Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
tessie
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door tessie »

Pff pluis, dat is echt irritant en aso. Zou er wel wat van zeggen hoor!

En silence, das ook vervelend. Alleen niet echt een rant toch?
JJV

Bericht door JJV »

wie nog denkt met 67 met pensioen te gaan.. Think again!
ik heb net de generatie weer eens gezien die tegen die tijd de premies moet betalen.. En dat gaat ze niet lukken!

de competentie 'langer dan 3 minuten op een stoel zitten'? Beheersen ze niet!
uitleg wordt TIJDENS die uitleg met dezelfde vraag onderbroken.. Wordt gefraudeerd bij t leven .en na afloop wordt er naast mij geroepen dat 'ze' toch nooit allemaaaaal weggestuurd kunnen worden.

nou..ik weet met wie we gaan beginnen
metalen punten in de schoen en dan een stevige shop zo de noordzee in...
~\v/~
oeps2

Bericht door oeps2 »

met molensteen jeejee :hypocrite:
JJV

Bericht door JJV »

..en niette zuinig ook..

vandaag presntatie van stagebedrijven..
zal me verbazen of de school uberhaubt nog welkom is na vandaag...my goth
~\v/~
oeps2

Bericht door oeps2 »

:evil: :evil: grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

&%^^%$#&*&^& :evil: $%&$#^^%$& :evil:

punaise in mn voorband

damm :evil: :evil:

moet ik lopend mijn boodschappen doenen dat haat ik !!!
rubyvita

Bericht door rubyvita »

:donder: :rotop:

snapjewelvindjenietergtoch?

O schatje, liefje, mijn hartje, mijn diefje…you’re amazing…I think i’ m in love!

Ik weet dat het lijkt alsof ik zomaar iets tegen je zeg maar dat is niet zo. Ja ik ben nog niet he-le-maal klaar met mijn ex, maar ik probeer een goede man te zijn en haar te steunen waar ik kan. De breuk is erg moeilijk voor haar, ze is erg kwetsbaar en labiel nu, en ik wil haar niet zomaar laten vallen.
Natuurlijk weet ze van jou bestaan en ik vind het ook vervelend als ze steeds belt terwijl jij hier bij mij bent, maar ja ze is nu eenmaal gewend aan de luxe van een boodschappenjongen en ze heeft die sigaretten gewoon echt nodig!Dus ik ga ze even brengen…okay? Ben je hier zo meteen nog, dan kan ik je tussendoor nog even lekker Domineren?!!! Liefje, over een paar maanden is deze hele toestand opgelost.

Och arm schatje, heb je het koud? Hier trek deze badjas maar even aan. Hahaha, oeps, hoe kom ik nou toch weer aan een damesbadjas?Ja, ex is vergeten haar kleren mee te nemen toen ze wegging, kijk de kast hangt nog vol, ja haar meubels en haar boeken staan ook nog hier. Nee hoor , zij en ik zijn verleden tijd, ik zou geen relatie meer met haar kunnen hebben. Sterker nog, ik zou het niet eens willen!

He sweety met mij…vervelend nieuws, ex heeft een longontsteking opgelopen…tja, ik weet het,vorige week was ze ook al niet lekker , ze is gewoon wat ziekelijk…ja, ondanks de long ontsteking wilde ze nog wel doorroken ( zie sigaretten gisteren). He lief schatje, je begrijpt toch wel dat ze verzorging nodig heeft toch? Nee, ze heeft geen vrienden of familie om op terug te vallen, dat vond ik niet zo’n goed idee. Ik weet tenslotte het beste met haar om te gaan, en zo houd ik de boel ook nog wat in de gaten, snap je? Tja ik heb gewoon een te groot hart…ik kan het ook niet helpen dat ik zo verzorgend ingesteld ben. Hoe kom je erbij om te denken dat het ook maar iets met wederzijdse afhankelijkheid te maken heeft? Ik ben niet afhankelijk van haar, ze moet alleen niet te zelfstandig worden, want dat handle ik niet zo goed. Wie weet waar ze dan naar toe gaat of terechtkomt! Nee, ik vind het helemaal niet fijn als iemand me op deze manier afhankelijk van me is.

Ik vind trouwens wel dat je erg zwaar tilt aan de hele situatie hoor! Ik heb toch gezegd dat ik verliefd op je ben? Denk je dat ik zomaar naar je toe rijd als het allemaal niets voor me zou betekenen? Hoe kom je erbij dat je een “ transition girl” zou zijn, kom op, wat wij samen hebben gaat wel wat verder dan dat! Je moet van me aannemen dat ik echt alles van je wil weten, maar de energie ontbreekt me op dit moment een beetje.
He liefste der liefjes, ik weet dat we een weekendje tijd voor elkaar gepland hadden, maar zoals het er nu voorstaat met ex kan het niet doorgaan. We doen het gewoon een keertje over.
Snapjewelvind jenietergtoch?
JJV

Bericht door JJV »

tjeumig..
~\v/~
Crownless

Bericht door Crownless »

*sprakeloos naar scherm staart*

Niet goed... niet goed :nooo:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Dan snapt hij wel vind hij het niet erg toch, dat ie een rotschop krijgt? Niet van jou dan wel van ons!

Onze rubyvita een beetje people-en, dat kan zomaar niet !
**Self Rescuing Princess**
pluis

Bericht door pluis »

Nahja..

Wat is dat toch met kerels die vinden dat vrouwen maar moeten snappen dat ze altijd voor anderen méér klaar moeten staan dan voor hun vriendinnetje..

*knuft*!

(vrijdag irl)
rubyvita

Bericht door rubyvita »

oi,oi,oi, jullie zijn lief!
Grouphug! :close_knuf:
silence

Bericht door silence »

Jeetje, ehm...als je er tegen kunt dat je bij hem zijn ex er gratis bij krijgt, zou ik zeggen...ehm...wat kan ie lieve woordjes tegen je zeggen..(persoonlijk zou ik hem sigaretten voor mij laten halen en mijn biezen pakken).
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

:shock:

*Krijg nou wat!*

en tis maar weer bewezen dat je altijd op je gevoel af moet gaan...
MILF :grin_ani:
JJV

Bericht door JJV »

pluis schreef: kerels die vinden dat vrouwen maar moeten snappen dat ze altijd voor anderen méér klaar moeten staan dan voor hun vriendinnetje..
.. als iemand nog volledig equipt is met kleding en spullen gaan er bij mij àndere alarmbellen rinkelen..

eigenlijk
(van die bellen die onverwachts mensen laten aanbellen enzo)

en eh
.. ik opteer vrijdag ook een reallifeknuf
.. als mn werk me niet sufgeluld heeft voor die tijd
~\v/~
kitten

Bericht door kitten »

Wat JJV zegt ja... Ik hoorde ook even andere alarmbellen!

Bah zeg!!
Plaats reactie