Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Sabrina

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Sabrina »

De derde is inderdaad Hebreeuws, en ik zou 't wel voor je kunnen vertalen, maar dat gaat vast niet helpen in zo'n stom captcha-ding! Wat vaag zeg!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Wist je dat je alleen het woord met de vlek goed hoeft te hebben? die andere is gewoon voor show, daar kan je alles voor invullen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Niet helemaal. Dat andere woord is voor de verbetering van OCR techniek.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Aaaaaah! Ik haat het om in een durrup te wonen!

Dat ons kent ons kent ons... Ik kan mijn kont niet keren of het is bekend.

Toen er ijs lag, ben ik met Jeejtje in de wagen over het ijs geschaatst. Dat heeft de zus van de buurvrouw gezien... Die vond dat leuk om te zien. Die zus heeft een winkel in de plaats waar mijn tante woont. FUKKING 30 KM verderop!

En zo kwam mijn vader vertellen dat mijn tante van de zus van de buurvrouw had gehoord dat het zo'n grappig gezicht was dat ik met Jeejtje over het ijs schaatste. :shock:

No harm done ofzo, en het is een grappig en leuk verhaal en niks spannends en/of schokkends, maar HOLY CHRIST, mag ik een leven hebben zónder dat alles doorgeklept wordt? Beetje anonimiteit, alstublieftendankuwel.
MILF :grin_ani:
puppie

Bericht door puppie »

:knuf: Stomme durp... Tijd voor dat leuke huis met die eigen scrapkamer in de grote stad :hypocrite: :kiss:
Jay

Bericht door Jay »

Dat stelletje @^^@(^*&^*&+^@*^ luie ongemotiveerde KUT collega's heeft dan gedurende mijn afwezigheid (was ziek) geen ENE moer uitgevoerd. Ondanks mijn duidelijke handleiding met foto's (het blauwe stekkertje in het blauwe poortje etc ) Ik mocht vanmorgen dan ook als eerste 8 werkplekken in orde maken, geen enkele tafel stond godvergeven goed. AAARGGGHHH vervolgens ook het nieuws dat een van mijn mentorkindjes een zelfmoordpoging gedaan heeft (was echt bijna heel goed gelukt, nu in de crisisopvang raaaah). KUTDAG! BAH!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Klote is dat. Ken het, ben je net ziek geweest, kun je meteen weer vol (en extra) aan de bak omdat je klas opgeruimd moet worden enzo. En 2 weken werk in 1 week proppen omdat de kids geen drol hebben uitgevoerd omdat invallers zogenaamd nooit iets kunnen vinden... Sjucht.

Knufff
Frodo
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frodo »

Als je onmisbaar bent op je werk kun je dat werk beter missen.

Of beter leren delegeren :)

F.
madeleine

Bericht door madeleine »

Of salarisverhoging vragen :lol:
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
vode

Bericht door vode »

Echt, is het nou zo fucking moeilijk om telefonisch een afspraak te regelen met het uwv leer-werk loket. :nopompom:

Ik bel maandag dat ik een afspraak wil. Kom ik terecht bij zo'n centraal callcenterding en meneer zegt dat ik me eerst moet inschrijven op werk.nl en dan een afspraak kan maken. Vooruit, dat doe ik thuis even maar het is alweer 5 uur dus morgen bellen.
Bel ik in de ochtend rond kwart voor tien voor mijn werk begint, krijg ik een miepje aan de telefoon die er volgens mij voor het eerst aan het werk is en het duurt zo lang met een afspraak maken dat ik vraag of ze me tussen dan en dan die dag kan terugbellen i.v.m. dat ik aan het werk moest. Okay geregeld.

In de middag geen telefoontje terug rond de afgesproken tijd, bel ik in mijn pauze maar weer eens op. Vraag voor een afspraak en zegt de dame aan de telefoon, ik verbind u door. Ik blij, eindelijk vooruitgang! Word ik doorverbonden met een nummer wat niet meer in gebruik is... Wtf?

Ik bel meteen nóg een keer en zeg dat ik net werd doorverbonden voor een afspraak en dat het nummer niet in gebruik was en of ik weer doorverbonden kon worden. Zegt die miep dat dat niet kan want ik had die ochtend al een telefonische terugbel afspraak gemaakt en dan zouden de binnen 24u terugbellen. Whuuuuuuuut!! Dat is al in 3 telefoontjes 3 verschillende dingen, hebben ze daar geen richtlijnen of workflows ofzo?

Probeer ik online een direct nummer naar het werkbedrijf van Venray te zoeken, vind ik er eentje maar krijg ik een faxapparaat geluid te horen als ik bel.

Wat. De. Fuck. :nopompom:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

De UWV is een ramp instelling. Die site waar via je alles moet doen is rete traag en onoverzichtelijk. Bellen is drama en de adviezen die ze geven totaal zinloos. Ze adviseerden mij werk te zoeken in de culturele sector of openbaar bestuur. Je weet wel die sectoren waar zo enorm bezuinigd wordt en banen verdwijnen. Daar moest ik maar solliciteren. Ik zag op facebook een sociaal werkster waarvoor het UWV dakdekker wel een passende baan vind.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Waarom is het zo dat op die dag van de week dat de meeste goederen aankomen er het munste personeel aanwezig is?
Crownless

Bericht door Crownless »

Welke idioot vond het een goed idee om menthol in anale kloofjeszalf te stoppen?!? Voor degenen die niet weten wat ik bedoel, smeer maar wat tandpasta rond je aars.
Serieus, je hebt al pijn aan je in mijn geval niet-zo-maagdelijk-elastiekje, moet je er iets op (en in!) smeren waardoor een groot deel van je hersencapaciteit in beslag wordt genomen met 'my arse is on Fire!!!'. En triggert gelijk paranoia, want als jij zo ontzettend bewust bent van het bestaan van je aars, dan zweeft er vast een pijl van mentholwalm achter je kont met daarboven 'ZIJ HEEFT EEN ANAAL ZWEERTJE!'.
Maar het mooiste is, de arts die het voorschreef meldde nog doodleuk: 'deze zalf kan hoofdpijn veroorzaken. Maar, als dat gebeurt, dan smeer je te diep.'.
Te diep? Het wordt schijnbaar een hele afdalingsexpeditie, met een dunne grens tussen heilzaam en tergend bewust van je aars en knallende hoofdpijn. En dat vijf keer per dag!

Ergens in een smoezelig café moet zo nu en dan een verzameling aan farmaceuten en artsen zich verzamelen om zich te bescheuren om alle gemene dingen die bij de apotheek over de toonbank gaan. Het moet gewoon! De bastaarden!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

WTF!!!
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Wow, eh, sterkte dan maar Crownless :knuf: ! Stomme zalfjesverzinner...
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Plaats reactie