Instant seks

Gesloten
Dreamer74

Re: Instant seks

Bericht door Dreamer74 »

vind het idd dapper van je.... en lullig dat ie niet gereageed heeft....
:close_knuf: :close_knuf: :close_knuf:
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Iets zegt me dat erop reageren even akelig is als het eerste berichtje versturen. Ik zou met 100 gedachten zitten als: gaan er geen problemen van komen? meent hij het of maakt ie een grapje en ga ik faliekant af als ik ja zeg? ... ?
Gewoon even van een ander kantje bekeken.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

@anne:

Had je dat nummer naar aanleiding van dit topic?
MILF :grin_ani:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

ehm, ja daar heb ik ook 3 dagen over gedaan over dat eerste berichtje :D LOL
**Self Rescuing Princess**
Tofenaar

Bericht door Tofenaar »

*heeft nog geen sms ontvangen*
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

nee juffie, is vanille vriend/kennis die ik al JAREN ken, en met oud en nieuw weer gezien heb. Geen relatie materiaal, maar erg lekker, woont om de hoek en ook aardig en gezellig enzo. (want bellen voor sex is wel leuk maar wil er ook me kunnen lachen)

Kwam voor hem dus helemaal uit de lucht vallen :D Ach ja, is hij het jaar iig begonnen met een compliment :)
colet

Bericht door colet »

heel misschien is hij eventjs beduusd en komt er alsnog een reactie?!!
Hoe dan ook, het haalt niets van jouw moedige poging af, je blijft dapper!

Al blijven zulke situtaies kut en worden de keren erna alleen maar moeilijker....(of ligt dat aan mij?)
Phylion

Bericht door Phylion »

zoals ik het lees is de andere partij onverwacht overvallen met deze vraag. ALs ik hiermee geconfronteerd zou worden ( eenmalig ) dan heb je inderdaad grote kans dat er geen enkele reactie terug zou komen. Inschatting dat je in de ze*k wordt genomen is al gauw gemaakt.
Dus als je het serieus graag wilt ( en dat lees ik wel zo op een verre afstand ), zou ik zeker zelf nog eens contact zoeken. Is bellen een veilige optie ? Dan kun je een kort gesprek houden met als tekst ( zo ongeveer ):

"Hoi met ...... Je vroeg je vast af wat dat laatste sms'je te betekenen heeft, en of je in de maling wordt genomen. Om met dat laatste te beginnen: nee ik neem je niet in de maling, daarvoor is het onderwerp mij te complex, en ben jij me te lief. Nu je dit weet , zou je dan binnenkort op mijn vraag willen antwoorden ? Dat zou ik namelijk heel fijn vinden. Sorry dat ik je misschien flink heb laten schrikken, dat is echt niet nodig. Nou ik verneem je antwoord graag gauw. Mijn nummer heb je, en als je erover wilt praten, de koffie staat klaar hoor!, doeg!"

Uiteraard weet ik niet wat het antwoord gaat zijn, maar de kans dat je een antwoord krijgt is wel met vele procenten toegenomen!
Mr.Castor

Bericht door Mr.Castor »

*Strooit oneerbare voorstellen voor de dames in het rond*

Nog steeds geen geluk eireanne?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ben ik trouwens de enigste die ook met instantsex partners kritisch is?

Ik wil er liever geen D/s contact mee -want dan wil ik meer, en als ik meer wil is het geen instantsex contact meer-
Ik heb leuk aanbod van leuke vent, maar vent is bezet.... tsja, toch liever niet. Moet ook beschikbaar zijn (voor makkelijk af te spreken)
Dinnetjes die leuke vriendjes willen delen zijn OOK lief, maar dat voelt dan weer 'raar' voor de vriendschap
Ik heb geen behoefte aan one-night stand
Wil de kerel zelf ook geil vinden- het moet meer zijn dan een pik met een hartslag-
En ik vind niet iedereen geil.... ook niet als ze mij wel geil vinden en dan voel ik me daar schuldig over... 'nee' zeggen is onbeleefd...
En ik wil er mee kunnen lachen, vrienden mee zijn. Geen onbekende die toevallig eens regelmatig struikelt me preneteert en weer weg is. (en dan bedoel ik nog steeds verder geen relatie maar gewoon. Een aardige vent, met humor.

Nou ja weet ik veel.

Misschien wil ik wel helemaal niet neuken. (waarom anders zoveel eisen stellen?)
Lucifer Morningstar

Bericht door Lucifer Morningstar »

Klinkt alsof je eigenlijk gewoon een relatie wilt. Maar bij gebrek daaraan dan maar een fuck-buddy, maar dan wel zo dicht mogelijk bij een relatie.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

sexbuddy zou zeker tweede keus zijn.

Maar heb in ierland toch regelmatig sexbuddy gehad die aan die eisen voldeed en dat was prima...

Vent van de sms was er ook zo 1, verder oprecht geen relatie materiaal, maar wel de rest... sufferd.
colet

Bericht door colet »

Ja! Hij is een sufferd!

Als jij niet naar mij komt (ander topic) dan kom ik snel naar jou om te knuffelen! Mannen!
Tja mannen.....ze mochten in grote aantallen, vooral single, uit de lucht komen vallen :) Maarja, ik sluit aan in de rij...*ook liefst een relatie heeft* *en eisen heeft*
kitten

Bericht door kitten »

Sommige van je eisen lijken elkaar wel een beetje tegen te spreken. Waarom mag hij geen vriendinnetje hebben? Ik bedoel, je bent bang dat de vriendschap dan awkward wordt, maar waarom zou die met een vrijgezelle vent niet awkward zijn? Waar komt de eis vrijgezel vandaan en wat zit daarachter? Menig niet-vrijgezel kan ook op elk moment weg, lijkt me.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

owww ik las het dat het geen vriendje van een vriendin van eireanne mocht zijn. En die begrijp ik heel goed. Want dan zou de relatie tussen mijn eigen vriendin en mij nogwel eens mis kunnen lopen...
Gesloten