Ik ben trots op...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
ruby-vita

Re: Ik ben trots op...

Bericht door ruby-vita »

Wat de anderen boven mij zeggen Phedre!!!! :thumbsup:
Nadia

Bericht door Nadia »

phedre schreef:neehoor.. ik ben nog net zo moe als een jaar terug, en daar is nog steeds geen oplossing voor gevonden, dat blijft dus gewoon een ramp. Die huilbuien en huildagen heb ik nog steeds, ook geen oplossing voor gevonden, blijft ook een ramp. Maar ik vind dat ik daar gewoon maar mee moet leren leven en mijn leven gaat wel verder en het leven heeft veel te veel leuks te bieden om daardoor tegen te laten houden.

Dus nu ga ik gewoon jankend wel bij vrienden op visite.... nu ga ik jankend wel lekker met fototoestel naar buiten om leuke foto's te maken, ik zorg dat ik genoeg slaap krijg en heb ik een jankdag dat t niet wil, ga ik lekker een dag janken en vloeken en schelden op de hele wereld en ga ik daags er na weer verder. Ik laat me er niet meer onder krijgen door wie of wat dan ook, daarvoor biedt het leven gewoon te veel leuke dingen.

Dan leef ik maar moe.. dan leef ik maar jankend,.. maar ik LEEF!!! en ook jankend kan ik lol maken hoor:):)

Het huilen wordt wel minder, omdat ik me niet meer zo down laat krijgen door de vermoeidheid, ik laat me gewoon niet op die manier klein krijgen. Ik groei.. ik word weer groot en sterk... en pas als ik dat bewust uit handen geef, kan en mag ik weer even klein zijn. Daarbuiten heb ik zo enorm veel mensen om me heen die in mij vertrouwen.. ik kan dat vertrouwen niet beschamen door niet in mij zelf te vertrouwen:) Hun vertrouwen in mij heeft mij mijn zelfvertrouwen weer teruggegeven.

dus ... de bron om de accu te vullen vind je nergens anders dan bij jezelf dbj.... dat kleine beetje energie wat ik heb gebruik ik nu om blij te zijn met de toekomst en werken met de mogelijkheden die geboden worden, ipv terug te kijken naar wat was of te fantaseren over wat nooit zal zijn.

Ik denk dat je het goed doet. :)

Sommige dingen versterken elkaar, sommige dingen doorbreken elkaar. Mensen hebben (logisch...) de neiging om als ze zich k*t voelen maar helemaal in een hoekje te gaan zitten (ja, ik ook). Maar daar wordt het niet automatisch beter van. Wat jij doet: erop uit trekken, ook al zit je niet lekker in je vel, doorbreekt dat toch.

Ok, je hebt waarschijnlijk niet zoveel "fun" als wanneer je dat doet met een goed gevoel in je. Maar, je geniet van de natuur, jezelf, de dingen om je heen. En kijk, van tijd tot tijd, en steeds vaker, komt er een sprankeltje licht door het donkere wolkendek.

@dbj: ik vind dat jij ook al op die weg zit, ook al zie je dat zelf (en sommige anderen?) waarschijnlijk niet zo. Jij doet het dan wel op een andere manier. Uit jouw topics hier op WS merk ik toch wel de verandering op die in jou plaatsvindt. Je stelt vragen, over hoe en wat en waarom. Echt, dat is de eerste stap in de juiste richting.
skaoot

Bericht door skaoot »

Mooi gezegd phedre!
En inderdaad, je moet het uit jezelf halen. Niemand anders kan dat voor jou doen. Maar het kan erg moeilijk zijn en dqn is het extra awesome als je toch doorzet!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
faery

Bericht door faery »

Wat ben je een geweldig mensen phedre! Echt zo super hoe je hiermee omgaat!
faery

Bericht door faery »

En zonder jouw geweldige verhaal te willen "kapen" (maar ik kon de post niet meer aanpassen). Ik ben ook trots op mezelf.

Gisteren heb ik, na 3 jaar studeren voor mijn bachelor, 1 jaar besturen, 1,5 jaar vakken volgen voor mijn master, en 1,5 werken aan mijn eigen onderzoek mijn master-diploma gehaald. Vanaf nu mag ik mijzelf dus faery MSc, of drs faery noemen (met een voorkeur voor dat laatste :P).

Al mijn familie (2 paar ouders en mijn tante; alleen mijn broertje kon er helaas niet bij zijn) was aanwezig. Mijn vriendin was er (en ligt nu nog te slapen). Mijn meest belangrijke vrienden waren er *zwaait even naar Crownless en Reza*. Dat was al super en bijzonder. De uitreiking zelf verliep erg goed. Ik moest in 3 minuten iets over mijn scriptie vertellen, en ondanks dat ik letterlijk stond te trillen achter de katheder, verliep dat best ok. Speechen is leuk! Daarna taart gegeten, champagne en koffie gedronken bij de vakbond (die een grote ruimte hebben die daar erg geschikt voor was), en nog met een zeer klein gezelschap uit eten geweest.

:grin_ani:
Boefje

Bericht door Boefje »

Dat is ook iets om trots op te zijn. You go girl! :icon_biggrin:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ooooh Master feary! :hyppocrite: Gefeliciteerd.
En Phedre, hoe jij dingen op pakt en doorgaat, dat is echt bewonderwnswaardig.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
faery

Bericht door faery »

Het is nu officieel: het staat op fetlife :mrgreen:

(en als je ook wil, stuur gewoon een friendsrequest naar het account, komt bij mij binnen ;))
kitten

Bericht door kitten »

Gefeliciteerd faery!! :static:
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

gefeliciteerd faery

en ik ben weer eens trots op mezelf. Ben mijn frustratie van het niet naar Peter kunnen gaan maar om gaan zetten in een uur lang sporten voor het goede doel.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

en dat goede doel is dan jouw humeur?
gaaf dat t werkt!!:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
pluis

Bericht door pluis »

Phedre, jouw levenshouding is inderdaad iets om heel trots op te zijn! Applausje van mij :)

Faery, van harte gefeliciteerd! Hard werken, he, zo'n graad :)
fran

Ik ben trots op...

Bericht door fran »

@phedre: wat knap! En zoals je het beschrijft. Ben onder de indruk van je openheid en de manier waarop je ermee omgaat. Je moet het zelf doen, en dat doe je! En dat is absoluut niet makkelijk.

@Faery: van harte gefeliciteerd! Eer naar jaren hard werken.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

nee, dat was niet het goede doel. Het was sporten in het kader van de Duchenne Sport Challenge, waarbij geld opgehaald wordt voor de Duchenne stichting.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

wat mij al die tijd op de been heeft gehouden is mijn credo: voordeel van slechte tijden is dat je altijd iets hebt om naar uit te kijken, want ooit gaat het weer beter:) en dat heeft blijkbaar gewerkt.

Tuurlijk zijn er momenten dat ik het ook ff niet meer zie zitten... en gaat niet altijd even goed en heb ik best vaak nog vrienden nodig om mijn verhaal ff kwijt te kunnen, om tegen te kunnen mopperen, schelden.. mensen die me ook vertellen wanneer ik het niet goed zie of wanneer ik overdrijf.... maar ik ben er wel weer:) ik leef weer..

thanks allemaal!!:):)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Plaats reactie