Ehm... fleur? Wat ben je allemaal aan het doen? Ik snap het niet zo goed.
Ik vind het supertof dat je gevonden hebt wat je zoekt en enthousiast wordt. Maar omdat je eerder zei dat je steeds foute mensen trof maak ik me wel een beetje zorgen.
Ik wil niet zeggen dat je kunt voorkomen narigheid tegen te komen. Narigheid kun je overal tegenkomen, en als je dat tegen komt heb je pech en is dat niet jouw schuld. Narigheid hoort niet.
Maar ik zou je wel gunnen dat je, ondanks je 'omg geil stuiters IK WIL ALLES NU!', je ook je eigen grenzen belangrijk genoeg vindt om tegen een potentieel geil iets te zeggen: weet je, dit voelt nog niet ok.
In mijn ogen zijn de beste subs de subs die weten wat ze wel en niet willen, en daar duidelijk over zijn (En kunnen zeggen waarom ze dat met mij willen doen, en niet een random chickie die een zweep vast heeft

).
Dat zegt mij namelijk dat ze hun grenzen de moeite waard vinden, en zichzelf de moeite waard om voor te zorgen. En dat maakt de overgave extra mooi. Omdat ze mij dan vertrouwen met hun grenzen.
En natuurlijk, iemand die zegt: je mag alles met me doen, vertrouwt er vast ook op dat ik ze dan niet vermoord (hoop ik). Maar een duidelijke: dit wil ik, en dit wil ik niet, geeft handvatten.
Snap je wat ik probeer te zeggen?