naalden door tepels

Frodo
Site Admin
Contacteer:

Re: naalden door tepels

Bericht door Frodo »

Zoiets is ook makkelijk (nou ja, makkelijk... als ze niet teveel tegenstribbelt) tussen de borsten te doen, zo lang als er niet teveel spanning op de huid zelf komt te staan.

Op de foto is er een vrij subtiel lintje langs alle naalden heen gehaald en veel heftiger zou ik het ook niet maken. Het is niet echt te overzien wat er zou gebeuren als je de boel écht strak aan zou halen. Dat hangt van de taaiheid van haar huid af.

Probeer het eens met één of twee doorgeregen naalden en ga van daar uit verder. Dan zie je vanzelf wel wanneer je grenzen bereikt.

F.
kitten

Bericht door kitten »

NSFW naaldjes door tepel.

*glunder en glim*

(ja, je moet wel lid zijn van Fetlife...)
AET

Bericht door AET »

Dus de borsten wel in hun natuurlijke positie laten & niet extra strak insnoeren.
ericadventure

Bericht door ericadventure »

Ik heb op het next feest een borstcorset gemaakt. Het gevaar bij insnoeren is dat het uitscheurt. En dat is iets wat je niet wil.
Wil je enigzins aantrekken dan moeten de naalden dus relatief diep geprikt worden. Maar dan nog kun je het niet aantrekken wel strak zetten.

Borsten dus gewoon laten hangen in hun normale stand en dan corset maken en kijken wat mogelijk is om aan te trekken en strak te zetten.

Succes

Eric
AET

Bericht door AET »

Thx
Dude

Bericht door Dude »

colet schreef:heb je het al gedaan AET? Dan ben ik namelijk wel benieuwd....

Ik zat net nog te bedenken dat het niet zozeer altijd de naaldjes waren die me wat deden, maar vooral de blik erbij. :inluv: Alleen daarvoor zou ik het meteen weer doen/ondergaan.
Wauw....écht wel....*doet zelfs bij herinnering nog zwijmelen*
Vind het moeilijk om dat gevoel te beschrijven, heb ik al wel eens geprobeerd, maar dekt nooit precies de lading.
Hey..

Nieuw dude here.. :bye:

Daar heb je helemaal gelijk in.. Ik heb er al paar mogen zetten.. (door tepels). Het is idd een erg grote kick om de blik in de ogen van die gene die ze krijgt te zien..
Was ook bijzonder mooi en opwindend.
Ook tijdens het zetten en het moment dat de naald echt door haar huid/tepel gaat.
AET

Bericht door AET »

Wel al tussen de tenen, door de voorhuis, in de kuiten, billen en naast de tepel en en en en en.
binnenkort ook onder de teennagel :twisted: Grinn
Dude

Bericht door Dude »

AET schreef:Wel al tussen de tenen, door de voorhuis, in de kuiten, billen en naast de tepel en en en en en.
binnenkort ook onder de teennagel :twisted: Grinn
Oei... Vooral dat laatste.

En wie is de "gelukkige" ? :P
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

aaaauuuwww....

ik vond die in mijn tepelhof al....vervelend :P
AET

Bericht door AET »

@ Dude ....Ik denk ranting.
Dude

Bericht door Dude »

AET schreef:@ Dude ....Ik denk ranting.

Die naam zegt me niks helaas.. :cry: Maar ik wens jou en vooral hem heeeeel erg veel suc6.

Weet je al hoe je het gaat doen ?
david^

Bericht door david^ »

Naaldjes is ieds waar ik best bang van ben maar dat ik zeker eens wil ervaren.
Door mijn job heb ik al het materiaal hier thuis liggen maar mijn Domme durft niet :(
Maar misschien kom ik ooit wel eens iemand tegen die het wel durft.
Ik denk dat mijn Domme 1 druppeltje bloed ziet van mij dat ze dan flauwvalt.
Wat best jammer is maar ze is zo een lieve dat ik me er maar bij neer leg he.

Gr
ranting

Bericht door ranting »

Hee wacht even... Had ik daarvan niet gezegd dat ik het echt echt echt niet wilde?
colet

Bericht door colet »

ranting schreef:
Hee wacht even... Had ik daarvan niet gezegd dat ik het echt echt echt niet wilde?
Ja! :yes: Getuige is!

Wat betreft die blik @Dude. Ik bedoelde de blik van de andere kant ;)
Ik lag dan (of stond) en zou een hoop doen voor die blik en die houding op het moment van naaldjes pakken en prikken. De rust, de concentratie, de zekerheid die hij uitstraalde... Echt :inluv: Daar had ik dan wel iets extra's voor over.
Na de eerste keer door tepels, wat ik écht niks vond en ik eigenlijk toen ook nog niet wilde. Daarna kwam er een zekere spanning bij 'naaldjes'. Later hebben we het opnieuw gedaan...of moet ik zeggen laten doen ;) en toen vond ik het nog steeds niet leuk, maar bleek ik het in mijn gedachten stukken erger te herinneren.
AET

Bericht door AET »

ranting schreef:
Roep maar eens "Rood" Kreng! Motivatie voor je harde grens is in 3voud altijd welkom per mail. Dan zal ik er, mits goed onderbouwt, rekening mee houden." -lekkere sub van me;-)
Gesloten