@Sabrina Idd puppie was me voor met de sudocreme. soms kun je als extra steuntje ook nog een katoenen zakdoek in de plooi leggen. Dat neemt het vocht op en voorkomt directe wrijving.
Ik heb van iemand een dunne snelgids van de WW mogen lenen en ik verbaas me af en toe wel om de punten die dingen zijn omdat je echt moet letten op het aantal grammen dat erbij staat. Dat is soms nogal verwarrend.
Ik wilde er na afgelopen weekend vol goede moed mee beginnen met alles afwegen ed. Is er vorige week weer eens "ingebroken"(achterdeur was niet op slot) in mijn studentenhuis. Dus de keuken is weer eens geplunderd, vorige keer bijna een jaar terug was alleen eten gejat. Dit keer eten, wasmiddel en wasverzachter, groot vleesmes, vork, snijplank, vuilniszakken en mijn keukenweegschaal. momenteel geen centen heeft om een nieuwe te kopen dus daar gaat voorlopig mijn goede plan.
Los daarvan zat ik met nog een ander probleem en dat is dat ik niet weet hoeveel dagpunten ik per dag mag verbruiken.
Ik heb op internet wel kunnen vinden dat ik 49 week punten mag omdat ik zwaarder ben dan 80 kilo.
Maar de dagpunten geen idee.