WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Guardian_s

Re: WS valt af!

Bericht door Guardian_s »

Ik sta dagelijks op de weegschaal en dat bevalt en motiveert me prima :)
seleena

Bericht door seleena »

Taartje weerstaan ook omdat ik vandaag voor de verandering geen boodschappendag had ;)

Ons namiddag/avond is anders gelopen door dochter waardoor we pas heel laat aan het eten konden beginnen. Ik kreeg honger en als ik dan niet meteen kan eten ga ik snoepen. Nou is er geen snoep meer in huis dus dat kon niet. Gesprek met dochter is wel goed gegaan alleen toen we het net klaar waren vroeg ik haar iets. Ik vroeg het op de manier van 'ik heb het gevoel dat' en ze klapte dicht en begon te wenen.
Dat ze begon te huilen raakte me enorm, alsof mijn hartje brak.. Uiteindelijk is het wel uitgepraat maar dat ik haar aan het wenen had gemaakt heeft me geraakt in mijn ziel.

Ik heb haar naar huis gevoerd en toen ik terug kwam verder met het eten gereed maken. Kip wilde niet goed garen dus het werd maar later en later en de honger werd groter en groter. Nare gevoel in mijn buik en toen ik mijn eten opschepte heb ik me laten gaan en ben gaan bunkeren. Vullen tot dat dat nare gevoel weg is uit mijn buik :frusty: :frusty: :frusty:

Ja kweet ik heb issues... Working on it...

Om mijn fiasco van vandaag compleet te maken had ik toch beter taart kunnen hallen :clown:
Of vandaag een telvrije WW dag van maken :mrgreen:

@tessie ik vindt de jurk ook cute! :)

Oh en ik sta ook dagelijks op de weegschaal, maar je moet tegen de schommelingen kunnen :)
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
eireann
Site Admin

WS valt af!

Bericht door eireann »

Ik kon me niet bedwingen puppie :(

Morgen weer een dag shraddah!
**Self Rescuing Princess**
puppie

Bericht door puppie »

Is toch niet :( ?
Was gewoon nieuwsgierigheidsvraagje :)
kitten

Bericht door kitten »

Daar kun je volgens mij een killer decolleté in hebben, in dat jurkje, tessie!

Ik kan mijn nieuwsgierigheid soms ook niet bedwingen, maar tot nu toe werd dat afgestraft met aangekomen zijn. :clown:

Knuffel voor shraddah!
seleena

Bericht door seleena »

kitten schreef:Ik kan mijn nieuwsgierigheid soms ook niet bedwingen, maar tot nu toe werd dat afgestraft met aangekomen zijn. :clown:

Knuffel voor shraddah!
Grin kitten uhuh dat ken ik dus ook :clown: :mrgreen:
Dank je voor de knuff das lief :)
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Gewogen en gelijk gebleven.
Nu ben ik én ongesteld én deze week over mijn punten gegaan, dus het is niet heel raar.
Had het wel verwacht al had ik stiekem op een klein beetje resultaat van het sporten gehoopt. Maar ach, nieuwe week, nieuwe kans. Gewoon oppakken en doorgaan.

Morgenochtend eerst weer een uur sporten.
MILF :grin_ani:
chell

Bericht door chell »

Maar gelijk gebleven is ook goed! Je bent iig niet aangekomen door de rare week met Londen enzo!
kitten

Bericht door kitten »

Ja, Engels ontbijt en zo! Gelijk blijven heb je aan dat sporten te danken, go you!

Als je zegt "over mijn punten gegaan" bedoel je dan dat je je weekpunten hebt gebruikt of daar ook overheen gegaan?
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

kitten schreef:Daar kun je volgens mij een killer decolleté in hebben, in dat jurkje, tessie!
Ik ben door het afvallen van een cup D naar een cup C gegaan. Een paar nieuwe bh's gekocht, in C dus, en die worden nu eigenlijk ook al groot. :nopompom:
Dus momenteel is er even niet zoveel van mijn decolleté te maken whehe. Maar dan nog is het jurkje zo leuk!
Ik twijfel nog steeds!

Hier zit inmiddels die 5kg van de buikgriep er gewoon weer aan. Was ook wel te verwachten, maar toch jammer om te zien.
Maar goed, -32kg, mag niet klagen. Nog 8kg tot mn eigenlijke streefgewicht. En dan denk ik dat ik daarna nog 8 of 10 eraf wil.

@juffie Gelijk blijven in deze omstandigheden is juist super goed! :static:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

kitten schreef: Als je zegt "over mijn punten gegaan" bedoel je dan dat je je weekpunten hebt gebruikt of daar ook overheen gegaan?
Over mijn weekpunten en al mijn activiteitpunten verbruikt. WW vinden Grieks en drank enzo niet zo lief.
MILF :grin_ani:
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

Grieks is toch ook een vorm van bewegen? ... oh wacht ff je hebt het over eten ;)
Alcohol telt hard aan, niet alleen bij de WW.
Toch mag je trots zijn dat je niet aangekomen bent na deze week :!:
Emmy

Bericht door Emmy »

Ik ben vanochtend meegefietst met mijn partner die een rondje ging hardlopen. Uiteindelijk ruim 17 km gefietst in een tempo van iets meer dan 10 km/uur (97 minuten weg geweest). Niet snel of zo, maar ik ben al blij dat ik zo toch lekker wat beweging heb gehad. En volgens WW is dit toch mooi even 8 punten verdiend (ik tel dit als matig tempo, maar misschien moet ik het niet als fietsen tellen, maar gewoon als laag intensiteit - zou het nog 6 punten zijn). Voor mij een mooie opsteker. Heb in ieder geval de overheerlijke Bossche bol (waar ik intens van heb genoten) van gisteravond er weer afgefietst.
seleena

Bericht door seleena »

Emmy schreef: En volgens WW is dit toch mooi even 8 punten verdiend (ik tel dit als matig tempo, maar misschien moet ik het niet als fietsen tellen, maar gewoon als laag intensiteit - zou het nog 6 punten zijn).
Ja dat heb ik dus ook gemerkt dat als je laag intensiteit invoert het altijd minder punten zijn. Logisch. De standaardlijst van WW gaat volgens mij uit van een hoog intensiteit, persoonlijk vindt ik als je de lijst gebruikt een valkuil, omdat je wanneer je de lijst gebruikt jezelf meer punten kan geven dan eigenlijk zo is.. Ik ben net begonnen met bewegen en ik ga lekker rustig aan doen, dus voor mij een laag intensiteit. :yes:

@juffie dat je gelijk bent gebleven vindt ik ook goed! Ik weet van mezelf dat ik altijd 1 kilo zwaarder ben als ik mijn regels heb. Heb jij dat ook niet ?

Mijn dag begint niet goed, net een uur wakker, ik heb de griep, en waarschijnlijk ga ik mijn punten voor vandaag niet opkrijgen..
Take me or leave me <3
nijntje

Bericht door nijntje »

Gisteren zwaar gezondigd met een hot blondie bij de burger king. Had verwacht dat ik dan meteen wel door m'n weekpunten en meer heen zou zijn. Maar zowaar, ik heb nog 9 weekpunten over voor vandaag en morgen. Dus toch nog ruimte. Zal wel niet veel afvallen op deze manier in m'n eerste week, maar wel goed om te weten dat er best ruimte in zit om schandalig te zondigen zo nu en dan.
Soms kun je daar gewoon zo ontzettend veel zin in hebben...
Plaats reactie