Ze zei "jullie"! Meervoud! Dus ook het pluutje! Grinn.. ik heb een RUSTIGE energie. Hoor je dat, guilty? <Pluu doet rondedansje en prikt in guilty's buik, en maakt daarna een hyperactief stuiterdansje om guilty heen.> Pluu is RUSTIG, rustig, rustig!!!! Haha, puppysjors heeft het gezegd, dus het is zo! Geen zeggen meer aan dat het niet zo is. Whahaaaaa!
Zondag dan nog een vrolijk: Romanticide maakte me heel voorzichtig wakker en vroeg of ik het fijn zou vinden als hij een ontbijtje op bed zou maken, en zo ja, wat ik allemaal wilde. Vervolgens is hij het gaan maken, heb ik nog even kunnen soezen en werd ik wakker gemaakt met twee tosti's, een glas sinaasappel-kiwisap en een beker warme thee! Daarna hebben we nog even gedoucht maar vooral heel fijn geknuffeld en genoten van elkaars liefde en gewoon elkaar lief gevonden. Gewoon bij elkaar in de armen liggen en praten en elkaar lief vinden... Echt heel erg yay, maakte mijn (tussen alle tranen door toch best fijne) weekend helemaal af!
Nu zijn er misschien mensen die deze hele post stom vinden en mij een overdreven doos vinden, maar da's aan ieder voor zich. Ik wilde het toch gepost hebben om enigszins iets te laten merken (want echt helemaal lukt gewoon niet denk ik) van mijn waardering! :close_knuf:
Mod-edit: Tekst op verzoek poster gewijzigd.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Over mijn post hierboven: ik begreep dat dingen anders overkomen dan ik ze bedoeld heb (ik heb er niet over nagedacht hoe 't door anderen geïnterpreteerd kon worden, my bad), dus wil ik graag even verduidelijken dat het niet bedoeld was als het afzeiken van anderen. Het gaat om negatieve kritiek die mij zwaar valt en dingen daaromtrent die niet goed lopen, maar ik bedoel het niet als een schop naar anderen. Mocht dat wel zo overgekomen zijn, sorry daarvoor.
Het was, om juffies woorden even te lenen, een emo-post, dus ik heb gewoon gepost wat ik voelde en daarin kwam het even niet in me op dat anderen niet de achtergrond zien van de dingen die ik voel en denk, en dat anderen daarom iets anders kunnen zien dan wat ik bedoel.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
bij gebrek aan ook maar enige voorkennis voor wat betreft sabrina's posting...
lekker meis!! je zo vrolijk te zien :)
depridingen blijven steeds terugkomen... maar als je jezelf er steeds sneller en beter overheen kunt zetten, met of zonder hulp, krijgt het wel steeds minder vat op de rest van je leven:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Blij te horen dat het niet gek overkwam . En phedre, thanks! Inderdaad, ik leer steeds beter met dingen omgaan . Het is soms zwaar, maar uit mijn eigen manier van dealen met situaties kan ik steeds heel veel lessen trekken. Verder natuurlijk ook de andere lieve posters bedankt! :close_knuf:
En katzen, verliefd klinkt vet goed! Wat fijn joh!
We willen natuurlijk helemaal geen details horen .