wat me ook afvraag, wordt je op een gegeven moment niet totally punten obsessed? Steeds rekenen, bijhouden in die app, nadenken over verdelen over de dag...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
wat me ook afvraag, wordt je op een gegeven moment niet totally punten obsessed? Steeds rekenen, bijhouden in die app, nadenken over verdelen over de dag...
Ik kan vooralsnog niet echt sporten door mijn hernia operatie van 3 maanden geleden. Beetje yoga en Pilates gaat nog, maar Zumba of spinning zit er nog niet in. Daarom is het bij mij in eerste instantie dus gewoon afvallen door goed op mijn eten te letten.
En ja, ik ben nu ook wel beetje punten obsessed, maar denk wel dat dat gaat zakken als je steeds meer weet hoeveel iets aan punten waard is. Nu is het nog veel rekenen en opzoeken.
Ik voel me niet obsessed (nog niet?). Het houdt me wel bezig, ja. Maar dat lijkt me nou net de bedoeling. Je eet de hele dag door en dat eten doe ik nu veel bewuster. Over alles wat erin gaat is nagedacht of het wel verstandig is.
Ik doe dan geen WW, maar ik doe momenteel ook alleen afvallen door eten (nou ja, anders eten dan ) en zonder sporten. Toen ik nog wel netjes 3 keer per week sportte (zowel op de sportschool als met hardlopen) ging het afvallen ook niet sneller/beter.
Ik beweeg ook niet veel extra. Soms pak ik een kansje, een keertje zwemmen bijvoorbeeld, en die schrijf ik dan op. Maar meestal niet. Ik doe het echt alleen op bewuster eten.
Ik heb vandaag 4 dagpunten over (per ongeluk) en 7 weekpunten. Ik had mijn activity punten al eerder opgemaakt. Ik heb deze week een chocoladebol op en frietjes en chippies en ik heb ook nog niet eerder zoveel weekpunten op gemaakt. Ik kan me haast niet voorstellen dat ik nog steeds zo mooi af val. Morgenochtend weten we het... Erg benieuwd!
Voor degenen die geen ww doen check de app van fatsecret. Gratis. Doet wel alleen calorieen en geen punten. Hij kan wel lekker barcodescannen, scheelt weer telwerk. O en activiteiten kun je ook loggen. Ik heb fail, met dropjes.
Ik ben gisteren uiteindelijk exact op mijn puntenaantal voor de dag gekomen! Kijken hoe het vandaag gaat.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You