Zodra ik het weer kan betalen, absoluut!kitten schreef:Ga je ook weer meedoen?puppie schreef:15 ja.. Was 20![]()
WS valt af!
- puppie
Re: WS valt af!
- kitten
Hm, ja. Blijft toch 15 euro per maand (nog excl groepen), da's idd wel jammer...
- puppie
Alleen de app voldoet niet voor mij, ik heb echt die motivatie van de groep nodig.
En dan is het al snel 40 euro per maand :-/
En dan is het al snel 40 euro per maand :-/
-
En nu wij hier ook allemaal WW'en, zou dat niet ook werken?
- puppie
Het is gewoon stom van mezelf, als ik mijn stabilisatieweken had afgemaakt was ik gewoon lifetime member geweest, maar daar had ik natuurlijk het geduld niet voor
En chell, ik denk het niet. Ik vind het juist heel erg fijn om eens per week irl lotgenotencontact te hebben.
En die 15 euro structureel is momenteel ook een probleem

En chell, ik denk het niet. Ik vind het juist heel erg fijn om eens per week irl lotgenotencontact te hebben.
En die 15 euro structureel is momenteel ook een probleem

- juffie
- Site Admin
- puppie
Als ik die laatste 3 weken ook gewoon gegaan was wel ja 

-
WS valt af!
Dat lifetime membership geldt toch ook alleen maar als je nog 1x oer maand gaat en maximaal een bepaald aantal kilo boven je streef zit? Staat me iets van bijval vroeger
- puppie
Je moet binnen 2 kg van je streef zitten.
Maar als ik lifetime membership had gehad was ik ook al veel eerder weer teruggegaan
Maar als ik lifetime membership had gehad was ik ook al veel eerder weer teruggegaan
- eireann
- Site Admin
Oh dat is wel balen puppie! Maar ja, achteraf is het altijd makkelijker he...
Ik ben blij met vandaag. En m'n fiets is bijna weer gemaakt dus dan kan het bewegen ook weer gebeuren!
Ik ben blij met vandaag. En m'n fiets is bijna weer gemaakt dus dan kan het bewegen ook weer gebeuren!
**Self Rescuing Princess**
-
Ik ga maandag weer aquafitten, dus ook weer bewegen. Tenzij ik dan te heftig ongesteld ben, want dan durf ik niet te zwemmen. En mijn fiets moet ook gemaakt, wil weer fietsen naar werk.
Als ik weet of mijn contract verlengd gaat worden, ga ik een nieuwe fiets kopen. Een echte goeie, mooie. We hebben fietsenplan op werk.
Als ik weet of mijn contract verlengd gaat worden, ga ik een nieuwe fiets kopen. Een echte goeie, mooie. We hebben fietsenplan op werk.
Had vandaag wat puntjes over en heb mezelf zojuist verwend met een glaasje witte wijn met zoutstengels erbij.... Weliswaar in totaal 5 punten, maar moet mezelf natuurlijk ook wel verwennen....
- eireann
- Site Admin
WS valt af!
Ik heb een warme choco genomen van m'n laatste punten van vandaag, en ik heb nog 41 van de 49 weekpunten over voor drie dagen
gaat deze week al duidelijk beter als vorige week!
Gister bij dd en boefje zalm/brocoli lasagne gegeten, was lekker!

Gister bij dd en boefje zalm/brocoli lasagne gegeten, was lekker!
**Self Rescuing Princess**
- kitten
Ik heb er nog 42 over.
Da's best veel, bedenk ik me nu! Ik kan gewoon dik 10 punten extra besteden elke dag, als ik wil. Morgen lekker warme choco nemen als ik met de kids ga schaatsen! Staat wel op de planning namelijk. Eindelijk. Ik ga niet schaatsen hoor, maar zij wel! 

- cinderella
Ik weet niet of het een landelijke actie is of niet, maar deze week (dat is dus denk ik alleen nog morgen) is bij mijn C1000 alle Atkins en Weight Care afslankproducten de tweede voor de helft van de prijs.chell schreef:Overigens zijn er van Atkins en andere dieetproducenten ook dergelijke repen verkrijgbaar, wellicht ook interessant om naar te kijken in de zoektocht naar verantwoorde tussendoortjes.
toen doet er nu niet meer toe