De wondere wereld van digitale techniek
- cinderella
Re: De wondere wereld van digitale techniek
Je hoeft een laptop toch niet op schoot te hebben? Je hebt toch van die tafeltjes die je over je heen kunt schuiven, waar ook je eten op geserveerd wordt? Daar kun je je laptop op zetten, en heb je nog een lekker groot scherm om een filmpje op te kijken.
toen doet er nu niet meer toe
- Voleuse
Ik vind de Ipad super fijn, als je niet perse de nieuwste hoeft te hebben valt die in prijs ook best wel mee. Zeker via MP maar dat moet dan wel je ding zijn (zelf heb ik m nieuw gekocht want MP vind ik teveel gedoe
)

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- juffie
- Site Admin
- Ravelijne
Same here, iPad is superfijn.
- Daantje
- Contacteer:
Ik heb met apple devices heel weinig ervaring. De paar keer dat ik de ipad van mijn broer of van werk heb gebruikt werkte dat gewoon, dat was niet veel meer dan wat dingen opzoeken online, kan ik geen uitgebreide gebruikservaring noemen. Ik heb wel veel ervaring met Android smartphones en vind Chrome een fijne browser om mee te werken. Maar ik pin mezelf niet vast op een of ander. Kunnen browsen met tabbladen, facebook, twitter, wordpress en youtube zijn voor mij het belangrijkste. Mogelijkheid om films en series te kunnen kijken vanaf intern geheugen of SD kaart is meegenomen.
Oh en net als Voleuse: marktplaats is niet mijn ding.
Oh en net als Voleuse: marktplaats is niet mijn ding.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Voleuse
De Ipad 2 is nu 370 euro, als je m ergens in de aanbieding kan krijgen is dat nog iets lager. Kweet niet of dat binnen je budget valt. De browser werkt prima, facebook en youtube ook. Het enige wat ik irritant vind is dat ze geen flash ondersteunen, af en toe kom ik toch een site tegen die niet werkt (vooral verouderde sites). Meestal geen big deal maar op mijn laptop tekende ik wel eens wat via een soort paint op een website, en dat heb ik nu niet meer.
Heeft iemand trouwens een tip voor een goede google agenda app? De laatste die ik probeerde had al mijn afspraken verschove dus ik ben een beeetje huiverig geworden.
Heeft iemand trouwens een tip voor een goede google agenda app? De laatste die ik probeerde had al mijn afspraken verschove dus ik ben een beeetje huiverig geworden.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Ravelijne
Easy calendar werkt al heel lang perfect voor mij.
Ik heb ergens iets van een flash wirkaround gelezen, maar wee het fijne er niet van. Misschien iemand anders?
Ik heb ergens iets van een flash wirkaround gelezen, maar wee het fijne er niet van. Misschien iemand anders?
- Voleuse
Maar die kost geld! Misschien toch maar weer wat euro's op mn apple account zetten dan.
- Ravelijne
Oh ja, ik had 'm in zo'n gratis week idd. Maar is het wel waard, had er ook met liefde voor betaald.
- juffie
- Site Admin
iSwifter gebruik ik als flashomzeiler. En voor de kalender gebruik ik calenmob. Is in een gratis en een pro variant.
MILF 

- Sabrina
Asus Google Nexus 7 2013 is echt een aanrader. Maar 250,- en een ontzettend fijn ding. Goede specs, werkt heel prettig, erg snel, mooi scherm... Ik zou hier eens lezen en kijken: http://androidworld.nl/android-tablets/ ... xus-7.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb de mijne nu een half jaar ongeveer, en ik ben er zó blij mee. Een medestudent van mij die in de Apple store werkt, moest zelfs toegeven dat de iPad het tegen deze aflegde.
Ik heb de mijne nu een half jaar ongeveer, en ik ben er zó blij mee. Een medestudent van mij die in de Apple store werkt, moest zelfs toegeven dat de iPad het tegen deze aflegde.

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Wij hebben een Asus met toetsenbord die je los kan koppelen.
Erg fijn ding al gebruik ik hem niet zo vaak.
Erg fijn ding al gebruik ik hem niet zo vaak.
- Daantje
- Contacteer:
Die Nexus 7 is budgettechnisch meer verantwoord. Ik heb nog wat verder zitten kijken online en eens mijn schermen opgemeten. Ik heb al een 5 inch smartphone en de oude tablet die ik dan heb heeft een 8 inch scherm. Dan ben ik bang dat ik de Nexus 7 te klein ga vinden en meer moet kijken naar de 10 inch formaten, zoals de ipad.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Mack
Als je flash op een iPad (of Android) gebruikt, denk er dan aan om 'm, zodra je de site of het filmpje gezien hebt, weer uit te zetten.
Flash is een ontzettende processor & memory-hog. Dat is ook de reden dat Apple 'm niet standaard erin heeft.
Flash is een ontzettende processor & memory-hog. Dat is ook de reden dat Apple 'm niet standaard erin heeft.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
-
Ik ben helemaal niet zo van de Apple, maar echt.. I <3 m'n iPad. Ik ben echt getrouwd met het ding. Ongeveer.