Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
raven

Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken

Bericht door raven »

Balen Anne!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Oh, akelig! Sta je al helemaal klaar... Na, als het zo last minute is, zal het ook wel iets last minute zijn.
cinderella

Bericht door cinderella »

Lullig Anne! We duimen dat het intern op niks uitloopt.
toen doet er nu niet meer toe
seleena

Bericht door seleena »

Ow das nie leuk ann! Ga ook duimen dan die interne niks wordt :twisted:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Hij had zelf niks gezegd over een interne hoor, maar interne issues (budget, kandidaat) zijn de meest voorkomende redenen om zo op het laatste moment afgebeld te worden.
**Self Rescuing Princess**
pluis

Bericht door pluis »

Frustrerend dat het niet doorgaat, Anne. Hopelijk is er 'gewoon' iemand een dagje ziek, of zo, en is niet de vacature vervallen.

Ik ben nu zelf drie weken aan het solliciteren (elke weekdag een brief, plus nog eentje in het weekend) en heb nu één afwijzing binnen. Gisteren heb ik ook nog een brief verstuurd en daar werd ik vandaag direct door gemaild - heb net m'n eerste korte telefooninterview achter de rug.

T is niet de leukste baan van de afgelopen drie weken, maar ik ben in elk geval blij dat iemand me werk wil geven. Ik zal nog wel 'ns zien of ik wel ja zeg, als puntje bij paaltje komt.
Tigerlily

Bericht door Tigerlily »

Zo heb je geen werk en zo heb je 2 baantjes. Beide wel onder het niveau waarop ik afgestudeerd ben en de 29ste mijn diploma voor ga krijgen, maar het is wel iets. :)
Ik ben 2 weken terug als uitzendkracht bij een uitzendbureau aangenomen met mijn helpende diploma(gekregen bij het stoppen met verpleegkunde opleiding), hierbij geef ik mijn beschikbaarheid aan en dan als zij werk hebben word ik ingepland.
Dezelfde week ook gesolliciteerd op een vacature als woonbegeleider. In de vacature stond reageren tot 28 juli en gesprekken vinden plaats op dinsdag 30 juli. Ik heb op maandag steeds de mail en foon gecheckt mocht ik uitgenodigd worden zou ik niet naar mijn ouders gaan voor nog een weekje vakantie. Dus om 7 uur trein naar mijn ouders gepakt. Word ik de volgende ochtend gebeld door de mensen van die vacature, ik was eerste reserve op hun lijstje en er was iemand uitgevallen, of ik even naar den bosch wilde komen op gesprek. En ik muts zei nee, ik was op vakantie bij mijn ouders zou dat niet redden ed. *paniek*. :slaan: :zak:
Snel geappt met Feline want na het ophangen van de telefoon had ik al spijt van mijn Nee want ik wilde die baan wel. Terug gebeld en ik mocht nog steeds komen. snel snel aangekleed en richting Den Bosch met bus en trein en daar weer de bus. Heel fijn gesprek gehad, mocht even op de gang wachten want anders zouden ze bellen als ik weer in de bus of trein zou zitten, ik werd terug naar binnen geroepen, nog 2 vraagjes moeten beantwoorden en toen zeiden ze dat ze de uitdaging met mij aandurfden en zo ben je de eerste reserve op de lijst maar gaat er uiteindelijk wel vandoor met de baan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 0-urencontract met veel werk nu in augustus en daarna is het een beetje de vraag hoe vaak er open diensten zijn waarvoor ze je nodig hebben.
maar toch :static: :static:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Goed gedaan!
**Self Rescuing Princess**
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Ook hier maar even: GEFELICITEERD
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

Gefeliciteerd! :)
chats

Bericht door chats »

cool. Gefeliciteerd
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

gefeliciteerd:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
kitten

Bericht door kitten »

Goed gedaan!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Da's de moeite van het op- en neerreizen wel waard dan! :)
Plaats reactie