Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!
Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken
Go Tigerlily 
Okee, het is geen werk waar je straks je diploma voor krijgt, maar je hebt gewoon 2!! banen gescoord! En kunt dus straks op je CV zetten dat je WERKERVARING hebt!! Goed begin van een carrière zou ik zeggen...

Okee, het is geen werk waar je straks je diploma voor krijgt, maar je hebt gewoon 2!! banen gescoord! En kunt dus straks op je CV zetten dat je WERKERVARING hebt!! Goed begin van een carrière zou ik zeggen...
- juffie
- Site Admin
- miss_meeko
Dat is echt fijn! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!
- Jezebel
Doe je goed! Gefeliciteerd!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
Dankjewel allemaal!
Jups het is idd fijn voor de werkervaring, plus ik heb gewoon al ergens een voet tussen de deur.
Ik heb ook al een paar zomervakanties als helpende+ gewerkt daarin heb ik ook al ervaring.
Mijn cv telt al bijna 2 pagina's aan werkervaring met alle stages die ik in de afgelopen 8 jaar heb gedaan. Plus vakantiewerk. Vorige week al avonddienst gehad van 16:00 tot 23:00 en maandag slaapdienst van 16:00 tot 9:30 dinsdagmorgen. Morgen(straks) avonddienst op de bovengroep. Alle diensten ingewerkt dan en daarna(vrijdag) is het helemaal alleen.
Jups het is idd fijn voor de werkervaring, plus ik heb gewoon al ergens een voet tussen de deur.
Ik heb ook al een paar zomervakanties als helpende+ gewerkt daarin heb ik ook al ervaring.
Mijn cv telt al bijna 2 pagina's aan werkervaring met alle stages die ik in de afgelopen 8 jaar heb gedaan. Plus vakantiewerk. Vorige week al avonddienst gehad van 16:00 tot 23:00 en maandag slaapdienst van 16:00 tot 9:30 dinsdagmorgen. Morgen(straks) avonddienst op de bovengroep. Alle diensten ingewerkt dan en daarna(vrijdag) is het helemaal alleen.
- Voleuse
Gefeliciteerd, ik hoop dat het heel tof werk is 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Dat klinkt echt supergoed Tigerlily! En idd wat je zegt, als je eenmaal binnen bent in de organisatie is het gemakkelijker om daarin door te groeien.
- skaoot
Dat heb je goed voor elkaar Tigerlily! Go you!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- eireann
- Site Admin
Voicemail ingesproken bij de recruiter die me gister terug zou bellen over het gesprek wat maandag niet door ging. Ben benieuwd.
Heb ondertussen zo vaak bedrijven gebeld voor meer informatie dat het al lang zo eng niet meer is!
Heb ondertussen zo vaak bedrijven gebeld voor meer informatie dat het al lang zo eng niet meer is!
**Self Rescuing Princess**
- seleena
Goedzo Anne! 

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- kitten
Naar aanleiding van (o.a.) Crownless die me op Facebook op deze vacature gewezen had, heb ik zojuist een sollicitatiegooi gedaan naar de functie van (cup)cake bakkert.
Ik verwacht er niet veel van, want ik zag al pittige concurrentie reageren op Facebook en mijn portfolio bestaat vrijwel alleen uit taarten, terwijl zij eigenlijk alleen cupcakes maken. En ik ben ook best wel zichtbaar zwanger, dus zelfs al word ik uitgenodigd... Maar hey, niet geschoten en zo! 

- Peter^
- Contacteer:
Gefeliciteerd Tigerlilly. Heel positief. En Anne, fijn dat je angst wat minder is.
Geniet van de positieve momenten.
- seleena
Spannend kitten! Ben benieuwd hoe het gaat verlopen 

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3