Jeejtje, Tweejtje & Threejtje
- juffie
- Site Admin
- juffie
- Site Admin
-
Re: Het Jeejtje-babytopic
Knuffff juffie! T blijft wel heel spannend zo steeds. Wanneer kon je nu weer voor echo? Dan heb je weer even een kijkje in je buik en hopelijk blijkt er dan groei en dat t goed gaat, t kan he zelfs met afentoe beetje bloedverlies. Dan blijft het spannend maar komt er toch steeds beetje meer hoop (sorry dit weet je zelf ook wel en geen valse hoop geven enzo maar je hoort het wel dat het kan). En mocht het met deze echo niet goed zijn dan heb je in ieder geval duidelijkheid. En verdriet, dat ook. Maar het slopende tussen hoop en vrees hangen is dan tenminste hopenlijk over. Ik duim nog steeds heel erg mee en ik denk elke dag aan jullie, ik hoop zó dat het allemaal goedkomt!!
O en ik bedoel het goed dit berichtje, hoop dat het ook zo overkomt. vind het soms lastig onder woorden brengen, maar ik leef echt met jullie mee
O en ik bedoel het goed dit berichtje, hoop dat het ook zo overkomt. vind het soms lastig onder woorden brengen, maar ik leef echt met jullie mee
- juffie
- Site Admin
- Crownless
- Ravelijne
*knuffel*
- eireann
- Site Admin
Vervelend, het kan ook niks betekenen, vrijdag duidelijkheid hoopik!
**Self Rescuing Princess**
- Sabrina
Knuffff meis!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Nog meer knuffels. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.
- JerryM
knuf, je weet.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Ik hoop dat ze je morgen een definitief (positief) antwoord kunnen geven. Deze onzekerheid is niet lang vol te houden.Succes morgen
- Peter^
- Contacteer:
- juffie
- Site Admin
Nee, het is inderdaad slopend. Nu heb ik sowieso als enige 'kwaal' vermoeidheid, maar dit vreet ook in mijn hoofd bergen energie.
En ik denk dat als ze morgen positief zijn, ik nog steeds een 'gevoeletje' hou, want ik kan nog steeds die 2 weken niet goed verklaren en ik heb gewoon al vanaf het begin zo'n idee van dat het niet goed zit. Voel me ook helemaal niet zwanger enzo... Nou ja, we zien wel.
En ik denk dat als ze morgen positief zijn, ik nog steeds een 'gevoeletje' hou, want ik kan nog steeds die 2 weken niet goed verklaren en ik heb gewoon al vanaf het begin zo'n idee van dat het niet goed zit. Voel me ook helemaal niet zwanger enzo... Nou ja, we zien wel.
MILF