WS valt af!
- juffie
- Site Admin
Re: WS valt af!
Dat is wel weer de maat waar ik in wil passen puppie, maar zover ben ik nog (lang) niet.
@ kitten: ik vind het wel eng met die sneeuw en gladheid en ga ook de deur niet uit als het niet echt moet. Ik ben afgelopen jaren met sneeuwperiodes al vaak genoeg gevallen en met mijn brakke knieen en rug durf ik het risico gewoon niet te nemen.
-
Ik ben 44/46, dus hopelijk binnenkort weer gewoon 44. Ik heb dus mogelijk wel interesse puppie 

-
Ik heb wel een hele slechte dag vandaag trouwens. Nog niet zozeer qua punten (hoewel ik wel over mijn toegestane dagtotaal ga), maar zoveel zin om te snoepen!
Maar goed, oorzaak werd wel duidelijk net. Ongesteld. Yay.
Maar goed, oorzaak werd wel duidelijk net. Ongesteld. Yay.
Ik pas nu in maat 48 en de laatste keer dat ik dat kon/bewust kan herinneren was dat 2de/3de jaar havo, zo'n 10 jaar geleden.
- kitten
Ga je ook weer meedoen?puppie schreef:15 ja.. Was 20

Ik heb keiveel punten over!

-
Ik ga denk ik een punt of 4 teveel gebruiken vandaag. Naja, moet kunnen en het zijn geen ernstig slechte dingen allemaal vandaag
Ik moet alleen iets bedenken voor morgen, dat wordt een lastige dag. 's Middags ga ik met lunaaa koffie drinken/lunchen en daarna door naar de studio voor een shoot. Heb daar om 16.30 afgesproken en we eten ook in de studio. Vaste prik is dan een kapsalonnetje bestellen, maar dat lijkt me niet zo WW vriendelijk :')

Ik moet alleen iets bedenken voor morgen, dat wordt een lastige dag. 's Middags ga ik met lunaaa koffie drinken/lunchen en daarna door naar de studio voor een shoot. Heb daar om 16.30 afgesproken en we eten ook in de studio. Vaste prik is dan een kapsalonnetje bestellen, maar dat lijkt me niet zo WW vriendelijk :')
- kitten
Je lunch kun je mager houden. Dan heb je mss genoeg punten over? Hoewel, kapsalon is wel zo ongeveer het meest evil wat er bestaat, geloof ik...
-
Ja, ik neem dan sowieso geen kapsalon, maar eerder een gewoon broodje shoarma. Dat scheelt iig de friet, want friet is evil
- Yara
Ik zou voor een salade gaan bij de lunch, maar dan moet je nog steeds opletten met dressing en vulling, die kunnen ook nog behoorlijk ongezond zijn.
Morgen wordt hier vast ook een mindere dag, morgen komt lunaaa hier eten en dan koken we toch uitgebreider. Ik heb niet het idee dat wat we verzonnen hebben echt slecht is, afgezien van het nagerecht, maar verse, zelfgemaakte pasta is ook te lekker om niet een beetje te eten. Nou ja, rest van het weekend geen extraatjes en gewoon gezond eten, dan is het ook niet zo erg. Zo doe ik het sowieso meestal in het weekend, ergens wel iets lekkers eten, wat ik de rest van de week niet eet ivm ongezonder.
Morgen wordt hier vast ook een mindere dag, morgen komt lunaaa hier eten en dan koken we toch uitgebreider. Ik heb niet het idee dat wat we verzonnen hebben echt slecht is, afgezien van het nagerecht, maar verse, zelfgemaakte pasta is ook te lekker om niet een beetje te eten. Nou ja, rest van het weekend geen extraatjes en gewoon gezond eten, dan is het ook niet zo erg. Zo doe ik het sowieso meestal in het weekend, ergens wel iets lekkers eten, wat ik de rest van de week niet eet ivm ongezonder.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
- kitten
Dus Lunaaa luncht met chell en gaat daarna eten bij Yara? 

- Yara
Ja. 

Dance like nobody is watching
-
Ja, Lunaaa heeft handig gecombineerd 
Doordeweeks vind ik ook echt een stuk makkelijker, dus ik reserveer inderdaad ook wel het weekend voor extraatjes en lekkers enzo. Volgende week zondag gaan we naar de Achterhoek, vanwege de verjaardag van de vader van Remie en Remie's nichtje. Nu zit daar vlakbij in Duitsland een restaurant met de meest goddelijke spare-ribs. We hebben al maanden geleden gezegd dat we daar dat weekend weer heengaan, dat ga ik dus echt niet laten schieten.
Dat betekent alleen dus wel: 's middags geen taart, op het JF geen ballen van Leen.

Doordeweeks vind ik ook echt een stuk makkelijker, dus ik reserveer inderdaad ook wel het weekend voor extraatjes en lekkers enzo. Volgende week zondag gaan we naar de Achterhoek, vanwege de verjaardag van de vader van Remie en Remie's nichtje. Nu zit daar vlakbij in Duitsland een restaurant met de meest goddelijke spare-ribs. We hebben al maanden geleden gezegd dat we daar dat weekend weer heengaan, dat ga ik dus echt niet laten schieten.
Dat betekent alleen dus wel: 's middags geen taart, op het JF geen ballen van Leen.