WS valt af!
- Daantje
- Contacteer:
Re: WS valt af!
Dat is ook wel heel afhankelijk van de soorten Sushi je eet. Gewone maki's zijn klein, een temaki (zo'n puntzak van zeewier) is veel groter.
Ik ben de laatste tijd enthousiast aan het meelezen hier Niet omdat ik af moet vallen, mijn ribben zijn telbaar op een afstandje, maar omdat ik wel wat bewuster en gezonder wil leven en omgaan met mijn eten. Mijn lijf krijgt al genoeg te verduren. Dus staat er weer een pan tot de rand (letterlijk!) gevuld met pastasaus op zodat ik weer snelle maaltijden in de vriezer heb. Ik zie hier nogal eens wat handige dingen langskomen over de gezondere keuzes.
Ik ben de laatste tijd enthousiast aan het meelezen hier Niet omdat ik af moet vallen, mijn ribben zijn telbaar op een afstandje, maar omdat ik wel wat bewuster en gezonder wil leven en omgaan met mijn eten. Mijn lijf krijgt al genoeg te verduren. Dus staat er weer een pan tot de rand (letterlijk!) gevuld met pastasaus op zodat ik weer snelle maaltijden in de vriezer heb. Ik zie hier nogal eens wat handige dingen langskomen over de gezondere keuzes.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Ik geloof dat ik toch maar wat van de weekpunten moet gaan gebruiken.....
Kon de verleiding niet weerstaan om even op de weegschaal te gaan staan.....
Oeps, ben na 4 dagen WW al 2 (!) kilo kwijt.... Gaat een beetje te snel geloof ik. Vandaag maar beetje verwennen......
Kon de verleiding niet weerstaan om even op de weegschaal te gaan staan.....
Oeps, ben na 4 dagen WW al 2 (!) kilo kwijt.... Gaat een beetje te snel geloof ik. Vandaag maar beetje verwennen......
- juffie
- Site Admin
Goed bezig juffie!!
En Emmy, in het begin val je bijna altijd snel af. Je verliest dan meer vocht, later wordt het wel minder snel, dus zou er niet te veel van schrikken!
En Emmy, in het begin val je bijna altijd snel af. Je verliest dan meer vocht, later wordt het wel minder snel, dus zou er niet te veel van schrikken!
Op zich wel grappig, meer vocht verliezen....
Ik drink me een slag in de rondte met 2 liter water. Ik haalde voorheen nog niet een halve liter.....
Ik drink me een slag in de rondte met 2 liter water. Ik haalde voorheen nog niet een halve liter.....
- kitten
En het kan ook enorm wisselen met je cyclus. Maar je week extra gebruiken is geen slechte zaak, dus geniet ervan! 
Ik heb aan 7-8 sushi's inderdaad genoeg. Ik bestel meestal maar 2 hapjes per ronde, anders haal ik de derde ronde niet eens! Maar ik ben ook aan het oefenen op het niet eten tot ik moet uitbuiken. Verzadigd en dan niet verder gaan. En dan is 7-8 inderdaad genoeg.

Ik heb aan 7-8 sushi's inderdaad genoeg. Ik bestel meestal maar 2 hapjes per ronde, anders haal ik de derde ronde niet eens! Maar ik ben ook aan het oefenen op het niet eten tot ik moet uitbuiken. Verzadigd en dan niet verder gaan. En dan is 7-8 inderdaad genoeg.
- eireann
- Site Admin
Ik zal het vanavond eens rustiger aan doen met de sushi, maar ik heb nog punten over en ik vind het zo lekker
Zag wel iets stoms in de app. Ging even kijken hoeveel punten hagelslag is.
Vruchtenhagelslag: 1 punt
Melk chocolade hagelsag: 2 punten
dus dan denk je, ha, vruchtenhagel dan maar! Maar de vruchten hagel staat genoteerd als 5 gram, en de chocolade als 15 gram. Dus je kan punten niet zo vergelijken zonder het product ook aan te klikken en de hoeveelheden te bekijken.
Deze week gaan m'n weekpunten ook op. Volgende week wil ik er 10/15 over houden.

Zag wel iets stoms in de app. Ging even kijken hoeveel punten hagelslag is.
Vruchtenhagelslag: 1 punt
Melk chocolade hagelsag: 2 punten
dus dan denk je, ha, vruchtenhagel dan maar! Maar de vruchten hagel staat genoteerd als 5 gram, en de chocolade als 15 gram. Dus je kan punten niet zo vergelijken zonder het product ook aan te klikken en de hoeveelheden te bekijken.
Deze week gaan m'n weekpunten ook op. Volgende week wil ik er 10/15 over houden.
**Self Rescuing Princess**
- juffie
- Site Admin
Vruchtenhagel mocht ook altijd wel van Sonja, in tegenstelling tot chocoladehagel.
MILF 

- juffie
- Site Admin
Zo. Hoppa. WW aangemeld. Ik mag 35 punten per dag en 49 weekpunten.
Ik heb een halfuur gefietst, daarna meegedaan met een buikspierkwartier en een rondje begeleid leuke dingen. (Boksen! BOOYEAH!)
Daarna nog een rondje apparaten.
Gaat nog goedkomen met juffie. Nu nog volhouden.
Ik heb een halfuur gefietst, daarna meegedaan met een buikspierkwartier en een rondje begeleid leuke dingen. (Boksen! BOOYEAH!)
Daarna nog een rondje apparaten.
Gaat nog goedkomen met juffie. Nu nog volhouden.

MILF 

- eireann
- Site Admin
Goed bezig met sporten juffie!
We mogen dezelfde hoeveelheid punten
We mogen dezelfde hoeveelheid punten

- juffie
- Site Admin
Ik zag net in de app dat ik met sporten 6 punten heb verdiend. Wat houdt dat in?
MILF 

- eireann
- Site Admin
WS valt af!
Dat je zes punten extra op mag maken. Maar je kan er ook voor kiezen om in de app aan te geven als je dat niet wilt, en of je ze een dag of een week wilt laten staan.
Goed bezig Juffie! En dat volhouden gaat toch wel lukken "with a little help from your friends"? 
Ik moest mezelf vanmorgen ook even een schop geven om met dat zooitje takkeweer toch te gaan hardlopen, blij en voldaan dat ik het toch gedaan heb, ondanks dat het zwaarder was dan de afgelopen dagen.
Duidelijk te merken dat ik uit deze vochtige lucht moeilijker zuurstof opneem dan uit die heerlijke droge koude lucht van de afgelopen week. Maar ja, we zullen het er mee moeten doen

Ik moest mezelf vanmorgen ook even een schop geven om met dat zooitje takkeweer toch te gaan hardlopen, blij en voldaan dat ik het toch gedaan heb, ondanks dat het zwaarder was dan de afgelopen dagen.
Duidelijk te merken dat ik uit deze vochtige lucht moeilijker zuurstof opneem dan uit die heerlijke droge koude lucht van de afgelopen week. Maar ja, we zullen het er mee moeten doen

- kitten
Welkom in de club, Juffie! Ik heb de app ingesteld om activity punten eerst op te maken en dan pas week-extra, want dat vind ik overzichtelijker.
-
WS valt af!
Welkom bij de WW'ers juffie!