De fascinatie voor anaal?

Gesloten
Ravelijne

Re: De fascinatie voor anaal?

Bericht door Ravelijne »

asti schreef:Wellicht een zeer extreem voorbeeld en zijn er voor haar verhaal honderden verhalen van mensen die kerngezond dagelijks scatten en rimmen maar... it scares me! I don't wanna poop in a bag!
Maar fisten en rimmen en scat hebben toch allemaal verschillende risico's?
asti

Bericht door asti »

Ravelijne schreef:
asti schreef:Wellicht een zeer extreem voorbeeld en zijn er voor haar verhaal honderden verhalen van mensen die kerngezond dagelijks scatten en rimmen maar... it scares me! I don't wanna poop in a bag!
Maar fisten en rimmen en scat hebben toch allemaal verschillende risico's?
Bij rimmen en scat kan je darmbacteriën van de ander binnenkrijgen.. en bij fisten alleen als je daarna je handen niet goed genoeg wast. Ik zou ook geen problemen hebben met fisten ofzo (geven, ontvangen zie ik niet zo zitten :shock: ) omdat ik dan gewoon goed m'n handen kan wassen of eventueel handschoenen kan dragen ofzo. Op het werk dragen we ook handschoenen wanneer we hele erge poepbroeken moeten verschonen (ik werk op een kinderdagverblijf), dus ook ivm hygiene. Ik zou bv ook geen ass-to-mouth willen (dus niet eerst anaal en dan schoonpijpen).

Hm..snap?
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Schoon en/of latex-barrière ertussen kan met rimmen ook, als voorzorgsmaatregel. Als is dat ook maar theoretische kennis, want ik heb het ook nog nooit gedaan. :)
poes

Bericht door poes »

Een tijdje terug zag ik bij zo'n laat op de avond vaag seksprogramma een item over een vrouw die ooit door een ongeluk het gevoel in haar clit was kwijtgeraakt. Ze had zich nu aangeleerd via anale seks klaar te komen. Ik geloof dat dat zeker kan. Klaarkomen kan op veel verschillende manieren. Er bestaat een documentaire van een jappanner die een volledig verlamde man leerde een orgasme te krijgen door een bepaald plekje op zijn voorhoofd te stimuleren. Ik ben zelf ooit klaar gekomen van iemand pijpen. Bij een orgasme draait het om een intense opbouw van gevoel door je hele lijf, en niet alleen op 1 plekje.

Mijn eerste keren anaal heb ik zelf om gevraagd, zo'n twintig jaar geleden. Ik vind het lekker. Je moet er wel echt zin in hebben, en echt opgewonden zijn, maar dat geldt natuurlijk voor vrijwel alle seks. Je anus is heel gevoelig. Je kunt leren spelen met de spierspanning van je kringspieren. Probeer maar es bij masturberen, het heeft een geweldig effect op je orgasme. Beffen wordt ook veel lekkerder als iemand je anaal (en/of vaginaal) stimuleert.

Anaal is ook voor mannen lekker, zoals je misschien wel weet... ;-) Homos doen het echt niet omdat het zo lekker vernederend is, maar omdat het fysiek lekker voelt! Er bestaan ook niet voor niets speciale speeltjes voor, die zowel door mannen als vrouwen gebruikt worden.

Het enige dat voor mij als vernederend ervaren kan worden bij anaal, is dat het zo heftig kan zijn dat ik echt enigszins van de wereld raak. Dan voel je je echt overgeleverd aan iemand dus, maar dat is natuurlijk juist zo lekker... ;-)
asti

Bericht door asti »

Ravelijne schreef:Schoon en/of latex-barrière ertussen kan met rimmen ook, als voorzorgsmaatregel. Als is dat ook maar theoretische kennis, want ik heb het ook nog nooit gedaan. :)
ahh jah idd dat las ik ook, stukje vershoudfolie ofzo ertussen of de duim van een latexhandschoen als tongcondoom gebruiken... maar toch zie ik mezelf dat dan ook weer niet doen, lijkt me zo suf heh.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Als je de buitenkant goed schoonmaakt kan je heel makkelijk schoon rimmen toch? Je hoeft er niet perse je hele tong IN te steken :) Likken is ook lekker :)

*note: GEEN zeep (laten) gebruiken die naar bloemetjes ruikt.... Gatver dat was goor! *
**Self Rescuing Princess**
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Ik heb wel degelijk een fascinatie voor anale seks, het is voor mij een delicatesse, iets wat een aparte plek heeft bij mij! Ik heb het moeten leren waarderen, het heeft alles te maken met overgave. Zodra je jezelf kunt ontspannen is het eindeloos lekker. En de weg daar naartoe is ook zeer spannend...verzet geeft pijn, overgave geeft genot. Ik vind het geweldig om naar die ontspanning toe 'gepraat' te worden, dat je je helemaal daar in laat gaan.

Vervolgens vind ik het de kunst om daar inderdaad zoveel mogelijk 'maagdelijk' in te blijven. Zodat je het altijd blijft zien als iets wat een beetje eng, moeilijk, vernederend of pijnlijk kan zijn. Daar ligt een groot deel van de aantrekkingskracht in wat mij betreft.
Dus heel simpel: niet te vaak doen :lol:
asti

Bericht door asti »

Zarath schreef:*knip*
Voor mij ligt een belangrijk stuk fascinatie in het feit dat veel vrouwen anaal nog maagdelijk zijn (hier gaat het dus om een fascinatie voor het ontmaagden) en ook dat veel vrouwen zich schamen voor anaal. *knip*
Je post stuitte me tegen de borst en ik denk dat ik inmiddels ook weet waarom.. zoals jij het beschrijft gaat het je niet om je partner als persoon maar als concept.. iemand die nog 'anaal maagd' is. Door haar te 'ontmaagden' verliest ze meteen (een deel van) haar aantrekkelijkheid, zoals je het nu omschrijft. Hetzelfde geldt eigenlijk voor het aantrekkelijk vinden van het feit dat iemand zich er nog voor schaamt of het vies vindt.. met wat oefening en ervaring is dat waarschijnlijk wel iets dat overgaat, maar dan gaat voor jou dus ook wederom (een deel van) haar aantrekking weg? Hm.. als iemand om dit soort redenen ongeacht wat met mij zou willen doen zou'ie toch héél snel richting deur worden verwezen vrees ik. Dat je het bijzonder/intiem/speciaal vindt om iemand te 'ontmaagden' zou anders zijn, dat gaat veel meer om je emotionele band met die persoon, niet om wat je 'neemt'.

Weet niet of het duidelijk is waarom bij mij de haren er van overeind gaan staan maar hm.. 't zet me wel aan't denken.
asti

Bericht door asti »

eireanne schreef:Als je de buitenkant goed schoonmaakt kan je heel makkelijk schoon rimmen toch? Je hoeft er niet perse je hele tong IN te steken :) Likken is ook lekker :)
*gaat aan de slag met Dettol en een schuursponsje* ;)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

poes schreef:Beffen wordt ook veel lekkerder als iemand je anaal (en/of vaginaal) stimuleert.
Daar ben ik het dus niet mee eens. Ik vind het helemaal niet fijn wanneer iemand me beft, en me dus clitoraal stimuleert, iets in mijn vagina of bij mijn anus te hebben. Ik vind het allemaal erg prettig, maar wel graag apart van elkaar en niet tegelijkertijd.

Ik ben iemand die vooral in het hoofd moet klaarkomen als het door een ander gestimuleerd wordt. Ik moet mezelf echt kunnen terugtrekken in mijn hoofd, alleen lichamelijke stimulatie werkt voor mij niet. Sowieso kan ik alleen maar clitoraal klaarkomen, en als iemand me dan net op de goede manier clitoraal beft of vingert, kan hij het hele spanningsveld wat hij heeft opgebouwd om zeep helpen door een vinger in me te steken.

Maar goed, is behoorlijk off-topic geloof ik. :)
MILF :grin_ani:
ranting

Bericht door ranting »

Ik heb de fascinatie ook, maar dan voor de ontvangende kant. Nog nooit gedaan, wie weet ooit. Ik vind het eng, heel erg "van mij", en ik heb het idee dat er weinig is waarmee ik me meer bloot zou geven.

Maar met de gevende kant heb ik totaal niks. Het raakt me niet, ik vind het niet opwindend. Ook nooit gedaan though, wie weet is het te gek :clown:
poes

Bericht door poes »

Tja juffie, je neemt het wat te persoonlijk. Ik probeerde eigenlijk vooral mogelijkheden te beschrijven. Niet iedereen is tegelijkertijd aan hetzelfde toe of in alles geinteresseerd. Soit.

Ik schreef mijn post vooral omdat het zo richting vernedering en viezigheid ging, en dat vind ik erg beperkt. 'De fascinatie' voor anaal (en voor veel meer ongewone dingen, zoals bijvoorbeeld pijn) komt toch echt ook heel erg voort uit het genot dat het kan brengen!

lief pootje,

poes
Zarath

Bericht door Zarath »

asti schreef:
Zarath schreef:*knip*
Voor mij ligt een belangrijk stuk fascinatie in het feit dat veel vrouwen anaal nog maagdelijk zijn (hier gaat het dus om een fascinatie voor het ontmaagden) en ook dat veel vrouwen zich schamen voor anaal. *knip*
Je post stuitte me tegen de borst en ik denk dat ik inmiddels ook weet waarom.. zoals jij het beschrijft gaat het je niet om je partner als persoon maar als concept.. iemand die nog 'anaal maagd' is. Door haar te 'ontmaagden' verliest ze meteen (een deel van) haar aantrekkelijkheid, zoals je het nu omschrijft. Hetzelfde geldt eigenlijk voor het aantrekkelijk vinden van het feit dat iemand zich er nog voor schaamt of het vies vindt.. met wat oefening en ervaring is dat waarschijnlijk wel iets dat overgaat, maar dan gaat voor jou dus ook wederom (een deel van) haar aantrekking weg? Hm.. als iemand om dit soort redenen ongeacht wat met mij zou willen doen zou'ie toch héél snel richting deur worden verwezen vrees ik. Dat je het bijzonder/intiem/speciaal vindt om iemand te 'ontmaagden' zou anders zijn, dat gaat veel meer om je emotionele band met die persoon, niet om wat je 'neemt'.

Weet niet of het duidelijk is waarom bij mij de haren er van overeind gaan staan maar hm.. 't zet me wel aan't denken.
Ik zie wat je bedoelt, maar ik denk tegelijk dat je me dan verkeerd begrijpt. Ik zie een persoon zeker niet als een 'concept'. In tegendeel: juist die spanning tussen ons van het taboe, van het verbodene, van het bijzondere van die ontmaagding, van de vernedering die gepaard gaat met het anaal nemen, is voor mij de drijfveer. Het gaat dus om een dynamiek tussen twee personen. Even verderop na de regel die je quote schrijf ik dan ook:

Het mooiste is natuurlijk als ze zich schaamt en het dan toch enorm lekker blijkt te vinden (maar liefst wel de volgende keer zich opnieuw ervoor schaamt).

Dus het is ook geen 'wegwerp-idee' in de zin van: het kan maar één keer. Ik heb in tegendeel de ervaring dat je iemand duizenden keren kunt ontmaagden. Elke keer is weer uniek en anders en heeft een eigen spanningsveld van emoties. Heerlijk hoor! Maar je moet het natuurlijk dan niet dagelijks gaan doen. Dan gaat misschien inderdaad de spanning van het speciale van anaal er wat af. Maar is dat niet met alles zo wat je te vaak doet?
asti

Bericht door asti »

Hum, dank voor je uitleg maar dan toch nog een vraagje.. zou je niet de neiging hebben om in te spelen op het gevoel van schaamte om het 'spannend' te houden ipv haar totaal op haar gemak te stellen, maar met het risico dat ze het daardoor te erg als hartstikke ok en fijn gaat zien? Los van de frequentie waarmee je het doet zeg maar (want daarmee ben ik het absoluut met je eens, alles wat je vaak doet is natuurlijk minder speciaal). Not sure if I'm making any sense...
Tofenaar

Bericht door Tofenaar »

asti schreef:(want daarmee ben ik het absoluut met je eens, alles wat je vaak doet is natuurlijk minder speciaal)
Ik ben het daar toch niet helemaal of eigenlijk helemaal niet mee eens ...
Moet het perse speciaal zijn?
Vaginale en/of orale seks is dan ....????? omdat het minder speciaal is?
(even los van het feit dat ik alles wat ik met mijn eega, mijn sub en wie dan ook doe eigenlijk altijd speciaal vind)
Laatst gewijzigd door Tofenaar op 04 jan 2010, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten