Ongecontroleerde rant topic!
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Hey! Ik had in de tuin werk weer besteld. Niet deze regen en onweer shit. Waarom moet ik steeds hard werken op de mooi weer dagen om vervolgens op mijn vrije dagen te genieten van het groene onkruid dat bijgevoerd wordt door moeder natuur? Gewoon een uurtje op een dag dat ik niet hoef te werken, zoals vandaag, waarin de tuin niet zompig is. Is dat nou ook al teveel gevraagd?
- Peter^
- Contacteer:
Op dagen dat het mooi weer is, vrij nemen? Maar dat zal in jouw werksituatie wat lastiger zijn dan in de mijne.
Geniet van de positieve momenten.
pff, ik heb hier zo geen zin in!!
Alle roddels, alle onwaarheden, alle gif dat terug in onze richting komt.
Echter ook geen zin om ons te gaan verdedigen, het heeft toch geen zin. Dat wordt een welles - nietes spelletje waar niemand wat aan heeft. Dus braaf stil zijn en de storm laten overwaaien.
Op Fetlife heb ik met succes een restraining order aangevraagd. Hun mogen niet meer praten over ons en wij niet meer over hen. Dat geeft toch aal een beetje rust. Maar dan zetten ze vervolgens dezelfde onwaarheden op hun website.
Neen, ik hoef geen reactie of wat dan ook, ik wil gewoon ff een heel klein beetje ei kwijt.
Hopelijk heb ik daar hier de ruimte nog voor.
funga
Alle roddels, alle onwaarheden, alle gif dat terug in onze richting komt.
Echter ook geen zin om ons te gaan verdedigen, het heeft toch geen zin. Dat wordt een welles - nietes spelletje waar niemand wat aan heeft. Dus braaf stil zijn en de storm laten overwaaien.
Op Fetlife heb ik met succes een restraining order aangevraagd. Hun mogen niet meer praten over ons en wij niet meer over hen. Dat geeft toch aal een beetje rust. Maar dan zetten ze vervolgens dezelfde onwaarheden op hun website.

Neen, ik hoef geen reactie of wat dan ook, ik wil gewoon ff een heel klein beetje ei kwijt.
Hopelijk heb ik daar hier de ruimte nog voor.
funga
- kitten
Geen idee waar het over gaat (en ik denk dat ik dat liever zo hou...), maar restraining order?? Kan dat?
Sterkte!
Sterkte!
Yup, omtrent de restraining order:
https://fetlife.com/help/6#assistly_article_36" onclick="window.open(this.href);return false;
Het werkt twee kanten op ^^
https://fetlife.com/help/6#assistly_article_36" onclick="window.open(this.href);return false;
Het werkt twee kanten op ^^
- Daantje
- Contacteer:
Met er hier over posten overtreed je zelf al de regels.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- kitten
Is dat zo? Want ik heb geen idee over wie het gaat.
- eireann
- Site Admin
Ze noemt toch niemand?
Vervelend dat dingen niet goed lopen funga!
Vervelend dat dingen niet goed lopen funga!
**Self Rescuing Princess**
- Daantje
- Contacteer:
Nee dat nog niet, maar nu wil ik wél erg graag weten waarover dit gaat en wie dit is. Door er hier over te posten vest Funga juist éxtra aandacht op de porblemen die ze heeft. Ik ben nu in staat om fetlife te gaan napluizen om erachter te gaan komen wie die ander is, of ik zal bij alles wat ik lees gaan denken "is dit nu de persoon waar Funga ruzie mee heeft?" Als ik de beschrijving zo lees dan overtreed ze nog nèt niet de regels van die Restraining Order waar ze zélf om gevraagd heeft.kitten schreef:Is dat zo? Want ik heb geen idee over wie het gaat.
"In effect, we ask that each person pretty much 'pretend' that the other person does not exist on the site."
Dat on the site maakt dat ze er op WS dus wel over zou mogen praten. Maar dat vind ik toch wel aardig in de buurt komen van het overtreden van:
"If this FetLife Restraining Order is violated in any shape or form, or if either person tries to circumvent it, a warning will be issued. "
Hier, op een andere site, over die RO posten en er even goed extra aandacht op vestigen vind ik toch een aardige overtreding van het "doen alsof de ander niet bestaat" principe wat best te scharen is onder in any shape or form.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Daarbij is dit niet op fetlife toch? Lijkt me dat een virtuele restraining order van fetlife alleen op fetlife geldt. Maar vervelend, funga, sterkte!
- eireann
- Site Admin
Dat is wel een beetje zeuren hoor fixertje, funga kan er niks aan doen dat jij nieuwsgierig bent en wil gewoon even d'r ei kwijt.
**Self Rescuing Princess**
- kitten
Wat ik me bij een RO wel voor kan stellen... Zoiets krijg/vraag je niet zomaar.
- Crownless
Het was misschien minder nieuwsgierigheidwekkend als Funga zei dat ze baalt van roddels en zich gekwetst en machteloos voelt. Dan hou je het bij jezelf, zonder iets te zeggen over een andere partij. En daar gaat het nu toch om? Dat Funga boos en gefrustreerd en misschien wel verdrietig is?
En dat is wel gewoon ontzettend kut. Vervelend Funga!
En dat is wel gewoon ontzettend kut. Vervelend Funga!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
dank je Crownless
idd, sorry voor de verkeerde formulering.
ik had trouwens bewust gepost in het rant topic omdat ik dacht dat ik hier zonder gevolgen gewoon ff stoom kon afblazen.
idd, sorry voor de verkeerde formulering.
ik had trouwens bewust gepost in het rant topic omdat ik dacht dat ik hier zonder gevolgen gewoon ff stoom kon afblazen.
<rant>Op de kinky vlooienmarkt had ik handgemaakte gaunlets te koop. Er was een koppel de hele tijd naar aan het kijken, en maar twijfelen twijfelen twijfelen. En toen op gegeven moment waren ze weg, kocht iemand anders ze. Dus dat koppel teleurgesteld want zij hadden ze toch gewild. Nou, ik vriendelijk, en biedt aan dat ik nog wel een set kan maken tegen dezelfde prijs. En dat ze daar dan nog een bargain aan hebben ook, want als ze me de volgend dag hun maten even doormailen dan kan ik ze direct op maat maken ipv een willekeurige standaardmaat, want als ik ze toch speciaal voor hen maak...
Doen ze er eerst ruim een week over om te mailen. Dan vragen ze in die mail naar de levertijd. Ik geef aan, ik ben hoogzwanger, dus kan het niet zeggen, als ik ze af krijg voor de bevalling hebben ze mazzel, anders duurt het zo lang als het duurt, kan niet inschatten hoe snel ik na de bevallling weer tijd/energie/etc. heb om te gaan leerbewerken. En ze zijn vaag over de maten dus ik vraag nog wat ter verduidelijking, ik kan dus nog niet aan die dingen beginnen totdat ik daar antwoord op heb.
Doen ze er wéér 3 dagen over om terug te mailen met de nodige informatie. En mailen ze op een beetje zeurderige toon dat ze die gaunlets "toch wel graag voor de showboat zouden willen hebben".
Ten eerste, als je ze zo graag snel wilt hebben, mail dan direct, en beantwoord je mail snel, niet eerst een ruime week wachten en dan ook nog elke keer 3 dagen tussen mails in laten zitten. Want elke dag dat jij zelf wacht verklein je je kans dat ik die dingen nog voor de bevalling af krijg. Als ik de maten direct na de kinky vlooienmarkt had gekregen dan waren ze nu af geweest, dus eigen schuld dikke bult als je ze straks niet hebt voor het feestje waar je ze wilde hebben. En ten tweede, je kunt wel blijven dreinen en zeuren, maar wat denk je nu, dat ik dan maar even ga wachten met bevallen totdat jij je gaunlets hebt? Of dat ik na de bevalling denk, laat dat kind maar even zitten, die wacht maar op zijn eten en zijn luier, die gaunlets zijn belangrijker? Get real! Je gaat gewoon geen toezeggingen van me krijgen dat ik die dingen voor een bepaalde datum maak, je weet de reden, als je dat niet snapt ben je écht dom. Wat denk je nu met dreinen te bereiken? Ten derde, je mag blij wezen dat je op maat gemaakte gaunlets tegen een kinky vlooienmarkt prijs van me kan kopen. Die andere had ik bij Phee´s voor een zacht prijsje te koop omdat het nog een beetje imperfecte exemplaren waren. Het leer was wat te stug waardoor ze minder lekker zaten (ik gebruik nu soepeler leer) en ik heb inmiddels het model geperfectioneerd waardoor ze ook weer lekkerder zitten. Normaal zou ik meer vragen nu ik uit de uitprobeerfase ben, zéker voor op maat gemaakte exemplaren. Ik bood het aan om nog een set voor dezelfde prijs te leveren omdat ik in een vrolijke bui was en jullie zo teleurgesteld keken, en omdat ik jullie graag blij wilde maken. Maar daar heb ik nu spijt van, het enige dat jullie bereiken met dit gezeur is dat ik geen klote zin meer heb om voor jullie mooie gaunlets te maken, en al helemáál niet om dat prioriteit te geven op andere klussen!
Rare mensen.
</rant>
Doen ze er eerst ruim een week over om te mailen. Dan vragen ze in die mail naar de levertijd. Ik geef aan, ik ben hoogzwanger, dus kan het niet zeggen, als ik ze af krijg voor de bevalling hebben ze mazzel, anders duurt het zo lang als het duurt, kan niet inschatten hoe snel ik na de bevallling weer tijd/energie/etc. heb om te gaan leerbewerken. En ze zijn vaag over de maten dus ik vraag nog wat ter verduidelijking, ik kan dus nog niet aan die dingen beginnen totdat ik daar antwoord op heb.
Doen ze er wéér 3 dagen over om terug te mailen met de nodige informatie. En mailen ze op een beetje zeurderige toon dat ze die gaunlets "toch wel graag voor de showboat zouden willen hebben".
Ten eerste, als je ze zo graag snel wilt hebben, mail dan direct, en beantwoord je mail snel, niet eerst een ruime week wachten en dan ook nog elke keer 3 dagen tussen mails in laten zitten. Want elke dag dat jij zelf wacht verklein je je kans dat ik die dingen nog voor de bevalling af krijg. Als ik de maten direct na de kinky vlooienmarkt had gekregen dan waren ze nu af geweest, dus eigen schuld dikke bult als je ze straks niet hebt voor het feestje waar je ze wilde hebben. En ten tweede, je kunt wel blijven dreinen en zeuren, maar wat denk je nu, dat ik dan maar even ga wachten met bevallen totdat jij je gaunlets hebt? Of dat ik na de bevalling denk, laat dat kind maar even zitten, die wacht maar op zijn eten en zijn luier, die gaunlets zijn belangrijker? Get real! Je gaat gewoon geen toezeggingen van me krijgen dat ik die dingen voor een bepaalde datum maak, je weet de reden, als je dat niet snapt ben je écht dom. Wat denk je nu met dreinen te bereiken? Ten derde, je mag blij wezen dat je op maat gemaakte gaunlets tegen een kinky vlooienmarkt prijs van me kan kopen. Die andere had ik bij Phee´s voor een zacht prijsje te koop omdat het nog een beetje imperfecte exemplaren waren. Het leer was wat te stug waardoor ze minder lekker zaten (ik gebruik nu soepeler leer) en ik heb inmiddels het model geperfectioneerd waardoor ze ook weer lekkerder zitten. Normaal zou ik meer vragen nu ik uit de uitprobeerfase ben, zéker voor op maat gemaakte exemplaren. Ik bood het aan om nog een set voor dezelfde prijs te leveren omdat ik in een vrolijke bui was en jullie zo teleurgesteld keken, en omdat ik jullie graag blij wilde maken. Maar daar heb ik nu spijt van, het enige dat jullie bereiken met dit gezeur is dat ik geen klote zin meer heb om voor jullie mooie gaunlets te maken, en al helemáál niet om dat prioriteit te geven op andere klussen!
Rare mensen.

</rant>