Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Peter^
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Peter^ »

Kassa forum: http://kassa.vara.nl/home/" onclick="window.open(this.href);return false;
forum valt onder het kopje 'discussies'.
Geniet van de positieve momenten.
Crownless

Bericht door Crownless »

Als je een contract hebt afgesloten voor tv (schijnbaar) en zij leveren niet, dan is dat toch contractbreuk?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Voor je naar kassa gaat misschien toch een klacht indienen? Vaak lost de klachtenafdeling het wel op en krijg je nog een maand of twee maanden gratis ook. Is een kwestie van 1 mailtje sturen...
kitten

Bericht door kitten »

Ik denk niet dat ze het in de kleine lettertjes hebben staan, ik denk dat ze hierop gokken:
Pluu schreef:We zouden naar de rechter kunnen gaan, maar kost veel tijd, veel energie, kost geld waarvan we moeten zien of we het terug krijgen.. dus kortom, gaan we niet doen, zeker niet met een koter over de vloer die veel tijd kost.
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

Pluu, jij hebt toch ook ergens de voorwaarden enzo liggen van hun? Ik zou flink gaan klagen, ik ben bij @Home destijds nog langs hun hoofdkantoor gegaan(was dichtbij gelukkig) om mijn beklag te toen. En toen hebben ze het ter plekke opgelost.
Kassa kan inderdaad ook helpen, Radar(als dat nog bestaat) en nomineren voor de koude douche ook.
Hier hoeft geen rechter aan te pas te komen als je maar genoeg "stennis" schopt. Wat zij hebben gedaan is inderdaad contractbreuk, want jij betaald voor iets wat hun niet lukt jou te leveren. Als zij dat weigeren of niet kunnen fixen heb jij recht om de overeenkomst ongedaan te maken. Dat is volgens mij wettelijk bepaald ook?
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

trouwens: alle communicatie beschrijven(of bewaren in geval van post of mail). Wat is er wanneer gezegt en via welke weg. Dat heb ik ook gedaan, en dat is behoorlijk handig!
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

ik heb het met tele2 wel tot rechtzaak laten komen, maar ze zijn gewoon veel sterker met al hun bedrijfsjuristen dan een particulier die het zelf doet (kantonrechter mag je zelf doen, zonder advocaat) omdat die geen dure advocaat kan betalen. Ik mocht dus uiteindelijk toch alles betalen (terwijl ik niet eens apparatuur van tele2 in huis had!!!)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Consumentenbond heeft een nieuwe website gelanceerd: klachtenkompas.nl
Bent u ontevreden over een aankoop, over een lopend contract of over de service van een bedrijf? En wordt uw klacht maar niet opgelost? Plaats 'm dan op deze website. Via dit nieuwe, gratis platform van de Consumentenbond gaat u online het gesprek aan met uw leverancier. En om zeker te zijn dat uw klacht serieus wordt genomen, kijkt de Consumentenbond met u mee.
Geniet van de positieve momenten.
Crownless

Bericht door Crownless »

Soms is het ook gewoon lekker om over iets te klagen want dat klagen kost minder energie dan het hele 'dit los ik op'-circus. En dat mag ook gewoon. Zij zijn stom want ze moeten gewoon leveren wat jij wilt en niet zeiken verder!

Maar, twee vliegen in een klap: op twitter gaan klagen, met #bedrijfsnaam. Bedrijven zijn zo nieuwe media gericht dat ze willen voorkomen dat iemand kwaad over ze spreekt online. Het zou maar wat vervelend zijn als iedereen op #plaatsnaam klaagt over een media aanbieder, zijn ze zo een doelgroep kwijt.

Maar is ook weer gedoe enzo. En zeker met een baby heb je denk ik niet altijd energie om te knokken voor iets waar je recht op hebt. Het moet gewoon goed gaan, verdorie!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah................ :evil: :evil: :evil: :evil:

Vorige week vrijdag bij het VUmc geweest. Gevraagd om een nieuw recept androcur en of ik daarvoor naar de arts zou moeten. Nee, dat was niet nodig het recepetje zou per post komen. Vorige week nog maar eens gebeld. Want géén recept. Was iets fout gegaan, ze zouden zorgen dat de arts (afgelopen) vrijdag een recept zou schrijven en dat zou opgestuurd. Eigenlijk al te laat want het is een vrij weinig voorgeschreven medicijn, niet iets waar mijn apotheek een la vol van heeft. Vorige keer moest het ook al speciaal besteld worden.

We leven nu maandag en nog steeds geen post. Mijn pillen zijn inmiddels op. Morgen moet ik in het VU zijn voor de KNO arts, ga ik wel gelijk langs de genderpoli. Ik weet dat daar alleen op vrijdag receptschrijvende artsen zijn. Maar het is verdomme een groot universitair ziekenhuis. Trekken ze maar een willekeurige andere witte jas aan zijn mouw om een recept te krabbelen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Of ze printen het recept wat zoek is geraakt in de post (of per ongeluk toch niet verstuurd?) nog een keer voor je uit!
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Wat zijn de mensen in mijn buurt een ongelooflijke idiote eikels!!l! Vanmiddag werd ik aangesproken door de buurvrouw van twee huizen verderop, of ik even tijd had. Ze vertelde dat de weg afgesloten zou worden (wist ik al) en de huizen dan alleen via de stoep bereikbaar zouden zijn. En nu kwam de heg aan de zijkant van mijn huis behoorlijk ver over de stoep heen, dus of ik daar iets aan wilde doen. Haar man wilde wel helpen, die heeft een elektrische heggenschaar. Prima. Fijn dat ze het zegt en hulp aan biedt! Vervolgens vertelt ze me dat er mensen in de buurt de gemeente hadden willen bellen omdat ze problemen hadden met die heg. En niemand(!!!!) heeft mij er tot vanmiddag op aangesproken!! Degene die dat tegen haar had gezegd had gezegd dat ik er wel op aangesproken was, achterlijke eikels..
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Precies. Eikels.
colet

Bericht door colet »

NSFB (not safe for breakfast)

1. Ik loop altijd op blote voeten thuis
Dit was mijn Goedemorgen (zie foto) , ik gooi in opgewekte bui de keukendeur open en stap naar buiten......net voor ik mijn voet neerzet, zie ik 'iets' in mijn ooghoek...
Gelukkig maar, want ik zou gruwelijk gegild hebben. Nu ligt er dus een dode vogel en te snel opruimen betekent dat de 'lieve poes' een nieuw kado gaat vangen.
Ik ben wel verbaasd, eant is volwassen vogel....
Misschien stoorde het vroege merelgefluit in het porzenslaapje?
Afijn, maxi is thuis en jarig vandaag....poes heeft ook kadootje... :mrgreen:
2012-07-22 10.24.26.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Gefeliciteerd met maxi colet! En wat knap van jouw kat dat ie vogels kan vangen, de mijne kan er alleen over dromen, lukt hem nooit :)
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie