WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
juffie
Site Admin

Re: WS valt af!

Bericht door juffie »

Hoppa! 16 punten verdiend in de sportschool. In totaal een uur intensief gesport, 30 min spinnen en 30 min een soort circuit.

En vandaag zat ik exact aan mijn punten dus ik heb een veel betere dag dan gisteren! :)
MILF :grin_ani:
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

Goed bezig Juffie! :)
skaoot

Bericht door skaoot »

Go juffie.

wat me ook afvraag, wordt je op een gegeven moment niet totally punten obsessed? Steeds rekenen, bijhouden in die app, nadenken over verdelen over de dag...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
puppie

Bericht door puppie »

skaoot schreef:Go juffie.

wat me ook afvraag, wordt je op een gegeven moment niet totally punten obsessed? Steeds rekenen, bijhouden in die app, nadenken over verdelen over de dag...
Jup :mrgreen:
Emmy

Bericht door Emmy »

Ik kan vooralsnog niet echt sporten door mijn hernia operatie van 3 maanden geleden. Beetje yoga en Pilates gaat nog, maar Zumba of spinning zit er nog niet in. Daarom is het bij mij in eerste instantie dus gewoon afvallen door goed op mijn eten te letten.
En ja, ik ben nu ook wel beetje punten obsessed, maar denk wel dat dat gaat zakken als je steeds meer weet hoeveel iets aan punten waard is. Nu is het nog veel rekenen en opzoeken.
kitten

Bericht door kitten »

Ik voel me niet obsessed (nog niet?). Het houdt me wel bezig, ja. Maar dat lijkt me nou net de bedoeling. Je eet de hele dag door en dat eten doe ik nu veel bewuster. Over alles wat erin gaat is nagedacht of het wel verstandig is.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

@Emmy: Succes met het herstel!
Geniet van de positieve momenten.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik heb vandaag 1 dagpunt over, nog 7 weekpunten en 2 activiteitpunten. Morgen wegen en nieuwe telling beginnen. Ben benieuwd morgenochtend.

Doel volgende week is meer weekpunten overhouden, en meer activiteitpunten verdienen.
**Self Rescuing Princess**
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik doe dan geen WW, maar ik doe momenteel ook alleen afvallen door eten (nou ja, anders eten dan :P) en zonder sporten. Toen ik nog wel netjes 3 keer per week sportte (zowel op de sportschool als met hardlopen) ging het afvallen ook niet sneller/beter.
kitten

Bericht door kitten »

Ik beweeg ook niet veel extra. Soms pak ik een kansje, een keertje zwemmen bijvoorbeeld, en die schrijf ik dan op. Maar meestal niet. Ik doe het echt alleen op bewuster eten.

Ik heb vandaag 4 dagpunten over (per ongeluk) en 7 weekpunten. Ik had mijn activity punten al eerder opgemaakt. Ik heb deze week een chocoladebol op en frietjes en chippies en ik heb ook nog niet eerder zoveel weekpunten op gemaakt. Ik kan me haast niet voorstellen dat ik nog steeds zo mooi af val. Morgenochtend weten we het... Erg benieuwd!
madeleine

Bericht door madeleine »

Voor degenen die geen ww doen check de app van fatsecret. Gratis. Doet wel alleen calorieen en geen punten. Hij kan wel lekker barcodescannen, scheelt weer telwerk. O en activiteiten kun je ook loggen. Ik heb fail, met dropjes. :nopompom:
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik ben gisteren uiteindelijk exact op mijn puntenaantal voor de dag gekomen! Kijken hoe het vandaag gaat. :)
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
kitten

Bericht door kitten »

Ik ben 3 ons aangekomen. Binnen de punten gebleven, maar teveel uitgegeven aan ongezonde dingen dus. Deze week beter doen!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ik ga vanavond wegen, ben benieuwd.
chell

Bericht door chell »

Ik had gisteren 4 punten over, doordeweekse dagen vind ik het soms echt best lastig om aan die 34 te komen... En ik heb nog 42 weekpunten tot vrijdag.
Plaats reactie