steel de bunker
Re: steel de bunker
<-- zet bunker op randje van ruigoord, laat het zonnetje overvloedig schijnen en legt de tent alvast klaar om op te zetten....
oeps verlangt al zo lang naar zomer en tent.. springt de bunker uit... naar haar tent
mijn bunker
oeps verlangt al zo lang naar zomer en tent.. springt de bunker uit... naar haar tent
mijn bunker
- kitten
Maar je vergeet de kraan dicht te draaien phedre! Je spoelt zo je bunker uit. Ik roei mijn bootje er binnen, draai de kraan dicht en trek het stopje uit het putje. Een beetje vochtig nog, maar het is wel...
Mijn bunker!
Mijn bunker!
*koopt een mega föhn en blaast alles lekker warm en droog en meteen kitten het raampje uit, doet de deuren en raampjes dicht en op slot en warmt even lekker op in MIJN met warme lucht gevulde BUNKER!
Helaas heb je iets TE veel warme licht naar binnen geblazen... en jawel, warme lucht stijgt op.. Dus daar gaat je bunker de lucht in.. en zit jij weer in de kou.
Ik zag het gebeuren en ben snel OP de bunker gesprongen..
zo geniet ik van het uitzicht op mijn bunker!
Ik zag het gebeuren en ben snel OP de bunker gesprongen..
zo geniet ik van het uitzicht op mijn bunker!
Terwijl Tippi heerlijk van het uitzicht geniet op haar bunker, sluip ik verkleed als struik langzaam naar de bunker toe....tippi ziet niets door de roze hartjes in haar ogen. Nog een stapje dichterbij...nog een stapje dichterbij...razendsnel pak ik mijn toverstaf uit mijn struikenpak en richt hem op tippi:
hocuspocus doedeldoe, tippi vliegt naar Bitemarks toe, tomtiedom ei-ei-ei...whahaha de bunker is van MIJ!!!!!
( gaat m lekker vuurrood schilderen...)
hocuspocus doedeldoe, tippi vliegt naar Bitemarks toe, tomtiedom ei-ei-ei...whahaha de bunker is van MIJ!!!!!
( gaat m lekker vuurrood schilderen...)
*vindt van niet en zet ruby buiten en loopt naar binnen*
Van Imp!
MIJN bunker
Van Imp!
MIJN bunker
- Ravelijne
De Noorse goden vinden dat ze nog iets tegoed hebben van Imp (edit: ongetwijfeld omdat ze net zo slecht zijn in namen onthouden als ondergetekende
). Terwijl hij als een Scandinavische Oddyseus op pad gaat om zijn heldenwerken te verrichten, plof ik lekker op de bank in...
Mijn bunker.

Mijn bunker.
- Toran
Voorzichtig ploff.... Te laat. Ravelijne ploft zó enorm hard neer, dat ze terugstuiterd, zo door de open deur naar buiten, richting het water..
Nadat ik ben bekomen van de schrik van laagvliegende Ravelijnes loop ik naarbinnen om te genieten van een écht lekker biertje in ....
MIJN bunker!
Nadat ik ben bekomen van de schrik van laagvliegende Ravelijnes loop ik naarbinnen om te genieten van een écht lekker biertje in ....
MIJN bunker!
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."
— Terry Pratchett (Eric)
— Terry Pratchett (Eric)
- kitten
Ik stop een pilletje in je bier, zodat je in slaap valt. Dan kan ik je zo met je stoel naar buiten schuiven, restant biertje nog in je hand.
Mijn bunker!
Mijn bunker!
*pakt kitten bij er staart, trekt er uit de bunker terwijl ze diepe geulen in de grond trekt met er nagels en geeft er een zwieper naar buiten*
Victory for zeh Imp!
Mijn bunker!
Victory for zeh Imp!
Mijn bunker!
terwijl imp kitten naar buiten sleept glip ik snel de bunker in
MIJN bunker !
MIJN bunker !

Alwaar ze mij reeds op de bank aantreft. Ik zet oeps dan ook direct de deur weer uit. Want dit is
MIJN bunker
MIJN bunker
- kitten
Boefje kijkt naar buiten en ziet een huilende Wever. Denkend dat men nu alweeeeer de Wever-troef heeft gespeeld, komt ze de bunker uit stormen onder een luid "en nu is het genoeg!!!". Maar dan komt ze erachter dat het slechts een cardboard cutout van Wever is. Ze merkt het echter te laat, want het is al...
Mijn bunker.
Mijn bunker.
Ik pak dus die cardboard wever op en steek hem in de fik. Daarmee rook ik kitten uit.
Ik steek een stokje wierook aan om de rook lucht te verdrijven en trek daarna weer in:
mijn bunker
Ik steek een stokje wierook aan om de rook lucht te verdrijven en trek daarna weer in:
mijn bunker
- Toran
*loopt met een zeer krachtige CO2 blusser naar de bunker* Wat een rook! En waar rook is, is vuur!
*stapt de bunker binnen en probeert het heetste object in de bunker te blussen.. Maar door de kracht van de blusser wordt Boefje zo naar buiten geblazen*
Hmm.. Toch teveel.. Nouja.. *gooit de blusser naar buiten, ruimt de zooi op en gaat rustig zitten*
Zo! Tijd voor wat rust in...
MIJN bunker!
*stapt de bunker binnen en probeert het heetste object in de bunker te blussen.. Maar door de kracht van de blusser wordt Boefje zo naar buiten geblazen*
Hmm.. Toch teveel.. Nouja.. *gooit de blusser naar buiten, ruimt de zooi op en gaat rustig zitten*
Zo! Tijd voor wat rust in...
MIJN bunker!
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."
— Terry Pratchett (Eric)
— Terry Pratchett (Eric)