Ongecontroleerde rant topic!
- pluis
Re: Ongecontroleerde rant topic!
RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICOOOOOOOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
- Daantje
- Contacteer:
Is dat dan inclusief Jodeltiroler met fout baardje?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- eireann
- Site Admin
Als je dan de fietspomp buiten laat staan (want lekker dicht bij de fietst), en je gaat binnen je band plakken. En als er dan drie mieren uit komen die je dood stampt.... Dan is het best een goed idee om de fietspomp even goed uit te kloppen zodat alle mieren er uit zijn, toch??
Maar Anne, lieve lieve Anne...... DOE DAT DAN BUITEN HET HUIS EN NIET IN DE BLOODY KEUKEN!!!
dom dom dom...
Maar Anne, lieve lieve Anne...... DOE DAT DAN BUITEN HET HUIS EN NIET IN DE BLOODY KEUKEN!!!
dom dom dom...
**Self Rescuing Princess**
- kitten
LOL! Heel nest?
- eireann
- Site Admin
stuk of 30/40 mieren. DB heeft de rest buiten er uitgeklopt terwijl ik de rest verstampte. (DB had geen schoenen aan
)

**Self Rescuing Princess**
- Peter^
- Contacteer:
Heb jij dan de rest met je blote voeten verstampt? Lekker maso. ;-)
Geniet van de positieve momenten.
Oké. Ik weet dat voetbal volkssport nummer 1 is. Ik vind er zelf weinig aan maar kan me voorstellen dat mensen het een leuke sport vinden. Ieder zijn ding. En dat veel mensen uitkijken naar het aankomende EK. Ook nog oké. Maar...
Ik word dus wel helemaal kutjedol van die ORANJEGEKTE in de reclames!
Zo kun je een voetbal scoren bij de Gamma, de Duitse ambassade oranje verven voor een EK-burger, juichbandjes sparen bij de Plus, meezingen met de Radio538 EK hits, TV kijken op je tabloid naast je partner op de bank (Eikel!), jumbollen eten, de Pringles fancan bestellen als ook natuurlijk die fantastische thuistap bij een 5 jarig energie abonnement bij de NEM... en nog veel meer.
Weet je wat ik dan hoop? Dan hoop ik dus dat de reclame van de Coop uitkomt. Je weet wel. Met de Oranje Buddies. Hij gaat zo:
"En? Wie wordt het?"
"Duitsland."
Ja, graag. Doe maar. In de eerste ronde al. Zijn we meteen van al die zooi af!
Ik word dus wel helemaal kutjedol van die ORANJEGEKTE in de reclames!
Zo kun je een voetbal scoren bij de Gamma, de Duitse ambassade oranje verven voor een EK-burger, juichbandjes sparen bij de Plus, meezingen met de Radio538 EK hits, TV kijken op je tabloid naast je partner op de bank (Eikel!), jumbollen eten, de Pringles fancan bestellen als ook natuurlijk die fantastische thuistap bij een 5 jarig energie abonnement bij de NEM... en nog veel meer.

Weet je wat ik dan hoop? Dan hoop ik dus dat de reclame van de Coop uitkomt. Je weet wel. Met de Oranje Buddies. Hij gaat zo:
"En? Wie wordt het?"
"Duitsland."

Ja, graag. Doe maar. In de eerste ronde al. Zijn we meteen van al die zooi af!
- Mack
@Boefje: Word!
Ik blijf een voorstander van de post-voetbalwedstrijd-spelen.
Na de wedstrijd alle hooligans het veld op, hek erom heen, last man standing...
Ik blijf een voorstander van de post-voetbalwedstrijd-spelen.
Na de wedstrijd alle hooligans het veld op, hek erom heen, last man standing...

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Daantje
- Contacteer:
Voetbal is net het songfestival. Iedere keer weer zijn 'we' (lees een stel overbetaalde watjes die alle contact met de realiteit kwijt zijn) de beste. Zijn de verwachtingen hoog en worden 'we' bij de eerste ronde naar huis gestuurd. In de nabeschouwing wordt dan no even haarfijn uitgelegd dat 'we' het betere spel hadden maar de kansen niet afdwongen. Ondertussen kan ik niet fatsoenlijk boodschappen doen zonder onder de voet gelopen te worden door asociale verwende bedelkinderen. Die ook nog eens respectloos tegen je schelden als je ze niets geeft..
- kitten
Schelden heb ik echt nog nooit meegemaakt. Bedelkinderen trouwens ook nauwelijks, maar da's meer een AH dingetje geloof ik en daar kom ik sowieso nooit.
- Daantje
- Contacteer:
Ik woon in de randstad. In een dorp vol met door en door verwende compensatiekinderen die vinden dat ze recht hebben op de verzamelprullaria van het moment.
- Voleuse
Voetbal zijn we toch wel beter in dan het songfestival, hoor 
Vorig WK kwamen we toch al best ver?

Vorig WK kwamen we toch al best ver?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten
Ja, songfestival is inderdaad kanslozer. Volgens mij sturen ze expres zo slecht mogelijke kandidaten, zodat ze het risico niet lopen die gein volgend jaar te moeten organiseren!
kennelijk heb ik een zo'n blik op mijn gezicht zodat ze niet eens om de plaatjes durven te vragen.
Hier staan die kinderen ook maar ik heb ze nog niet asociaal of onbeschoft zien doen als ze niets krijgen. Dus persoonlijk vind ik ze niet storend.
Songfestival snap ik ook niet.. we hebben toch best goede performers hier, waarom sturen we die niet? The voice of Holland zaten toch best leuke kandidaten tussen, ik denk dat we met een Paul Turner best kans hadden gemaakt..
Songfestival snap ik ook niet.. we hebben toch best goede performers hier, waarom sturen we die niet? The voice of Holland zaten toch best leuke kandidaten tussen, ik denk dat we met een Paul Turner best kans hadden gemaakt..