De wondere wereld van digitale techniek
- juffie
- Site Admin
Re: De wondere wereld van digitale techniek
Ja ik ook. De mijne is van het werk en ik vrees de dag dat ik hem moet afgeven. Zou zomaar kunnen dat ik hem met het verlof moet afstaan... Ik koop echt een nieuwe dan.
MILF 

-
Ik heb er stiekem twee
Ik ga binnenkort een kitchen cabinet mount kopen en dan wordt de tweede dedicated voor in de keuken hihi.
Eigenlijk is die ook van werk, maar ik denk niet dat ze 'm ooit nog terug willen.

Ik ga binnenkort een kitchen cabinet mount kopen en dan wordt de tweede dedicated voor in de keuken hihi.
Eigenlijk is die ook van werk, maar ik denk niet dat ze 'm ooit nog terug willen.
- kitten
Zoonlief heeft een Acer. Hij gaat er niet verstandig mee om. Hij propt hem vol met apps tot hij de melding krijgt dat het geheugen vol is.
Maar het ding blijft werken!
De beide heren hier hebben Asus transformers, tablets waar je een toetsenbord aan kunt klikken. Vooral Heerscher gebruikt dat ding veel. Gewoon als laptop, bijna. Tabbladen is ook geen probleem, hij heeft er altijd tig open staan, als ik over zijn schouder mee kijk.

De beide heren hier hebben Asus transformers, tablets waar je een toetsenbord aan kunt klikken. Vooral Heerscher gebruikt dat ding veel. Gewoon als laptop, bijna. Tabbladen is ook geen probleem, hij heeft er altijd tig open staan, als ik over zijn schouder mee kijk.
een aantal mobiele providers hebben een tijd geleden reclame gemaakt met abonnementen met oudere generaties smartphones. Nu vind ik daar niet echts iets makkelijk overzichtelijk over terug. Iemand een idee wat ik bedoel en waar ik het kan vinden online?
funga
funga
- juffie
- Site Admin
-
Smartpakker kan in principe ook met nieuwe toestellen maar dan betaal je per maand meer aan lease. En heb je na 2jaar de keuze of je het toestel wilt houden en dan beetje bijbetalen of toestel weer.wilt inleveren en met nieuw toestel en nieuw abo weer verder wilt gaan. Lease is vaak wel interessant maar niet altijd moet je echt ff gaan uitrekenen wat je over 2jaar betaald.
dank je dames.
Zijn er nog zo'n initiatieven zonder lease?
Zijn er nog zo'n initiatieven zonder lease?
- Mack
Een briljante klok
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Ravelijne
Misschien is dit het goeie topic voor deze vraag. Okay: als ik op een kinky site een link post naar een andere site (bijvoorbeeld in een writing op mijn eigen profiel), dan kan de eigenaar van de andere site via webstats zien dat bezoekers via dat linkje op die site komen. Nu is mijn vraag of je dat ook kan voorkomen. Is daar een workaround voor?
Ik wil namelijk een paar linkjes posten naar een vanilla site, maar liever niet dat de site-eigenaar eens gaat neuzen op Fetlife wie toch die link daar geplaatste heeft.
Wacht, volgens mij heb ik het al gevonden. Dit ziet eruit alsof het zou moeten doen wat ik bedoel. Iemand daar ervaring mee?
Ik wil namelijk een paar linkjes posten naar een vanilla site, maar liever niet dat de site-eigenaar eens gaat neuzen op Fetlife wie toch die link daar geplaatste heeft.

Wacht, volgens mij heb ik het al gevonden. Dit ziet eruit alsof het zou moeten doen wat ik bedoel. Iemand daar ervaring mee?
- Daantje
- Contacteer:
In de statistieken van mijn blog zie ik nooit terug dat er mensen vanaf fetlife hebben geklikt. Wel andere sites en zoekmachines maar FL staat nooit tussen de referrers. Volgens mij kunnen sites een 'do not track' meegeven aan links.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Ravelijne
Tof! Dat scheelt al weer een stuk.
Ook met terugwerkende kracht. 

- Jezebel
Mijn internet doet raar... Ik gebruik chrome, en heb gisteren iets gedownload. Het bleek iets anders te zijn dan wat ik wilde, dus ik heb het er halverwege weer afgegooid (helemaal, via het configuratiescherm), maar elke keer als ik nu internet opstart krijg ik als eerste pagina iets met Qone8. Ik heb dit al geprobeerd te veranderen via de instellingen van chrome, door de url te verwijderen, het vinkje te zetten bij 'openen op startpagina', alle programma's die er verdacht uitzagen die gisteren waren geinstalleerd te verwijderen en de computer opnieuw op te starten, maar hij blijft openen op die startpagina die ik niet wil. Virusscan heb ik er ook al overheen gedaan, maar die vindt niks.
Hoe krijg ik dit weg?
Hoe krijg ik dit weg?
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- Mack
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Jezebel
Malwarebytes is bezig... ben benieuwd.
There's a room inside your gut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- Ravelijne
Weet iemand nog een adresje voor goede, betaalbare harde schijven? Mijn externe harde schijf met backup en grote bestanden is aan het overlijden. Hij doet het nog af en toe, als je er wat voodoo bezweringen tegenaan gooit. Als ik snel een nieuwe koop, kan ik misschien mijn data nog redden.
Eentje van 2TB of groter zou het fijnst zijn, maar ik heb vanochtend even zitten kijken en ik krijg het idee dat ze de laatste tijd niet goedkoper zijn geworden...
Eentje van 2TB of groter zou het fijnst zijn, maar ik heb vanochtend even zitten kijken en ik krijg het idee dat ze de laatste tijd niet goedkoper zijn geworden...