dromen over ws topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
kitten

Re: dromen over ws topic

Bericht door kitten »

Awwwww... :hug:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

@Voleuse, da's nu al de tweede keer dat je seks met mij moet/wil hebben. Moet je soms iets opbiechten? :clown:

@Nijntje, dar soort nachtmerries zijn kut. Zeker als ze zo realistish zijn, dan duirt het zolang tot je het angstige gevoel kwijtraakt. :hug:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ja, mijn dromen zijn altijd hyper realistisch, dat weet je toch ;)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik droomde dat ik, kitten en Dacrael met de welpjes naar een soort efteling festival gingen. Ik kwam aan in mijn eigen auto. Toen ik aankwam, hadden kitten en Dacrael ruzie gekregen en was kitten aan het roken geslagen, van de stress. Waar de ruzie over ging was me niet helemaal duidelijk, maar vermoedelijk had het iets te maken met Dacraels fluo-groene Tshirt en oranje pet (kitten was in kousen en korset :P). Ik was ZO boos dat kitten rookte, dat ik spontaan weer naar huis reed (?). Uiteindelijk vond ik het wel zielig voor de welpjes en ben ik toch maar mee gegaan, demonstratief kuchend als er weer een peuk werd opgestoken :clown:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

:schater: Wauw! :mrgreen:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik droomde dat ik met kitten (die sinds ze deze ava heeft standaard in die outfit in mijn dromen voorbij komt :P) en puppie naar het ziekenhuis ging. kitten liep weg, en puppie ging even in een ziekenhuisbed slapen, dus ik moest op haar kinderen passen. Er was een jongetje en twee meisjes. De meisjes gingen braaf met elkaar spelen, maar het jongetje bleef maar om mijn nek hangen en in mijn oor zeggen dat hij 'Riel' heette (ik vermoedde Rien, maar hij kon de n nog niet uitspreken). Uiteindelijk wist ik hem bij puppie in het bed te schuiven en ging hij het bij haar doen.
Jezebel

Bericht door Jezebel »

:P jij droomt echt raar Voleuse ;)

Ik droomde vannacht dat ik beneden kwam, en mijn moeder ws aan het lezen was :shock: 'Ja' zei ze 'dat had je best mogen vertellen hoor... Leuk forum trouwens *insert vrolijkheid*. Oh, en die lentemeet, dat lijkt me nou echt een goed idee, ik wil jullie wel brengen als je dat wilt'

Like wut???
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik droomde vandaag dat ik voor een schoolproject ofzo in Den Haag moest zijn. Ik kwam daarvan terug en ging bij de bushalte staan, maar een klasgenoot zei dat de bussen staakten, en dat hij er al uren stond. Ik besloot Pluu te bellen, want ik was toch in de buurt. Ik had weliswaar al gegeten maar daar langsgaan is veel gezelliger dat op een bus wachten. Ze neemt niet op, en dan komt er ineens een bus de hoek om rijden. Ik ben teleurgesteld dat mijn plan niet doorgaat, en in de bus bel ik Pluu en Guilty allebei, maar ze nemen niet op.

Als ik met de bus 1 halte verder langs hun huis rijd, zie ik ineens iemand met felrood haar lopen. ik besluit de gok te nemen en uit te stappen. Zodra de bus wegrijdt zie ik dat het pluu niet kan zijn: ze is twee meter lang. Maar als ze zich omdraait blijkt het haar toch te zijn: ze is zo gegroeid door de zwangerschap, en is ook enoooooorm dik geworden. "KLEINTJEEEEEEE" (of iets anders vernederends) schreeuwt ze keihard zodra ze me in het oog heeft. Ik wordt gecrushed door de bearhug die ze me geeft. "Oh sorry" zegt ze, " ik zweet een beetje van de hond uitlaten" (Er is geen hond te bekennen, maar ze ruikt wel erg naar zweet ja). "Ik ben groot he?" straalt ze. "Kijk wat ik nu kan doen als ik ga rellen!", en ter demonstratie gooit ze een paar landbouwmachines om die langs de weg staan. Ik sta zo :shock: te kijken.

Ik leg Pluu de situatie uit en ze zegt natuuuuurlijk mag je bij ons langskomen. Dan trekt een zwerver die ook in het bushokje zit onze aandacht: hij klimt op het bankje, zet een pistool tegen zijn hoofd en zegt dat hij zichzelf gaat doodmaken (in de andere hand heeft hij een zak friet). "Neee, niet doen hoor :)" zeg ik tegen hem. Pluu schudt ook ijverig nee, terwijl ik snel mijn portemonnee oppak die hij had gestolen. " NIet doen? zegt hij, "hoezo niet doen!!". "Gewoon niet doen" herhaal ik, en Pluu en ik zetten het op een lopen. De man wordt boos en steekt de friet in brand, en gooit die als een soort fakkel achter ons aan. Wij rennen een paar smalle steegjes in en splitsen ons op (Pluu kan verbazend hard rennen) Het vuur verspreidt zich snel en ook de man met een paar handlangers komen achter ons aan. Ik verstop me, en weet ze te ontwijken. Uiteindelijk vind ik Pluu terug, die nu een enorm zwaard heeft en iedereen in de pan aan het hakken is. Ik help door vanachter een muurtje vuurspells te gooien. Uiteindelijk krijgen we 5 sterren voor dit eindbaasgevecht (ik game teveel :))
kitten

Bericht door kitten »

Whahaha!! Hij is weer briljant!! :schater:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

:panic: :panic: Ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!

Ik droomde net dat ik en Pluu en Guilty stukjes van Pluu's buik aan het opbakken en eten (het leek gewoon op steak) waren want dat was zo'n delicatesse en 'het groeit toch wel weer terug'

EWWWWWW!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik droomde trouwens ook dat bambi (oud forumlid dat al jaren niet meer post en ik was haar vergeten, maar mijn onderbewustzijn kennelijk niet) ineens postte, out of the blue dat ze op Utrecht Centraal was. Fixertje regeerde daarop met ooh, zullen we Starbucks drinken? En toen kwam het antwoord: nee, want ze had een sociale fobie en als je daar ook nog eens bijrekende dat ze op het moment geheliocentered werd (in mijn droom betekende dat geexcommuniceerd uit de kerk, ik kon zeker even niet op t woord komen ofzo,) dan kon dat dus al helemaal niet.

Weird :clown:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik droomde vannacht dat rubyvita haar kunstwerken via fetlife ging verkopen. Ze had een groep opgericht, en die heette -roosroosroos-. Ze opende een draadje voor elk kunstwerk, en het liep enorm goed. Ik was haar komen helpen, eerst gingen we wat eten en daarna mocht ik helpen door de viltstiftdoppen op de goede viltstiften te doen, en de uitgedroogde weg te gooien (en er waren veeel viltstiften)
chell

Bericht door chell »

Ik droomde vannacht dat ik in een soort speeltuin voor volwassenen belandde, met lopende banden en glijbanen kon je een soort parcours afleggen. Ik wist helemaal niet dat we daar terecht zouden komen, dus vroeg eerst of ik niet gewoon met de trap naar beneden kon. Toen sprong tessie al op de lopende band en ging ik er ook maar achteraan. Daar bleek dat je onderweg plastic dozen met snoep mee kon nemen en dat er op verborgen plekjes ook andere dingen te vinden waren. Je mocht zo vaak naar beneden als je wilde, maar je mocht wel maar maximaal 5 dozen meenemen naar beneden. Als je dus iets beters tegen kwam, moest je ruilen. Al snel kwam ik Heerscher tegen, met wie ik een discussie kreeg over dozen M&M's. Hij wilde een doos met één hele grote Oranje, maar die wilde ik eigenlijk ook. Uiteindelijk gunde ik Heerscher de Oranje wel en nam ik een doos gewone blauwe M&M's, die ik al glijdend ging zitten opeten. En toen werd ik wakker ;)
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Echt een leuke droom was dat chell :)

Ik droomde dat mijn familie me achter gelaten had op een station, gewoon om me te pesten. Gelukkig ken ik wssers overal, en kwam Lucifermorningstar en zijn vriendin (ze leken helemaal niet op de echte) net langs. Zij wilden me wel even brengen met de auto naar waar ik heen moest. Ze waren alleen wel allebei zo dik dat ze de auto niet uit konden, dus dat moest ik ze maar vergeven. Onderweg zaten ze trots te vertellen dat ze Hans en Karin heetten en dat zij het koppel zijn waar Henk en Ingrid op zijn gebaseerd.
Ze zetten me af op een soort resort (het heette 'Tilburg' en ik dacht ook dat het de stad Tilburg was). Ik liep naar binnen samen met leonietje. Binnen moest ik een soort maaltijd koken, alleen er waren een heleboel pannen op pitten die heel ver van elkaar verwijderd waren, dus ik moest heel de tijd heen en weer rennen en alles verbrandde.
Uiteindelijk zei leonietje dat ik kitten maar even moest bellen, om te vragen waar leonietje woont, want dat wou ze in haar kunstwerk verwerken (de kookpannen waren meteen verdwenen en vergeten). Das waar ook, we moesten allebei een kunstwerk maken! Leonietje zou het doen over poly en hoe gelukkig ze daar mee was. Ze had al de facebookfoto van kitten nagemaakt met verf. Ik belde op. Ik kreeg leonietje aan de telefoon, en vroeg waar ze woonde. Ze woonde in Noord-Castricum, bleek. Kitten, die ineens naast me stond en haar hoofd tegen de telefoon had gedrukt om mee te luisteren, moest daar heel erg om lachen. We praatten met zijn drieën een tijdje, en toen gaf leonietje de telefoon aan kitten. Ik ging ondertussen buiten zitten aan de vijver. Het was lekker weer en kitten en ik kletsten een tijdje. Tot ik kitten tegen Heerscher op de achtergrond hoorde zeggen: "Heersher, het is toch een speciaal talent dat jij een heel moment kan samenvatten in een ballpoint. Altijd als ik jouw ballpoints zie liggen weet ik precies wat er aan de hand is. En nou haal ik weer een ballpoint uit je reet die precies alles samenvat! *Heerscher lacht zich dood op de achtergrond*". Toen besloot ik dat het wel tijd was om op te hangen :)
kitten

Bericht door kitten »

Hahaha! "het is toch een speciaal talent dat jij een heel moment kan samenvatten in een ballpoint"

Ennuh...
Voleuse schreef:(ze leken helemaal niet op de echte)
...
Ze waren alleen wel allebei zo dik dat ze de auto niet uit konden
:schater: No shit dat ze niet op de echte leken!
Plaats reactie