Maar gelukkig zijn er genoeg vrouwen die dat juist heerlijk vinden :icon_biggrin: en zo past er op ons allemaal wel een dekseltje... of meer dan 1... :icon_biggrin:
Dat weerhield jou er nochtans niet van om mij een lekker ding te noemen.fantashe schreef:oda schreef:Ik zie ook wel wat in wat brabbeldasje zegt. Heel zwart/wit: een vrouw die zich onderdanig opstelt is toch een beetje het schrikbeeld van het feminisme, terwijl een man die zich onderdanig (lees kwetsbaar) opstelt juist getuigt van emancipatie en lef. In ieder geval in onze huidige samenleving.
En juist vanuit datzelfde beeld vind ik een onderdanige man dus absoluut niks mannelijks meer hebben... Ja... vooroordeel... ik weet...
Goed dat je dat even vermeld. Dat leidde ik nl. uit dat "een vrouw die zich onderdanig opstelt is toch een beetje het schrikbeeld van het feminisme, terwijl een man die zich onderdanig (lees kwetsbaar) opstelt juist getuigt van emancipatie en lef" af...maar zoals je zelf zei: dat is erg zwart-wit gesteld.oda schreef:Dat zeg ik toch niet? Ik zeg niet dat feministische vrouwen onderdanige mannen willen.
...en laat ik maar antwoorden met een wedervraag:Wever schreef:@kitten: even je stukje erbij nemen (en onderstrepen):kitten schreef:De onveiligheid zit m erin, wat *doet* hij met mijn overgave. Snapt ie em wel? Gaat ie me niet belachelijk vinden/maken enz enz. Maar dat zullen mannen toch zeker ook hebben?
hier ben ik het helemaal mee eens.Tango schreef: Ik ben lid van een community waar nogal veel Domina's zijn. En heb menig maal met hen gesproken over man en vrouw subs.
Zij "klagen" over het gebrek aan fijne onderdanige mannen die ook nog iets te vertellen hebben, inhoud hebben dus. Van verschillende Domina's hoor ik de verhalen van afspraken die op het laatste moment afgezegd worden door slaven, leugenaars, het inlik en please gedrag wat eigenlijk alleen maar zoals eerder gezegd voortkomt uit geilheid en eigenlijk dus ook egoisme. Oppervlakkigheid is troef. Iets wat je snel ziet in een chatroom, een slaaf die zich aanbiedt, van alles wil doen, maar dus gedreven door zijn geilheid. Maar als hij is klaargekomen is het over met slaaf zijn zeg ik even kort door de bocht. De Domina's vertellen mij dat het heel erg moeilijk is een slaaf te vinden die persoonlijkheid heeft en geniet van het zich totaal overgeven aan hen. Die overgave komt als de klik er is net zo snel of langzaam als bij een vrouw sub. Daar is volgens mij geen verschil. Fysieke kracht heeft daar niets mee te maken.
uuuh ik moet het natuurlijk niet perse overleggen, dat is een keus die ik zelf maak.Tango schreef: Maar net als in iedere relatie groeit dat naarmate je steeds meer om elkaar gaat geven.
In een Femdom relatie moet dus wel degelijk overlegd worden als de Fem een Dom buiten de deur wil zoeken. Een slaaf met zelfrespect etc zal dit dus zeker niet zomaar accepteren, en dat waardeert een serieuze Fem volgens mij ook alleen maar.