Seks op feesten

Gesloten
tessie
Contacteer:

Re: Seks op feesten

Bericht door tessie »

Ik was een keer op een feestje, ik geloof Boudoir Bizar, en daar hingen overal bordjes met NO wanking :)
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

cool, zo'n bordje wil ik wel hebben! Voor de grap ophangen op de kamerdeur van mn broertje :D haha!
JJV

Bericht door JJV »

Afbeelding

printen?

(hadden we daar geen draadje over voor de crash?)
~\v/~
CraZaay

Bericht door CraZaay »

eireanne schreef:en sja, wie bepaald er dan wat er wel en niet intrusief is? nadeel van definities dan weer natuurlijk maar als 'sex' mag, dan mag dat toch?
Degene die er last van heeft bepaalt dat lijkt me. Dat iets mag wil nog niet zeggen dat anderen het prettig vinden. Ik mag ook vlak voor je gaan staan en heel hard in je gezicht schreeuwen dat spruitjes vies zijn. Heel vervelend, maar het mag :P
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

En ik vond het vervelend een groepje sex te zien hebben in de open ruimte, die stoor ik dan toch ook niet? 'want sex mag' ?

ik vind het arbitoir. -is dat een woord?-
**Self Rescuing Princess**
CraZaay

Bericht door CraZaay »

eireanne schreef:En ik vond het vervelend een groepje sex te zien hebben in de open ruimte, die stoor ik dan toch ook niet? 'want sex mag' ?
Met het grote verschil dat je (ik ken de ruimte niet) prima om zou kunnen draaien of wat dan ook, als het geaccepteerd is dat die ruimte voor seks gebruikt wordt. Het is iets anders als je in de kettingen hangt en er steeds een meter verderop iemand te wanken.

Ja, het is min of meer arbitrair ( ;) ), en dat is nou precies waarom mensen gezegend zijn met inlevingsvermogen en gezond verstand ;)
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

cool!
Dank je JJV!

en CraZaay(hopelijk schrijf ik het goed) en eireanne, ik hoop eigenlijk gewoon altijd dat er op het feest waar ik kom en ga spelen gewoon mensen zijn die respect(en inzicht) hebben om genoeg afstand te houden en dergelijk. Ik vind het ontzettend leuk als mensen genieten van een spel en ik geniet er zelf ook van om naar een spel te kijken, maar voor je neus staan rukken vind ik gewoon ronduit respectloos.
Net als taferelen als wat tessie en anderen beschrijven, ga dan ergens heen waar wel ruimte is om andere mensen ook rustig hun gangetje te laten gaan. Of hou de ruimte die je nodig hebt beperkt, zodat je niet andere mensen in de weg zit.

(ik type te langzaam zie ik)
Kluk Kluk

Bericht door Kluk Kluk »

op de showboat:

*sop* *sop* *sop* *sop* Aaah aaah aah. *sop* *sop* *sop* *sop* Ja, laat het beest maarrrr lossss *sop* *sop* *sop*

Toen was tijgie en mijn spel wel klaar eigenlijk....
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

:biggrin: Kluk! Ik zie het zo voor me :shock: Op de boot heb je ook af en toe van die eh.. types... die zijn dan zo luidruchtig bezig met een halve orgie... Vind het zelf ook niet bepaald opwindend, maar moet er vaak (vooral achteraf) wel om lachen eigenlijk.
Kluk Kluk

Bericht door Kluk Kluk »

Nu wel, toen niet :|

Maar goed dat was dus ook de laatste keer dat we aan die kant speelden, nu spelen we altijd in de studio op de boot. Daar is geen plek om te neuken, dus hebben we er ook geen 'last' meer van.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

eireanne schreef:knuppel in het hoenderhok, maar rukken hoort toch ook onder sex? Als hij jullie mag zien, waarom jullie hem dan niet?

er niet met de neus boven op is 1 ding, maar met een paar stappen er tussen? waarom niet? Vind ik dan weer erg dubbel.
Voor mij heeft het te maken met of iemand zich ongevraagd deel maakt van het spel van een ander, of niet. Voyeurisme, prima, maar dan wel beleefd voyeurisme. Dat verschil voel ik trouwens al als mensen hun gulp wel dichthouden. Afstand helpt, maar is ook niet alles bepalend. 't Is iets met aanvoelen en grenzen respecteren, enzo.
tijgie{K}

Bericht door tijgie{K} »

Oh god.... :shutup: Dat doet me denken aan de gast die in Manita haar studio op de Showboat op nog geen twee meter afstand vol in mijn blikveld ging zitten om te rukken. :shock: Hij liep ontzettend dicht langs ons heen naar de andere kant van de ruimte. Ik stond aan de takel en toen hij begon te rukken, heb ik me heel demonstratief omgedraaid en is Kluk met zijn rug naar die vent gaan staan.

Gelukkig heeft superjongetje die man vriendelijk doch dringend verzocht om weer weg te gaan. :close_knuf: Gelukkig had hij wel gezien hoe wij reageerden op het geheel. Brrrrr, echt vreselijk!!! :evil:
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

AndereBart

Bericht door AndereBart »

Wat mij betreft is seks vergelijkbaar met heftig spel. Het moet kunnen op een feest, maar ik wil graag de mogelijkheid hebben om ergens anders heen te gaan als het buiten mijn comfort-zone komt.

Voor wankers heb ik minder tolerantie. Die dienen dezelfde behandeling te krijgen als mensen die zich ongevraagd gaan bemoeien met een spel.

Wat mijn eigen spel betreft, mijn eigen broek blijft aan, met de gulp dicht. Andere seksuele handelingen zijn eventueel mogelijk, maar mijn eigen lid naar buiten halen valt buiten mijn comfort-zone en gebeurt daarom niet.
Om dezelfde reden zal ik waarschijnlijk een ruimte vrij snel verlaten als ik een andere man met ontbloot onderlijf zie. Ik heb gewoon geen behoefte om daar naar te kijken.
elise

Bericht door elise »

rukkers bemoeien zich niet met een spel, ze nemen ongevraagd déél aan een spel.
Rukkende mannen beseffen gewoon niet hoe ontzettend ze eigenlijk voor lul staan.

Maar voor een D met een beetje zweepvaardigheid moet zo'n iniminipiemeltje toch een onweerstaanbaar doelwit worden?
onder het motto van "oeps, sorry had je niet gezien"
:hypocrite:
CraZaay

Bericht door CraZaay »

Ik lees trouwens van niemand dat ze er iets van zeggen. Hou ik me niet aan de (ongeschreven) gedragsregels als ik aan een rukker die 2 meter verderop sta vertel dat we het niet prettig vinden? Want dat doe ik namelijk :P
Gesloten