de oneindige vraag

Voor het kind in ons :)
kitten

Re: de oneindige vraag

Bericht door kitten »

Ja, maar niet heel secuur. Plastic ga ik binnenkort weer mee beginnen, zodra ik mijn afvalbak ervoor heb. Ik was de zwervende zak in de keuken beu. Voor papier zoek ik nog een goed systeem... Het is nu 1 grote papierbende in mijn schuurtje. Gek genoeg gaat dat minder goed sinds in een Nee-Nee sticker heb. :confused: Omdat ik nu alleen onhandige lege doosjes heb en geen zware stapels reclame om de doosjes tussen te pletten.

Welk systeem gebruik jij om je papier te scheiden?
fantashe

Bericht door fantashe »

Geen want ik scheid papier niet, alleen als ik zin heb.

Wat was je laatste onbezonnen daad?
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

een grote postzak in de kelder en die gaat als hij vol is naar mijn ouders die weer buren hebben die het weer sparen voor een of andere club.

Weet je een nieuwe vraag?
fantashe

Bericht door fantashe »

Bofkont.. die stond er al: wat was je laatste onbezonnen daad.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

uhmmm, dat durf ik hier niet te vertellen.

Schaam je je wel eens voor iets?
fantashe

Bericht door fantashe »

Zelden.

Ik ga toch terug naar de vorige vraag hoor, wie weet durft een ander wel. Dus... 3 x is scheepsrecht: Wat was je laatste onbezonnen daad?
YOY

Bericht door YOY »

..........niet alleen onbezonnen maar ook dom.................door de ingehuurde huisfotograaf gefotograferd worden (full face) en dan zelf gaan zeggen dat ik dat niet wil en dan ook nog zijn naam en adres vragen.......................moet ik niet doen en over laten aan de bazin van die mooie tent met lieve aardige bezoekers !
Onbezonnen en spijt !

Geloof je in engelen ?
Toran

Bericht door Toran »

Absoluut. Maar dan niet de variant met harpjes, aureooltjes en vleugeltjes.

Hoe zie jij "God" ?
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
oeps2

Bericht door oeps2 »

pff wat een vraag :|
ik geloof dr niet in
ik geloof in energie

hmmz ok als een soort van hoogspanningskabel :clown:

geloof je in jezus ?
Toran

Bericht door Toran »

Ik geloof dat het een zeer invloedrijk en charismatisch persoon was,die rond die tijd op deze aarde rondliep.

Hoe beleef jij jouw geloof?
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
puppysjors

Bericht door puppysjors »

Ik geloof dat er best een jezus rond heeft gelopen. Maar niet dat hij de zoon van god was ofzo.
Denk eerder een rebel tegen het romeinse regime.
oh te laat.... ik geloof in mezelf, en in het goede. En in Liefde. Ik geloof in erin dat we met onze hersenen veel meer kunnen dan dat we denken. En dat daarmee ook paranormale dingen verklaard kunnen worden.

Ik vond fantashes vraag wel mooi, dus wie heeft er nog meer onbezonnen daden?
oeps2

Bericht door oeps2 »

vorig voorjaar .. :schater:
jack ass aktie !
we gingen met veel te veel vodka op voor de tent met een ouwe brandslang touwtje springen
2 sterke kerels draaien
alle kids springen .. na 3 x springen trokken ze de brandslang strak waardoor je in t gras gelanceerd werd ..
ik ook mee doen ... teveel vodka .. helemaal door mn knie gegaan .. kon weken niet llopen :mrgreen:
wel verschrikkelijk gelachen .. .t ging natuurlijk wel eerst 5x goed ... :clown:

wat is je lievelingsboek ? (of meerdere mag ook )
kitten

Bericht door kitten »

De Thule trilogie. Ja, kinderboeken, maar ze waren wel erg belangrijk voor mijn eigenwaarde als meisje/opgroeiende vrouw. Ik ga ze zeker mijn kinderen voorlezen of laten lezen!

Wat was voor jou een keerpunt in je leven?
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Mijn eerste SM ervaring.

Wanneer/waar voel jij je het meest jezelf?
cruciare

Bericht door cruciare »

Dat moet toch wel binnen een SM setting zijn, maar eigenlijk voel ik me op twee plekken helemaal mezelf. Bij mijn vader (die weet van mijn SM voorkeuren, en die zelfs deelt) en bij mijn D.

Wat wil je op SM gebied nog heel graag meemaken maar ben je eigenlijk een beetje bang voor?
Plaats reactie