Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
skaoot

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door skaoot »

niet zozeer verdrietig of boos als gewoon ff stom baalmoment. For some reason was ik er heilig van overtuigd dat ik al een jaar of 5 ingeschreven stond bij woongebeuren te Den Bosch. Zoek ik net ff m'n inschrijfnr op... is het pas sinds begin 2008! Dus mijn kansen zijn iets minder yay dan ik dacht. Stom. Sowieso stom dat je al een jaar of 6 vantevoren moet besluiten waar je wilt wonen!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
kitten

Bericht door kitten »

Woohoo, skaoot wil dichterbij komen wonen! :static:

maar wel kut dat dat dus blijkbaar niet meteen wil lukken... :nopompom:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

*wijst naar kitten* What she says!
(ok, Den Bosch is nog steeds niet naast de deur, maar hell... Dichtbij genoeg! :mrgreen: )

En knufff dat 't niet lijkt te lukken! :close_knuf:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

zo sta ik al jaar of 10 of zo ingeschreven in almere, destijds gedaan toen ik ging scheiden...leek me redelijk centraal. Toen ik na scheiding huisje in middenmeer kreeg, inschrijving in almere in stand gehouden, ook steeds betaald dus, want als kinderen de deur uitzijn, zie ik mezelf niet alleen in de polder achterblijven, sta ik redelijke tijd ingeschreven in almere, dus maak ik redelijke kans. Toen kids deur uit waren, werd het geen almere maar Den Helder.. (duurde daar maar 3 mnd!!!) Inschrijving in almere in stand gehouden, want als ik hier ooit weg zou willen...... Kreeg ik vorige week en brief dat men van plan is de woningtoewijzing voortaan via loting te gaan doen en dus de inschrijftijd te laten vervallen!!!! Via enquete kon je dus aangeven of je het daar wel of niet mee eens was..... Mocht ik dus ooit weg willen hier....
heb ik al die jaren voor niks betaald....
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
kitten

Bericht door kitten »

Ja, maar van de andere kant, toen ik ging samenwonen wist ik dat ik me moest inschrijven bij de woningbouw "voor het geval dat". Was er niet van gekomen en toen we 5 jaar later gingen scheiden zei WBV doodleuk: "had je je maar moeten inschrijven. Scheiden is een keuze. Blijf maar 3,5 jaar als exen samenwonen!" (wachttijd op dat moment) Terwijl de mensen die 20 jaar lang braaf hun 10 euro hadden betaald de eerste keuze hadden in alles! Gewoon omdat ik 5 jaar eerder vergeten was ons in te schrijven! Dus mooi dat ik iedereen aanraad, in welke situatie je ook zit,

Schrijf je in bij je woningbouwvereniging!!

Het meest eerlijke systeem vind ik een systeem waarbij je punten verdient als je reageert. Punten die ook weer kunnen vervallen als je ophoudt met reageren ofzo. De mensen die het meest omhoog zitten, reageren het meest, krijgen het eerst een huisje.
dbj

Bericht door dbj »

Ging best snel in mijn geval. Stond amper twee jaar op de wachtlijst en kreeg toen een eerste aanbod die de mogelijkheid gaf om te vertrekken uit het brabants plattelandsdorpje naar de grote stad. Die kans liet ik niet onbenut natuurlijk, al woon ik nog steeds in m'n uppie :cry:
Oke, mijn huidig app is wel een stukkie kleiner dan mijn vorige maar ik woon nu wel in de grote stad :banana: en bovendien op korte afstand van het NS-station HS.
En ik heb mijn inschrijving lekker gehandhaafd; voor later. Al heb ik nu wel bericht ontvangen dat bij toewijzing streng gekeken wordt of je wel daadwerkelijk aan alle eisen voldoet voor een huurwoning. Vooral inkomen en gezinsgrote werden genoemd.
skaoot

Bericht door skaoot »

@ kitten: weeeeeej, nu heb ik nog meer zin die kant op te gaan :mrgreen:
Ik heb iets meer wachttijd in Nijmegen, jaar of 5 geloof ik. Maar wil hier dus eigenlijk wel weg. Wil dichter bij alle leuke mensjes! Stom gedoe dat huizengebeuren. Misschien gewoon gericht een vriendje in de goede regio zoeken en daar in no-time bij intrekken ofzo :clown:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

owjee, moeten we de mannen in het bewoonbare deel van nederland alvast voor je waaarschuwen? :clown:
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
katzen

Bericht door katzen »

AAAAAAAAAAH
IK HEB DE VERKEERDE GOLFLENGTE GEBRUIKT VOOR MIJN FOTOMETRIE ASSESMENT
*doet huilen*
grumble.... nou ja, als ik maar een recht lijntje in t programa krijg..... dan zet ik t wel bij de foutberekening
kitten

Bericht door kitten »

Ik heb geen idee wat dat betekent, maar ik het klinkt als flink balen!
leonietje

Bericht door leonietje »

Heb gewoon ff een enorme dip... Ik heb een paar doelen die ik wil bereiken maar telkens als ik in de buurt kom van die doelen gebeurd er iets waardoor ik weer helemaal opnieuw moet beginnen... Waarom vecht ik er eigenlijk nog voor het lukt me toch niet. :icon_sad:
kitten

Bericht door kitten »

2 steps forward, 1 step back. :hug: Uiteindelijk kom je er wel, ook al voelt het nu even niet zo!
vode

Bericht door vode »

Bleeegh morgen het UWV bellen... geen zin in.. Nadat ik vorige week te horen heb gekregen dat ik rond april minimaal 3 maanden klinisch therapie ga volgen doordeweeks is alles echt even teveel.

Ik moet morgen bellen om te laten weten dat mijn psycholoog erop staat dat ze contact met haar opnemen over de beslissing van de Wajong. De verzekeringsarts zei namelijk dat ik aan de criteria qua wanneer het is ontstaan voldoe (voor je 17de ofzoiets), maar dat ze niet zeker weet of wajong goedgekeurd zou worden op dit moment tenzij ik in deel- of voltijd therapie zou gaan.

Nou is die beslissing gevallen en sta ik op de wachtlijst tot ongeveer april. En nu had ik vorige week de tweede afspraak met het UWV over de wajong en deze keer met de arbeidsarts in plaats van de verzekeringsarts. Deze kijkt naar je mogelijkheden. En deze liet heel duidelijk weten dat ondanks dat het voor mijn 17de is ontstaan en ondanks dat ik 3 maanden klinisch ga, dat ze denkt dat de kans klein is dat ik wajong toegekend ga krijgen, omdat als ze even goed nadenkt ze wel een aantal functies qua werk kan bedenken die ik HAD kunnen uitvoeren rond mijn 17/18de.. Ik volg die logica niet echt.

Mijn psycholoog was het er ook absoluut niet mee eens want ja, ik had toen wel tomatenplukker kunnen gaan doen maar dat was helemaal niet goed voor me geweest. Alle baantjes die ik toen heb uitgeprobeerd gingen ook allemaal mis. Dus nu wil ze me heel graag helpen hiermee, maar het is dus aan mij om het UWV ervan te overtuigen dat zij contact moeten gaan opnemen met mijn psycholoog om dit te bespreken omdat ze het er niet mee eens is..

Dit vind ik best heel eng, ik moet hun ervan overtuigen en dan nog maar hopen dat ze het doen. Dit is echt allemaal een beetje veel op mijn bord nadat je het nieuws hebt gehad dat je 3 maanden doordeweeks niet in je bedje naast je vriendje gaat slapen.
dbj

Bericht door dbj »

Waarom gaat telkens de lamp in de badkamer stuk? Telkens een nieuwe indraaien en na een week of vijf/zes is ie al kapot :nopompom:
Zo ga ik wel errug snel door mijn voorraad gloeilampen heen....

Had een voorraad 75 Watt lampen ingeslagen (die zijn nu al moeilijk te verkrijgen) en dus een kast vol, maar zo wordt de voorraad sneller minder dan gehoopt.
En ik wil graag goed en helder wit licht hebben, vooral in de badkamer.
De kleine buislamp boven de spiegel gaat nooit stuk...
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Is de bedrading en het armatuur nog wel in orde? Je kan natuurlijk net een partij slechte lampen hebben, maar ik vermoed da het probleem groter is. Als je jezelf vertrouwd ermee: haal het armatuur los en zet de bedrading opnieuw vastzetten.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Plaats reactie