Het grote WTF-topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Guilty

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Guilty »

Alex schreef:......@arktikmorneftegazrazvedka.ru
Duidelijk makkelik telefonisch doorgeven!
Je beseft dat als dat adres bestaat, die persoon dankzij jou (en het open karakter van ws) nu spam gaat ontvangen?
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Weer een uitdaging voor nieuwslezers. Na Srebrenica en Tahrirplein. Is het jullie opgevallen dat de laatste ineens wordt uitgesproken als tagh-rier, met een g-klank erin?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Alex

Bericht door Alex »

Guilty schreef:
Alex schreef:......@arktikmorneftegazrazvedka.ru
Duidelijk makkelik telefonisch doorgeven!
Je beseft dat als dat adres bestaat, die persoon dankzij jou (en het open karakter van ws) nu spam gaat ontvangen?
Niet bij stilgestaan, maar ik zal een bloemetje brengen als excuus 8-) sowwy :oops:
Pluu

Bericht door Pluu »

Nederlandstalige spam nog wel! :shock:
kitten

Bericht door kitten »

Zal wel meevallen, aangezien dat domein niet geregistreerd is.
Guilty

Bericht door Guilty »

kitten schreef:Zal wel meevallen, aangezien dat domein niet geregistreerd is.
Maar dat kan altijd nog gebeuren. Serieus, het is echt not done om e-mailadressen te posten als je er de eigenaar niet van bent.
kitten

Bericht door kitten »

Pffffff... Overdrijven is ook een vak, no offence.
kitten

Bericht door kitten »

Hoi Echtenaamkitten,

Ik heb 12 champagneglazen. En twee flessen sex.

Groetjes JePa
Damnyouautocorrect! Damnyouautocorrect!! :panic: :shutup:
nijntje

Bericht door nijntje »

Twee flessen wat dan? *breekt hoofd*
eireann
Site Admin

Het grote WTF-topic

Bericht door eireann »

Sekt?
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Sec? Droge wijn heet toch zo?
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Brut is extra droog, sec gewoon droog dan krijg je demi-sec en douze voor half droog en zoet. Als ik het me goed herinner, is alweer een poosje terug. Gros van de champagne is Brut trouwens. Sekt is Duitse mousserende wijn. Ook lekker :) Moet trouwens nog Heerscher even PB-en.
skaoot

Bericht door skaoot »

Awww kleine zusjes worden babes!

Afgelopen zaterdag op de markt in Almere WTFmoment: stond een bord met "www.fietsindoos.nl" uhmmm ok, zal wel aan mijn hoofd liggen dat ik dan niet meteen aan karton denk! :P
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Lucifer Morningstar

Bericht door Lucifer Morningstar »

Wordt er net aan de deur gebeld. Dan ben ik al direct wantrouwig. Ik verwacht niemand en hier komt (bijna) nooit iemand onverwacht aan de deur. Daarnaast woon ik in een niet bijster veilige buurt. Maar oke, ik doe open. Daar staat een man met twee cd's in zijn hand en een interessant verhaal. Hij had de twee cd's op straat van iemand gekocht, maar thuis trof hij in de tas verpakkingsspul aan, met mijn naam en adres erop. En inderdaad, de twee cd's heb ik op internet besteld...

Het aanbod dat deze meneer deed, was dat ik hem 20 euro zou betalen voor de cd's. Dus betalen voor cd's waar ik al voor betaald heb en die dus feitelijk van mij zijn!

Deze meneer vertelde dat hij naar de politie was geweest. Deze zouden hem aangeraden hebben om het met de eigenaar (mij dus) op te lossen. Jahoor dat gaat de politie iemand adviseren die met duidelijk gestolen spullen voor hun neus staat???

Ik heb vervolgens twintig minuten met deze meneer staan praten. Althans, hij praatte vooral en ik luisterde vooral. Ik heb gehoord hoe goed zijn moeder wel niet was. Zij wilde tenslotte niet dat hij gestolen spullen in bezit had. Hij vertelde dat iedereen toch wel eens spullen op straat koopt. Hij vertelde dat hij er 20 euro voor betaald had en dat dat een hoop geld is. Al vertelde hij dan ook weer dat hij niet slecht verdient met de drie coffeeshops die hij runt. Al met al kon hij goed en veel praten.

Ik zou hem bijna zijn gaan geloven. Daarbij vroeg hij zich af wat ik een nette oplossing voor de situatie vond. Aangezien hij mij ter goede wil was door langs te komen. Anders was ik de cd's tenslotte kwijt geweest. Nou ja dat dacht hij althans. Ik had dat gemeld bij de internetsite waar ik ze besteld had en die hadden mijn geld teruggestort.

Maar sowieso ik toch niet ga betalen voor dingen die al van mij zijn? Ik heb er bovendien de eerste keer nog niet eens 20 euro aan uitgegeven!

Het einde van het verhaal was dat de beide cd's mij overhandigd werden en dat deze meneer wegliep. Waarbij hij nog een opmerking maakte over hoe netjes hij is en dat hij in het hiernamaals daar voordeel van zal hebben. En ik bleef verbijsterd achter... Maar wel met mijn cd's!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

WTF! :shock: Er kopen nog mensen CD's? :omg:
Plaats reactie