WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Bregje}t{

Re: WS valt af!

Bericht door Bregje}t{ »

Allemaal goed bezig!!!
seleena

Bericht door seleena »

Mijn hoofdje wil taart eten :frusty:
sjucht :oops:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
kitten

Bericht door kitten »

Goed begin Shraddah! Waarom wissel je naar woensdag? En nee tegen taartje! :neenee:

@Juffie: soms heb ik ook periodes dat ik light wel lekker vind. Handig om gebruik van te maken, maar na een poosje gaat de nasmaak me toch weer tegen staan.

Ik heb nog steeds een hele goede week. :) Niet qua activity, maar wel qua inname. Nog steeds pas 2 weekpunten opgemaakt. :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ook goed bezig kitten!

Ik had laatst van Modifast de chocodrink als lunch gebruikt (6 punten) maar die zijn best duur. (2 euro per stuk), vanaf maandag bij etos 1 +1 gratis, kijk dat schiet lekker op! Geldt trouwens voor alle maaltijdrepen en drinkmaaltijden ook die van Atkins!
**Self Rescuing Princess**
seleena

Bericht door seleena »

Dank je kitten! :)

Nu ik er overnadenk kitten is er eigenlijk geen 'legitime' reden om te switchen van dag. Paar jaar terug was het ook op woensdag.
Toen was de reden dat mijn lief in het weekend normaal wilde koken en eten. Ik deed dan ook gewoon mee maar woog mijn eten wel af.
Ook had ik ergens op WW forum gelezen dat men op vooral op woensdag woog omdat ze in het weekend extra lekkere dingen wilde eten.
Na het weekend deden ze dan extra hun best voor hun weegmoment :clown: Tis ergens smokkelen dus ;)
Hmm misschien speelt het onbewust/bewust mee voor dit moment. :oops:

Maar goed het concept is nu toch wel anders, inprincipe hoef je dus niet op die manier te 'smokkelen' omdat je nu extra weekpunten hebt.
Het is nog even wennen de nieuwe WW, ze zeggen zelf, tis geen dieet maar een andere levenstijl.

En taart willen eten is mijn emo eten voel ik nu, straks moeilijk gesprek met mijn plusdochter ben harstikke nerveus :(
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
kitten

Bericht door kitten »

Heb je het taartje kunnen weerstaan?

Een gevoelsmatige reden om naar woensdag te gaan, is ook een reden! :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik heb vanochtend ook gewogen, wel iets er af maar niet veel. Dinsdag weer.
**Self Rescuing Princess**
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Had bij de Wehkamp al heel lang een super leuk jurkje gezien van McCouture Light, maar het was veeeel te duur. En nu was ie in de aanbieding, alleen hij ging maar tot maat 44. En ik heb 46. Maar ik zat er al zo lang over te kwijlen, dat ik hem gewoon met een paar andere jurkjes mee besteld had. Zo van, dan pas ik hem, zie ik dat ik er niet in pas, hoef ik er niet meer over te kwijlen.

:shock: Pas ik er gewoon in! :shock: Maat 44. En hij staat nog harstikke mooi ook! En hij is echt véél goedkoper dan dat ie was! :static:

En nu vind Jay hem tuttig. :nopompom: Meh.
kitten

Bericht door kitten »

Ach, die heeft er gewoon geen verstand van. ;) Of, nog beter! Foto! Kunnen wij oordelen! :D
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

ja foto in xfiles!!! :)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik heb geen foto dat ik 'm aan heb, maar hier staat ie op wehkamp.nl
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ooh ik vind m cute!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Helemaal mijn smaak! Mooi!!!
puppie

Bericht door puppie »

eireann schreef:Ik heb vanochtend ook gewogen, wel iets er af maar niet veel. Dinsdag weer.
Waarom niet 1 keer per week wegen Anne?
Emmy

Bericht door Emmy »

Leuk jurkje tessie.

En puppie, ik sta ook wel eens tussendoor op de weegschaal. Te nieuwsgierig he.....
Plaats reactie