Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
skaoot

Re: Vrolijk!

Bericht door skaoot »

Haha ik heb ook smsspam gehad van die feestende dame in kwestie :mrgreen: En als ik er de energie voor had gehad had ik me laten overhalen misschien...
Maar al zoveel leuke dingen gedaan dit weekend dat de energie beeeeetje op is. Maar ik ook vrolijk ben :static:
En nu naar bed met wat leuke ontwikkelingen om over na te denken :)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Crownless

Bericht door Crownless »

Yay!!! Ik ga een keer stappen met tijg :static:

Mèn, ik was zo niet handig. Me dingen bedenken als 'oh, maar die heeft een hernia/is zwanger/woont aan andere kant van het land/telefoon is stuk' terwijl de telefoon al overging. Echt, eerst nadenken, dan pas op bellen drukken.

Maar goed dat m'n accu leeg was, anders had ik nog veel meer lopen spammen.

I hadz fun.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

soms is post uit de brievenbus halen best wel leuk:) zit er zomaar een brief in van een heel lief vriendinnetje die je vertelt dat je een geweldig tof mens bent:):):) YEAHHHH.... ik ben een geweldig tof mens!!!!!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

de zon schijnt, ik ga vanavond naar Ikea (en krijg weer een leuke goodiebag), ik ben weer afgevallen en nog 4 nachtjes slapen en ik heb weer een heeeeeeeel leuk weekend voor de boeg met mijn Meester, een taart en andere leuke mensjes die langskomen voor mijn verjaardag...... Sometimes life is wonderful
tinkerbell

Bericht door tinkerbell »

leuk he phe, post krijgen, grinnnnnnn
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

yep:) wel als het zulke lieve dingen zijn:):)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
dbj

Bericht door dbj »

Nou chippie, deze had je nog niet zolang en nu alweer verkocht...
Wat doe je er dan mee (anders dan ermee rijden)???
dbj

Bericht door dbj »

jaja, ongemakken noem je dat :mrgreen:

Ik hoorde iets in de trant van mobiel zwembad ofzo.
Mooi dat je hetzelfde bedrag kreeg als je destijds ervoor betaald had :lol:
kitten

Bericht door kitten »

Woensdag de chef aangegeven dat ik het een toffe job vond, maar teveel uren voor mijn kids. Hij zag er zichtbaar opgelucht uit toen ik aangaf de oplossing te zien in minder uren ipv weggaan (ik zit nog in mijn proeftijd) en toen kreeg ik nog een stapel veren in mijn reet dat ik dingen zo snel en pro-actief oppakte en leerde en naar me toe trok en en en... Minder uren ivm de kids was geen probleem! *glim!* :mrgreen: Ikke ook blij, want als het niet had gekund,, was ik terug de WW in gegaan, het was echt niet te doen met de kids. :icon_sad: Maar dat hoeft dus niet! :static:
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

Dat klinkt super fijn kitten!
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Dat is zeker lekker! Het klinkt alsof je daar wel ff gelukkig kunt blijven :)
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
sandra

Bericht door sandra »

Gisteren voor het eerst in het openbaar gespeeld met Muis :) :) :) Was gaaf!!

Het spelen was sowieso al een hele tijd terug.. dus daarom was het helemaal al super :static: , maar nu heeft Muis ook gewoon les gehad in het slaan met de single tail en hij is er ook weg van!!!

Staat nu bovenaan ons verlanglijstje :inluv: :inluv:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ikke ben blij dat mijn drie bekenden in Japan alle drie van zich hebben laten horen en nog leven, hoewel de situatie nog erg onzeker is. Tsunami + aardbevingen + vulkaanactiviteit + kerncentrale = FAIL!!! Om het maar even zachtjes uit te drukken.

Op kleiner en persoonlijker vlak ben ik blij omdat ik gisteren met twee singletails tegelijk ben geslagen en dat was super, super fijn! @Sandra: zijn we elkaar toevallig op hetzelfde feestje min of meer misgelopen? Jou ken ik niet van gezicht, maar ik meende al dat ik Muis herkende. Echter op een moment dat ik nogal niet in staat was om hoi te komen zeggen, qua vastgebonden en geslagen, enzo. ;)
sandra

Bericht door sandra »

@Ravelijne: Klopt! Ik hoorde van Muis wel dat jullie het waren :) Was mooi om jullie bezig te zien! Leuk zo met z'n drieen, maar inderdaad de tijd om even hallo te gaan zeggen hadden we niet helemaal meer. Maar je stond mooi! Mooi gezicht! Leuk spel! en leuke geluidjes maak je :) :)
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ik heb een super gaaf weekend gehad en daar zijn zelfs nog sporen van te zien (wat bijna nooit gebeurd). En scoubidou touwtjes zijn gemeen, heel erg gemeen.
Plaats reactie