WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
juffie
Site Admin

Re: WS valt af!

Bericht door juffie »

shraddah schreef: @juffie dat je gelijk bent gebleven vindt ik ook goed! Ik weet van mezelf dat ik altijd 1 kilo zwaarder ben als ik mijn regels heb. Heb jij dat ook ook niet?
Weet ik niet, ik heb me nooit zo regelmatig gewogen om te kunnen weten of ik tijdens mijn menstruatie een ander gewicht heb.
Hoe is dat bij de andere dames?

Overigens wil ik wel een meer precieze weegschaal kopen. We hebben nu een analoge waar ik de hele kilo's kan zien, maar dat wordt alweer lastiger voor halve kilo's. Ik wil meer details weten.
MILF :grin_ani:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Well done all! Ik heb thuis WW-gezelschap gekregen, Romanticide doet ook mee! Kijken of het bevalt. :)

Ik heb ook mijn eerste klacht door het te ruim in mijn vel zitten: smetplekken tussen mijn buik en venusheuvel daaro. Fucking pijnlijk, niet leuk gewoon :(.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
puppie

Bericht door puppie »

Inkloppen met heel dun sudocreme Sabrina, ben je er zo weer vanaf!
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

En preventief werkt Purol erg goed!
skaoot

Bericht door skaoot »

En net weer wezen sporten. In 8 dagen tijd 4x geweest! :static:
En ook begonnen met beter op eten letten enzo, en groenten knagen als ik zin heb in knabbels.
Vanmorgen op de weegschaal, 97. Maar nu zonder kleren, vorige keer was met, dus geen idee. Het is in ieder geval niet meer dus ik ben blij :P
En vanavond gewoon lekker sushi nommen! Ow en voor morgenavond ga ik zo een pastasalade maken, beter dan eten op station halen.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
eireann
Site Admin

WS valt af!

Bericht door eireann »

Goed zo! Last van spierpijn?
**Self Rescuing Princess**
Tigerlily

Bericht door Tigerlily »

@Sabrina Idd puppie was me voor met de sudocreme. soms kun je als extra steuntje ook nog een katoenen zakdoek in de plooi leggen. Dat neemt het vocht op en voorkomt directe wrijving.

Ik heb van iemand een dunne snelgids van de WW mogen lenen en ik verbaas me af en toe wel om de punten die dingen zijn omdat je echt moet letten op het aantal grammen dat erbij staat. Dat is soms nogal verwarrend.
Ik wilde er na afgelopen weekend vol goede moed mee beginnen met alles afwegen ed. Is er vorige week weer eens "ingebroken"(achterdeur was niet op slot) in mijn studentenhuis. Dus de keuken is weer eens geplunderd, vorige keer bijna een jaar terug was alleen eten gejat. Dit keer eten, wasmiddel en wasverzachter, groot vleesmes, vork, snijplank, vuilniszakken en mijn keukenweegschaal. momenteel geen centen heeft om een nieuwe te kopen dus daar gaat voorlopig mijn goede plan. :nopompom:

Los daarvan zat ik met nog een ander probleem en dat is dat ik niet weet hoeveel dagpunten ik per dag mag verbruiken.
Ik heb op internet wel kunnen vinden dat ik 49 week punten mag omdat ik zwaarder ben dan 80 kilo.
Maar de dagpunten geen idee.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Waar koop je dat? Drogist? En go skaoot!!!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Jup, gewoon bij Kruidvat ofzo, op de babyafdeling. Is ook heel goed voor billetjes. Is gewoon hetzelfde idee qua plekken.
MILF :grin_ani:
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

yup en preventief werkt daktozine ook erg goed!

@Tessie: welkom in de wereld van push-up bh's (met vulling eventueel).

@ juffie: ik weerg paar dagen voor ik ongesteld ben en hele periode van ongesteld zijn echt wel ongeveer 1kg meer. Voel me dan ook meer opgeblazen. Denk dat ik wat meer vocht vasthou of darmen wat overhoop door ongesteld zijn.
cinderella

Bericht door cinderella »

Jemig Tigerlily, wat erg dat dat weer is gebeurd. Ik weet niet hoe jullie precies wonen, maar is een achterdeur zonder klink aan de buitenkant een optie voor jullie? Dat hadden we in mijn studentenflat zo, die kon je alleen maar van binnen openen.
toen doet er nu niet meer toe
kitten

Bericht door kitten »

Tigerlily schreef:Los daarvan zat ik met nog een ander probleem en dat is dat ik niet weet hoeveel dagpunten ik per dag mag verbruiken.
Wat is je lengte & gewicht? Ik kan eens kijken of ik het kan achterhalen.
puppie

Bericht door puppie »

Grijze pot met rood label Sabrina.
En echt heel dun maar inkloppen, sowieso niet smeren en geen dikke laag erop!
Tigerlily

Bericht door Tigerlily »

kitten schreef:
Tigerlily schreef:Los daarvan zat ik met nog een ander probleem en dat is dat ik niet weet hoeveel dagpunten ik per dag mag verbruiken.
Wat is je lengte & gewicht? Ik kan eens kijken of ik het kan achterhalen.
Dankje dat je wilt kijken!
Ik ben 1,78 meter en weeg momenteel tussen de 118 en 119 kilo in.
Moet morgen weer wegen.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Vandaag niet zo goed gegaan, heb pas 11 punten opgemaakt.... 1 broodje om 11 uur, en net avondeten. Nu wil ik best 11 punten opmaken aan koekjes en crackers met smeerkaas, maar moet je dat wel doen als je verder geen honger hebt?
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie