlijk! Ik heb genoeg te zeiken over m'n werk, maar het is toch wel erg lekker om in het centrum van Amsterdam te zitten, en in je pauze een beetje rond te kunnen slenteren in het zonnetje.