steel de bunker

Voor het kind in ons :)
Plaats reactie
Sabrina

Re: steel de bunker

Bericht door Sabrina »

*kietelt Toran de bunker uit*

Ook grof geweld, maar dan anders :mrgreen:.

Mijn bunker!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Imperator

Bericht door Imperator »

*gaat buiten tegen een boompje zitten en geniet van al het geweld en strijd om de bunker, neemt nog een slokje*
Crownless

Bericht door Crownless »

*stuurt Disturbed naar de bunker*
*dingdong!*
*Sabrina doet schuifluikje in de deur open* Dit is mijn bunker!!! Oh...!
David: Ehm, yes, hello. We're supposed to do an all private gig inside this bunker? You mind opening the door so the crew can come in?
Sabrina: Like... hell yeah I can!!! *opent deur*.

Ze besteed geen aandacht aan de grote gele graafmachines die naast de bunker aan het werk zijn. Disturbed! Hell yeah!!!

Een uur later is er een podium in de bunker, en wordt David met een steekkarretje het podium opgerolt. Whoohoo!!! Yeah!!!! Helemaal overweldigd van dit privé optreden, merkt Sabrina niet dat de bunker bij elke bass-vibratie een milimeter verschuift. En verschuift. En verschuift. En verschuift. En verschuift. Dat de vloer van beton naar hout gaat merkt ze ook niet.

Vijf uur -en een geweldig optreden later- gaat disturbed weer richting tourbus. Sabrina neemt weer plaats in de zetel in de bunker. En dat is het moment waar ik op heb gewacht. Met een druk op de knop klapt de vloer weg en valt Sabrina door een enorm valluik weg uit de bunker. Ze kan nog net verbaasd 'hey!' roepen uit de diepte terwijl het valluik boven haar sluit. Ik hang een hangmat in de bunker en ga erin liggen. De cementmolen die al klaar stond, giet alvast een nieuwe vloer over de houten fundering. De bouwvakkers gooien op mijn verzoek de deur dicht. Nu lig ik relaxed te wachten tot het beton droogt.

In MIJN bunker!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
JJV

Bericht door JJV »

fluistert Crownless in dat'r libido met Disturbed meegegaan is... en..

flauw..
maar MIJN BUNKER
~\v/~
Imperator

Bericht door Imperator »

*plakt een pakje magic kaarten aan de boom voor de bunker, w8 tot JJV zijn bunker verlaat omdat het te verleidelijk is, springt op dat moment de bunker in*

haha!

Mijn Bunker!
iezje

Bericht door iezje »

gaat koekjes bakken voor de bunker. Eerst een set zoete koekjes dan een set kruidenkoekjes en dan kaaskoekjes.
Ondertussen wapperen alle lekkere geuren de bunker in waardoor Imperator begint te watertanden en nieuwsgierig afvraag hoe het komt dat de voorraadkasten in de bunker altijd leeg zijn.
Als ik er dan een bordje bij zet: Speciaal voor de bunkerbewoner, komt Imperator de bunker uit.
Zelf loop ik de bunker in met een eigen gebakken worteltjescake en een doos vol koekjes. Zo dat hou ik wel even uit.

Mijn bunker
jane

Bericht door jane »

hé iezje?

GA NU MIJN BUNKER UIT!!!! GEWOON OMDAT HET MIJN BUNKER IS EN OMDAT IK ZEG DAT JE ERUIT MOET!!! IK TEL TOT 3

1
..
2
..
....

ah.... :mrgreen:

Mijn bunker!!!
Imperator

Bericht door Imperator »

*ziet nadat hij de koekjes gemuncht heeft hoe tarzan jane net wegpikt met zo ene liaanzwaaidingest voordat ze de bunker is en loopt nonchalant de bunker weer in*

MIJN bunker!
rinneke

Bericht door rinneke »

*legt een nieuw pak roze koeken neer voor de bunker*

(You're to easy Imperator. ;))

Bwahaha: mijn bunker!
Boefje

Bericht door Boefje »

*gaat het geweld van Sabrina toepassen (kietelen)*
*laat rinneke grinniken*
Rinneke lacht zelfs zo hard dat ze er buikpijn van krijgt. Maar ja, geen paracetamol in de bunker te krijgen natuurlijk. Dus gaat ze op zoek naar een apotheek en laat de bunker leeg achter.
Mijn bunker!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Boefje d'r boek is bij een uitgever beland. Hij wil het gaan uitgeven, maar alleen als hij de auteur persoonlijk ontmoet. Op ZIJN kantoor.
Boefje laat deze kans vanzelfsprekend niet lopen en gaat naar het gesprek. Ze laat de bunker alleen.

MIJN bunker!
MILF :grin_ani:
oeps2

Bericht door oeps2 »

ik leg een baal wiet voor de bunker en steek m aan
door de wind wordt de bunker volgeblazen met rook
juffie loopt waggelend door de bunker en hallucineert dat er een enorme feesttaart buiten staat

ze loopt de bunker uit

:banana: MIJN BUNKER
Muis77

Bericht door Muis77 »

Doet de voordeur open en plaatst een gigantische ventilator in de deuropening en zet die aan. Loopt om om de achterdeur open te zetten. Ziet hoe oeps met wietrook en al naar buiten word geblazen. Doet de achterdeur weer dicht. Loopt naar voren om daar de ventilator uit te zetten. Stapt de lege bunker in.

Mijn bunker
Boefje

Bericht door Boefje »

juffie schreef:Boefje d'r boek is bij een uitgever beland. Hij wil het gaan uitgeven, maar alleen als hij de auteur persoonlijk ontmoet. Op ZIJN kantoor.
Boefje laat deze kans vanzelfsprekend niet lopen en gaat naar het gesprek. Ze laat de bunker alleen.

MIJN bunker!
Dan mag je idd de bunker hebben, hahahaha.
oeps2

Bericht door oeps2 »

ja muis je stapt de bunker in
maar je hebt niet gezien dat er achter de deur een muizenval staat

je spartelt en je piept
maar nee geen medelijden ..
hop muis dr uit ! met val en al :static:

MIJN bunker
:)
Plaats reactie