Jongens, lighten up. Ik vind het juist wel hip dat Jane info opzoekt om haar klanten meer tegemoet te komen (en omdat ze het zelf schijnbaar ook wel geil vindt).
Maar ik vind wel dat dingen die er niet voor gemaakt zijn om in een pisbuis/vagina/anus in te brengen, je eigenlijk ook niet zou moeten gebruiken. Ik bedoel, sure, een komkommer is wat anders dan een gepelde banaan, maar heej, het lijkt me niet de bedoeling dat iemand naar de eerste hulp moet aan de hand van sexueel experimenteergedrag bij een sexy chatkanaal.
Dus, potloden in pisbuis? Nope. Daar zijn in de medische wereld zogenoemde 'sounds' voor. Er zitten risico's aan het gebruik hieraan, je kunt de pisbuis beschadigen en dat kan infecteren, of ervoor zorgen dat plassen problematisch wordt. En mannen zijn ook niet immuun voor blaasontstekingen, ook al hebben ze een langere plasbuis. Je wilt er dus geen potlood insteken. Of een schroevendraaier. Zie het beruchte filmpje (NSFW!!!)
one guy, one screwdriver.

. Laat dat die persoon maar zien die fantaseert over een potlood in z'n lul.
In ieder geval, een sound in de plasbuis steken is een medische handeling, en dient steriel en voorzichtig te gebeuren. Iets wat ik iemand die retegeil wordt van het idee nog niet meteen zie doen. Als dat echt z'n wens is, zal hij echt opzoek moeten gaan naar een prodom(me) die daar ervaring mee heeft, of zelf inlezen en een workshop ergens volgen. Of bij de huisarts belanden omdat hij toch zelf aangeklooid heeft.
Overigens zijn er wel mensen die naalden in de schacht van de penis steken, door de huid. Ik zie daar ook geen problemen mee. Als je steriele naalden gebruikt, en gewoon door het velletje heen, waarom niet? Das niet anders dan naalden door de huid bij de tepelhof of in de rug. Maar das ook weer iets waarbij ik een workshop wel aanraad. En ik zou niet in de eikel prikken, maar das meer omdat het een miniscuul wondje achterlaat, en daar komt littekenweefsel voor terug. Als je je eikel als speldenkussen gebruikt, kan ik me voorstellen dat je eikel gevoel verliest, omdat de huid daar verhardt. Lijkt me ook geen wenselijk effect.
Maar, dingen die je wel kunt doen:
Hem laten masturberen met ijsblokjes. Of een washandje waar ijsblokjes in zitten, aangezien ijs langdurig op een plek laten niet heel goed is voor de huid.
Hem laten klaarkomen in zijn hand en het hem dan op laten lebberen. Meeste mannen vinden het moeten likken van hun eigen sperma niet heel erg leuk, en derhalve erg geil.
Hem laten masturberen met tandpasta als glijmiddel. Erg leuk.
Als ie z'n schaamhaar niet scheert, laat m dat alsnog doen. Desnoods voor de camera. Of een voor een uittrekken met een pincet.
De wasknijpers op balzak werden al genoemd. Net als kaarsvet. En tot het randje laten gaan maar niet laten komen ook.
Als ie toch al wasknijpers heeft, en een touwtje, laat hem dan wasknijpers aan elkaar rijgen. Gaat makkelijk door dat metalen oogje van het scharnier. Zodoende kan hij de wasknijpers er in een ruk aftrekken als jij dat eist. Bijvoorbeeld als hij net (niet) klaarkomt ofzo.
Spatels of lineaals zijn erg leuk.
Als je hem dingen wilt leren over hoe je die ballen mooi afbindt, dan is deze link wel een aanrader:
binding the family jewels. Ook leuk als je voor de cam zit en een dildo al klaar hebt liggen met 'ik wil dat het er zo uit gaat zien!'
Schrijven vind ik echt een goeie! *onthouden gaat* thanks kitten!
Tot slot vind ik het niet stijlvol om te speculeren over Janes werkgever. Als hij niet tevreden over haar is, hoort ze dat vanzelf wel. Als ze nu gewoon haar ding doet, en daar blij van wordt, en de baas geeft geen klachten, nou, dan zie ik geen probleem. Met andere woorden, het is vast goed bedoeld, maar we weten er niets van, dus laten we daar over ophouden.
En ik vind het al helemaal niet stijlvol om belerend richting Jane te doen over 'bdsm is niet 'een kwestie van ik wil dus jij doet maar ff fijn'.'. Lighten up! Misschien in jouw beleving niet, maar hell, als mijn vriendje naar mij toe komt en zegt dat ie zin heeft in een pak slaag, ga ik ook kijken of ik daaraan tegemoet kan en wil komen, en niet al bij voorbaat de chaggo bitch uithangen met 'Nu-uh! Het gaat niet om wat jij wilt, ga uit mijn ogen, jij waardeloze worm!'. Tenzij ik daar op dat moment zin in heb. Sowieso verandert alles wanneer je ervoor betaalt krijgt anyway.