Ik ben trots op...
- Daantje
- Contacteer:
Re: Ik ben trots op...
Ik ben trots op Juffie en Guilty!
Dat ze een heel emotioneel en heel erg hoog oplopend conflict hebben kunnen uitpraten en bijleggen!
Dat ze een heel emotioneel en heel erg hoog oplopend conflict hebben kunnen uitpraten en bijleggen!
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
En Pluu die daarna nog een mooie posting maakte.fixertje schreef:Ik ben trots op Juffie en Guilty!
Daar sluit ik me helemaal bij aan!
Juffie, Pluu en Guilty, well done!
Juffie, Pluu en Guilty, well done!
- Jezebel

There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
mezelf, dat ik toch nog elke week minimaal 1x naar de sportschool ga ondanks dat ik sporten dus echt niet leuk vind en na de sportschool heb ik niet eens een oliebol gekocht bij de kraam die er vlakbij staat.
- Peter^
- Contacteer:
- kitten
Eens!

- phedre
- Contacteer:
op mezelf best wel weer... heb volop plezier in waar ik mee bezig ben, zet stappen die ik half jaar terug niet had durven dromen, ben patroon aan het tekenen om een heuse ballroomjurk te maken (niet voor mezelf) en daarmee mijn grootste hobby weer aan het oppakken. Ik heb gewoon mijn leven grotendeels weer op orde... en die baan die niet komt... t zal me echt ff helemaal worst zijn. is werkelijk mijn allerlaatste zorg op dit moment:) Ik kom lekker op de eerste plaats!!:)
(en weet je.. ik ben al trots dat ik dat eindelijk eens durf te zeggen en ook werkelijk kan zeggen)
(en weet je.. ik ben al trots dat ik dat eindelijk eens durf te zeggen en ook werkelijk kan zeggen)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
phedre, het valt mij al een tijdje op dat jouw accu kennelijk al een tijdje vol zit (en blijft!) met positieve energie...
Kun je mij de weg wijzen naar de bron? Misschien lukt het mij ook om daar iets van te krijgen; als ie nog niet uitgeput is..
Kun je mij de weg wijzen naar de bron? Misschien lukt het mij ook om daar iets van te krijgen; als ie nog niet uitgeput is..
- phedre
- Contacteer:
neehoor.. ik ben nog net zo moe als een jaar terug, en daar is nog steeds geen oplossing voor gevonden, dat blijft dus gewoon een ramp. Die huilbuien en huildagen heb ik nog steeds, ook geen oplossing voor gevonden, blijft ook een ramp. Maar ik vind dat ik daar gewoon maar mee moet leren leven en mijn leven gaat wel verder en het leven heeft veel te veel leuks te bieden om daardoor tegen te laten houden.
Dus nu ga ik gewoon jankend wel bij vrienden op visite.... nu ga ik jankend wel lekker met fototoestel naar buiten om leuke foto's te maken, ik zorg dat ik genoeg slaap krijg en heb ik een jankdag dat t niet wil, ga ik lekker een dag janken en vloeken en schelden op de hele wereld en ga ik daags er na weer verder. Ik laat me er niet meer onder krijgen door wie of wat dan ook, daarvoor biedt het leven gewoon te veel leuke dingen.
Dan leef ik maar moe.. dan leef ik maar jankend,.. maar ik LEEF!!! en ook jankend kan ik lol maken hoor:):)
Het huilen wordt wel minder, omdat ik me niet meer zo down laat krijgen door de vermoeidheid, ik laat me gewoon niet op die manier klein krijgen. Ik groei.. ik word weer groot en sterk... en pas als ik dat bewust uit handen geef, kan en mag ik weer even klein zijn. Daarbuiten heb ik zo enorm veel mensen om me heen die in mij vertrouwen.. ik kan dat vertrouwen niet beschamen door niet in mij zelf te vertrouwen:) Hun vertrouwen in mij heeft mij mijn zelfvertrouwen weer teruggegeven.
dus ... de bron om de accu te vullen vind je nergens anders dan bij jezelf dbj.... dat kleine beetje energie wat ik heb gebruik ik nu om blij te zijn met de toekomst en werken met de mogelijkheden die geboden worden, ipv terug te kijken naar wat was of te fantaseren over wat nooit zal zijn.
Dus nu ga ik gewoon jankend wel bij vrienden op visite.... nu ga ik jankend wel lekker met fototoestel naar buiten om leuke foto's te maken, ik zorg dat ik genoeg slaap krijg en heb ik een jankdag dat t niet wil, ga ik lekker een dag janken en vloeken en schelden op de hele wereld en ga ik daags er na weer verder. Ik laat me er niet meer onder krijgen door wie of wat dan ook, daarvoor biedt het leven gewoon te veel leuke dingen.
Dan leef ik maar moe.. dan leef ik maar jankend,.. maar ik LEEF!!! en ook jankend kan ik lol maken hoor:):)
Het huilen wordt wel minder, omdat ik me niet meer zo down laat krijgen door de vermoeidheid, ik laat me gewoon niet op die manier klein krijgen. Ik groei.. ik word weer groot en sterk... en pas als ik dat bewust uit handen geef, kan en mag ik weer even klein zijn. Daarbuiten heb ik zo enorm veel mensen om me heen die in mij vertrouwen.. ik kan dat vertrouwen niet beschamen door niet in mij zelf te vertrouwen:) Hun vertrouwen in mij heeft mij mijn zelfvertrouwen weer teruggegeven.
dus ... de bron om de accu te vullen vind je nergens anders dan bij jezelf dbj.... dat kleine beetje energie wat ik heb gebruik ik nu om blij te zijn met de toekomst en werken met de mogelijkheden die geboden worden, ipv terug te kijken naar wat was of te fantaseren over wat nooit zal zijn.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- kitten

- phedre
- Contacteer:
dank je:)
ik sluit me aan bij kitten .. respect phedre! Wat een super inzichten en terecht een reden om trots op jezelf te zijn.