WS valt af!
- kitten
Re: WS valt af!
Wat goed!! Ondanks je afkeer van fietsen in de regen!
- kitten
Geen zin om naar de winkel te gaan, dus een potje kant en klaar saus open getrokken en opgewarmd met een uitje, extra tomaatje en knoflook. Door de pasta en klaar. Blijkt die saus maar 1 punt te zijn!
Geen vlees erbij gedaan, verzadigende portie pasta, 8 punten en ik ben klaar!
Hak PastaGroenten is dus inderdaad voornamelijk groenten! Tof!

Hak PastaGroenten is dus inderdaad voornamelijk groenten! Tof!
- eireann
- Site Admin
Goed bezig Skaoot!
Vandaag bij het avondeten meer groente genomen en geen aardappelpuree, scheelt ook een smak met punten. Heb in Amstelveen WW koekjes gekocht en WW soep. Volgende keer in Ierland een lege koffer mee
veel goedkoper daar!
Dat is handig kitten! 8 punten voor avondeten is netjes!
Vandaag bij het avondeten meer groente genomen en geen aardappelpuree, scheelt ook een smak met punten. Heb in Amstelveen WW koekjes gekocht en WW soep. Volgende keer in Ierland een lege koffer mee

Dat is handig kitten! 8 punten voor avondeten is netjes!
**Self Rescuing Princess**
- kitten
Kunnen we dan bij jou bestellen? 

- eireann
- Site Admin
- seleena
Aan het genieten van 45g m&m peanuts voor 6 punten! Leuk als je nog veel puntjes over hebt 

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- eireann
- Site Admin
Ben vandaag iets over m'n punten heen. Net drie cracottes met smeerkaas op. Was lekker
Ik overweeg een weekendje weg naar Engeland
Daar is het assortiment nog groter 

Ik overweeg een weekendje weg naar Engeland

**Self Rescuing Princess**
- seleena
Lekker doen anne! 

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
Je moet niet als je aan het WW-en bent naar Rudolph's Bakery op 24Kitchen kijken......
Ik vrees dat ik bij alles wat hij maakt, meteen mijn gehele dagtotaal van 27 punten kwijt ben...... :o
Ik vrees dat ik bij alles wat hij maakt, meteen mijn gehele dagtotaal van 27 punten kwijt ben...... :o
Hihihihi, sommige dingen niet doen inderdaad!
Ik heb mij trouwens kunnen beheersen gisteren bij het sporten en niet zo'n groot glas van die mierzoete, ik weet niet hoveel calorieen bevattende sportdrank genomen, maar in plaats daarvan thee en water. En 1 glas van die isotone drank, die ik net zelf heb moeten invullen, en die blijkt maar 1 punt per 100ml te zijn. Best netjes gedaan!
Nog 33 over van m'n weektotaal ook, mede dankzij al 20 verdiende active points deze week overigens.
Ik heb mij trouwens kunnen beheersen gisteren bij het sporten en niet zo'n groot glas van die mierzoete, ik weet niet hoveel calorieen bevattende sportdrank genomen, maar in plaats daarvan thee en water. En 1 glas van die isotone drank, die ik net zelf heb moeten invullen, en die blijkt maar 1 punt per 100ml te zijn. Best netjes gedaan!
Nog 33 over van m'n weektotaal ook, mede dankzij al 20 verdiende active points deze week overigens.
Ik ga mezelf vandaag verwennen met een Bossche bol van Boheemen....
Ben inmiddels 3,1 kilo kwijt! Even mezelf belonen. Ga morgen gewoon extra wandelen.....
Ben inmiddels 3,1 kilo kwijt! Even mezelf belonen. Ga morgen gewoon extra wandelen.....
- juffie
- Site Admin
Net braaf normaal ontbeten, geen Engels ontbijt genomen. Ik weet niet of ik echt ben afgevallen, want we zijn natuurlijk wel steeds op pad geweest enzo, maar heb wel geprobeerd zoveel mogelijk op te letten. Daarentegen wel alcohol op, dus dat kost weer een berg.
Volgende week weer normaal dus veel sporten en thuis gezond eten.
Morgen weegmoment.
Oh en nog wat, ik had de hele week geen cola op en toen ik er een bestelde, toen vond ik het gewoon vies zoet. De pub erna de gok genomen en light besteld en gek genoeg vond ik dat lekkerder dan de gewone. Misschien omdat het uit een apparaat kwam, maar dafuk, ik lust light!
Volgende week weer normaal dus veel sporten en thuis gezond eten.
Morgen weegmoment.
Oh en nog wat, ik had de hele week geen cola op en toen ik er een bestelde, toen vond ik het gewoon vies zoet. De pub erna de gok genomen en light besteld en gek genoeg vond ik dat lekkerder dan de gewone. Misschien omdat het uit een apparaat kwam, maar dafuk, ik lust light!

MILF 

- seleena
-1,2 kilo deraf voor mijn eerste week.
0 extra weekpunten gebruikt, wel mijn verdiende activiteitspunten verbruikt verdeeld over de week. Ook ga ik mijn weegdag veranderen naar woensdag.

0 extra weekpunten gebruikt, wel mijn verdiende activiteitspunten verbruikt verdeeld over de week. Ook ga ik mijn weegdag veranderen naar woensdag.
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
- eireann
- Site Admin
- seleena
Dank je wel ann! 

Take me or leave me <3
Take me or leave me <3