Ongecontroleerde rant topic!
- kitten
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Hij zag er zo zielig uit!! En na het douchen niet veel beter, helemaal nat en mager.
- pluis
Ach gut. Arme middelste, arme hamster en arme jij :S
- Voleuse
Oooh, bah, kitten, ik hoop dat je lekker slaapt vannacht!
En van zoń hamstertje blijft niet veel over als 'ie nat is nee.. Ik hoop dat hij niet ook ziek wordt.
En van zoń hamstertje blijft niet veel over als 'ie nat is nee.. Ik hoop dat hij niet ook ziek wordt.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Daantje
- Contacteer:
Ik heb stiekem ook wel hardop moeten lachen. Het beste vermaak is toch altijd leedvermaak.
Die ga ik natuurlijk zó enorm hard teruggekaatst krijgen...

Die ga ik natuurlijk zó enorm hard teruggekaatst krijgen...

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
-
Gertje zag er inderdaad echt heeel erg zielig uit maar twas in het echt ook wel grappig om te zien zo'n verzopen hamster
- Daantje
- Contacteer:
Wat is er mis met gewoon een goed smakend volkoren brood? Vorige week heb ik mijn lunch met heftige kokhalsneigingen naar binnen moeten duwen. Vanwege de smerige kleffe structuur en de smaak van karton. Nu heb ik een brood, donkerbruin en met allerlei pitjes en zaadjes. Best OK. Maar die stukjes abrikoos hadden ze achterwege mogen laten. Dat smaakt niet met worst en mosterd.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- JerryM
Aldi zonnebloembrood, met geel label.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- kitten
Yay, Linux.
Jongste heeft een laptop met Linux van zijn vader gekregen voor zijn verjaardag. "Want daar kun je evenveel mee als met Windows! Daar kan hij op tekstverwerken en er staat een tekenprogrammaatje op en wat spelletjes." Ja, dat kan 'ie inderdaad. Maar een fucking screenshot opslaan op de desktop, verkenner openen, plaatje openen, desktop VINDEN!, plaatje instellen als achtergrond, allemaal handelingen die ik blind doe BEHALVE op dat snobistische, oh-zo-makkelijke, zogenaamd gebruikersvriendelijke KUTlinux!!

Linux is idd behoorlijk zoeken als je Windows gewent bent. Maar dan nog vind ik Windows veel fijner werken, en je kunt er veel meer mee. Tekstverwerken op Linux kan prima idd, maar open het vervolgens in Word als je je best erop gedaan hebt en de lay-out is fucked up. Het is stontvervelend en demotiverend. Spelletjes kunnen wel, maar de meeste spelletjes die leuk gevonden worden zijn bedoeld voor Windows. Dus het beperkt vooral is mijn ervaring..
- Voleuse
Ik heb ook linux. En je kan er een wordbestandje op typen als het niet belangrijk is. En internetten. Het heeft ietsje meer functionaliteit dan je foon, zeg maar.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- juffie
- Site Admin
Kun je die linux er niet afmikken, kitten en er weer een windows versie op zetten? Wat een stom idee zeg, alle kinderen leren op school en thuis met windows omgaan... 

MILF 

Het klopt dat je met Linux hetzelfde kunt als met Windows. Maar alles werkt ook net iets anders.
Dat is zacht gezegd niet handig voor een kind dat regelmatig hulp zal vragen aan de ouders (die niet bijster bekend zijn met Linux). :fail:
Dat is zacht gezegd niet handig voor een kind dat regelmatig hulp zal vragen aan de ouders (die niet bijster bekend zijn met Linux). :fail:
- Ravelijne
Maar een laptop die Windows niet meer trekt, die draait vaak nog vrolijk onder Linux. Daarmee kun je het leven van de hardware rekken en dus met een oude laptop nog iemand blij maken.
- kitten
Ja, maar, maar kom op... Hoe kun je nou een systeem bouwen, dat zo werkt dat je als gewone gebruiker niet eens je desktop kunt vinden!? Ik bedoel.. Kom op, je desktop! Dat is alles minimaliseren en... nou niet dus! Of een bestandje opslaan op je desktop... Oeh, ik begin me er alweer over op te vreten!! Die laptop mag lekker bij papa blijven staan, want nee, ik kan er niet zomaar Windows op zetten. Het is namelijk papa's kadootje en papa houdt niet van Windows. En zou helemaal niet erg zijn als die bij papa bleef, want het is hier in huis niks dan strijd over dat ding. Jongste wil er het liefst de hele dag op! Ik zit al met kookwekkertjes en alles...
- juffie
- Site Admin
Nou, dan moet ie inderdaad maar gewoon lekker bij papa blijven.
MILF