Overigens kun je inderdaad altijd een verzoek doen aan ons (Fro, Anne, mij) om een topic te verplaatsen of bepaalde bijdragen te verwijderen.
We zouden kunnen overwegen een archiefbordje te maken en daar dooie topics heen te slepen om zo weer de ruimte te geven aan nieuwe discussies. Ik zoek echt nog heel vaak iets terug. Hoe dacht ik toen en toen daarover? Of als ik weet dat er een discussie over was, hoe zat het ook alweer? En hoe moest ik ook alweer touw koken, ik weet dat ik daar een keer met Guilty over gesproken heb, etc. Dan zijn er inderdaad nog een paar persoonlijke draadjes, in mijn geval een paar topics in de X-Files en het babytopic.
@dbj: De ledenlijst wordt al zeer geregeld opgeschoond, eens per half jaar ongeveer.
De reden dat het wat stil is is denk ik deels dat de discussie is verschoven naar FL, deels dat hier best wat oude rotten rondhangen die alle vragen al weleens hebben gezien en hebben gesteld (en dus minder nieuw zijn en minder vragen hebben) en in mijn persoonlijke geval: een niet-bestaand sm-leven at the moment, dus ik heb nauwelijks iets ontopic te melden.

@Fro; nee, alsjeblieft niet wissen. Voor mij is WS ook bijna een dagboekfunctie. Heel mijn tijd samen met Jerry staat in deze forumversie. Dus ook onze eerste stappen op speelgebied, eerste stapjes voor mij als switch. Alle vragen die ik toen had, ook ontopic, maar ook offtopic. Alsjeblieft, NIET verwijderen. Ik word echt verdrietig bij het idee alleen al.