reacties op contactadvertenties e.d.
Re: reacties op contact advertenties e.d.
Is een profiel op een datingsite ook een contactadvertentie? 

- kitten
Oh jawel hoor! Maar het meeste succes had ik door zélf op een contactadvertentie of profiel te reageren. Mannen die op de mijne reageerden waren meestal niks, maar zelf door profielen neuzen en een leuke eruit pikken om contact mee op te nemen resulteerden veel vaker in een leuke date mét klik.
Ok, dan heb ik wel succes (gehad) met mijn 'contactadvertentie' ja.
En kittens ervaring is ook de mijne. Zelf 'zoeken' en reageren bevalt me beter dan degenen die op mijn profiel reageren....

En kittens ervaring is ook de mijne. Zelf 'zoeken' en reageren bevalt me beter dan degenen die op mijn profiel reageren....
-
*mept kitten*
Ik heb ooit op haar contactadvertentie gereageerd. En met succes

Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
Via Relatieplanet enkele keren succes (en heel veel boehoehoehoe)...
Via BDSM gerelateerde dingen... Eigenlijk nooit.
Via BDSM gerelateerde dingen... Eigenlijk nooit.
- JerryM
Ik reageer nooit op contactadvertenties en er wordt ook nooit op mijn profiel gereageerd
Maarja, zou toch niet weten wat ik zou moeten schrijven. maak het kottakt wel op meets enzo. Werkt ook

Maarja, zou toch niet weten wat ik zou moeten schrijven. maak het kottakt wel op meets enzo. Werkt ook

"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- kitten
Au!bitemarks schreef:*mept kitten*

edit: en wat JerryM zegt: meetings toppen dat nog! Meetings zijn echt de #1 plek om mensen te ontmoeten. Bij de afwas bijvoorbeeld... Of onder een stapel kinderen.

- juffie
- Site Admin
Of achter een masker aan de praat raken over een instant seks niet nader te noemen topic...kitten schreef:
edit: en wat JerryM zegt: meetings toppen dat nog! Meetings zijn echt de #1 plek om mensen te ontmoeten. Bij de afwas bijvoorbeeld... Of onder een stapel kinderen.

MILF 

Mijn Lief heeft toch echt op een advertentie van mij gereageert.
Dus het kan wel.
Dus het kan wel.

Leuk om te lezen dat een add dus wel succesvol kan zijn. Ik heb inmiddels zoveel kansloze reacties gekregen dat ik het opgegeven heb.
(teveel bdsm, teveel dommie, teveel sex of teveel vriendje)
Ik zal wel iets bijzonders zoeken of ik ben te kieskeurig
Meetings zou een optie kunnen zijn maar dan moet de gastenlijst wel snor zitten
(teveel bdsm, teveel dommie, teveel sex of teveel vriendje)
Ik zal wel iets bijzonders zoeken of ik ben te kieskeurig

Meetings zou een optie kunnen zijn maar dan moet de gastenlijst wel snor zitten

- kitten
Wat is snor zitten? Ik ben dol op álle meetings! 

- kitten
Dus ik verander mijn status naar dat ik in een D.s zit en DAN krijg ik foute reactie. Heel die tijd dat er niks stond, geen foute reactie.
written about 2 hours ago:
Hello, girlraen. I am Dorm. I am a doctor/scientist working at the university in Leuven and at the same time, I am an experienced sadist master. I live in a nice secluded farm house in a small village near Leuven. Obviously I do not do farming but I just enjoy living in a quiet place and also it is a perfect place to train a submissive girl like you.
First I want you to read what I wrote in my "writing". I want you to imagine your secret life with a sadistic master who teaches you how girls can be used for men's pleasure, like the girls in the stories.
If you want to start exchanging e-mails and may be go further, write me. I'd love to know about you more.
Misschien moet ie eerst maar eens lezen dat ik niet op zoek ben naar een sadist master
written about 2 hours ago:
Hello, girlraen. I am Dorm. I am a doctor/scientist working at the university in Leuven and at the same time, I am an experienced sadist master. I live in a nice secluded farm house in a small village near Leuven. Obviously I do not do farming but I just enjoy living in a quiet place and also it is a perfect place to train a submissive girl like you.
First I want you to read what I wrote in my "writing". I want you to imagine your secret life with a sadistic master who teaches you how girls can be used for men's pleasure, like the girls in the stories.
If you want to start exchanging e-mails and may be go further, write me. I'd love to know about you more.
Misschien moet ie eerst maar eens lezen dat ik niet op zoek ben naar een sadist master